Witam,
Od paru lat robię wizki wnętrz. Max, Corona, trochę PS. Jako, że najprościej mówiąc, totalnie mnie to znudziło chciałbym przejść do gameartu.
Moje zgromadzone w tym celu oszczędności pozwalają mi na trochę ponad 2 lata strategicznej przerwy w celu pozyskania nowych umiejętności.
Gamedev, gameart to ocean. Animacje, assety, postacie, level design, VFX etc. Ogrom rzeczy. Po powiedzmy wstepnej analizie czuję się głównie przytłoczony i zagubiony.
Prośba o jakąś radę, gdyż czas ograniczony. Iść szeroką ławą tj. zagarniać wszystko, tutoriale na każdy temat związany z 3D czy raczej oddział specjalny. Misja konkretna, cel sprecyzowany tj. specjalizacja. Nie mam pojęcia jakie zadania powierzane są na poziomie juniora, gdyż z ofert pracy to widzę np. Tworzenie assetów i 5 lat doświadczenia.
Być może znajdzie się tu ktoś kto podpowie mi co warto w 2 lata ogarnąć, aby zbudować sobie folio, które da szansę na jakiegos juniora. 2 lata to jak mniemam bardzo mało czasu. Próbuję przyjąć strategię działania, która pozowli mi maxymalnie wykorzystać czas i podnieść kwalifikacje.
Z góry dziękuję za każdą radę.
Pozdrawiam