Skocz do zawartości

Williams

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Williams's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputacja

  1. Nie spodziewałem się aż tak wyczerpujących odpowiedzi. Dzięki, że zdecydowałeś się napisać. Musiałem to przeczytać parę razy tyle informacji zawarłeś. Ten beton w branży, o którym mówisz, jest mi, że tak powiem znany. Nie napawa to otymizmem. Ciekaw jestem jak Ci pójdzie z kruszeniem tego muru. Choć rzecz jasna specem nie jestem to mi po prostu wydaje się że Twoje pracę są zajebiste. Zatrudniłbym Cię haha
  2. Dzięki ArnoldSzczesliwy za konkretną odpowiedź!
  3. Witam, Od paru lat robię wizki wnętrz. Max, Corona, trochę PS. Jako, że najprościej mówiąc, totalnie mnie to znudziło chciałbym przejść do gameartu. Moje zgromadzone w tym celu oszczędności pozwalają mi na trochę ponad 2 lata strategicznej przerwy w celu pozyskania nowych umiejętności. Gamedev, gameart to ocean. Animacje, assety, postacie, level design, VFX etc. Ogrom rzeczy. Po powiedzmy wstepnej analizie czuję się głównie przytłoczony i zagubiony. Prośba o jakąś radę, gdyż czas ograniczony. Iść szeroką ławą tj. zagarniać wszystko, tutoriale na każdy temat związany z 3D czy raczej oddział specjalny. Misja konkretna, cel sprecyzowany tj. specjalizacja. Nie mam pojęcia jakie zadania powierzane są na poziomie juniora, gdyż z ofert pracy to widzę np. Tworzenie assetów i 5 lat doświadczenia. Być może znajdzie się tu ktoś kto podpowie mi co warto w 2 lata ogarnąć, aby zbudować sobie folio, które da szansę na jakiegos juniora. 2 lata to jak mniemam bardzo mało czasu. Próbuję przyjąć strategię działania, która pozowli mi maxymalnie wykorzystać czas i podnieść kwalifikacje. Z góry dziękuję za każdą radę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności