Skocz do zawartości

young_c++man

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

young_c++man's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. young_c++man

    vertex

    chyba sobie tematy pomyliles! jest osobny temat o plug-inach jako forum wewnętrzne, więc najlepiej zrobiz przeklejając swoją wiadomość na to forum
  2. young_c++man

    vertex

    sądzę, iż twój problem wygląda następująco - gdy zaczynasz przesuwac punkt klikasz na tym jakby układzie wspolrzednych w oknie widokowym na jedną ze strzalek, co powoduje, ze punkt mozesz przesuwac tylko w jednym kierunku; jesli chcesz przesuwac punkt w jednej plaszczyznie, to nalezy tak napierzyc kursorem, aby na tym ukladzie podswietlil ci sie prostokąt - wtedy mozesz przemieszczac w dwoch plaszczyznach; sproboje ci cis znalezc albo zrobic prostego samouczka :) tylko maila daj
  3. a tak z ciekawości to albo szybko na forum, albo w mailu wytlumaczysz mi do czego sluzy biped? bo ja w helpie nie mam nic na ten temat, w podreczniku do maxa tez, a mnie to interesuje
  4. young_c++man

    Uszkodzony plik *.max

    ja mam podobny problem z tym, ze nie zmienialem zadnych ustawien maxa po prostu - zapisuje plik jako np. miasteczko05 - czyta, jako miasteczko06 - blad :(
  5. mam dosc dobry podrecznik do maxa 5 i jest tam napisane, ze w takich przypadkach nalezy uzywac IK Limb Solver (algorytm kinematyki odwrotnej do animacji 3 elementow np. udo, lydka, stopa) jesli chcesz tworzyc chodzacego robota; o algorytmach kinematyki mozesz tez poczytac w helpie maxa, jesli znasz angielski na dobrym poziomie lub jesli podasz mi swoj e-mail, to wysle ci plik w formacie .pdf z przykladem wykorzystania algorytmow
  6. bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec: utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne
  7. jest to pytanie ze styku 3ds Max 6.0, a MS Visual 6.0 ;) a wiec w jaki sposob skonfigurowac powyzsze programy, aby dało sie uruchomic plug-in'y z max 4.0? :) bo mi wyskakuje blad, ze nie moze znalesc biblioteki max.h, a potem jeszcze innych bibliotek? (nie zainstalowałem jak kzali MS Platform SDK, bo nie wiedziałem który i skąd ściągać :( )co nalezy zrobic, aby wszystkie biblioteki byly "widziane" przez MSV C++ 6.0? (nie chcialbym kopiowac ich do katalogu MSV)
  8. no suber, dzieki a skad mozna te programy sciagnac? bo ja zadnego nie mam :/
  9. mam malutki problem - w jaki sposób można stworzyć animację z dźwiękiem i zapisać ją do pliku .avi? Animacje mam gotową, ale nie mogę rozgryźć jak wyrenderować (czy co crobić?) aby dźwięk został dodany? z góry dziękuję, C++man Junior
  10. czy ktoś zna jakąś dobrą książkę o pisaniu plug-in'ów do 3ds max 6.0? mam przygotowanie językowe (umiem programować w C++) najlepiej, aby była ona w języku polskim!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności