a nie da się zrobiś takch założeń przed zrobieniam animacji ( wiem że są takie opcje w maxie widziałem kiedyś jak koleś uzależnił ruch jednego elementu od drugiego i można było to oglądać na żywo w viewporcie - poruszał jednym a drugi sam się poruszał, ale nie pamiętam jak on to zrobił, hmmmm )
Czy się da, a jak TAK to jak opisać i powiązać dwie wskazówki zegara w taki sbosób aby ruszając jedną druga się poruszałą sama ( jak wskazówka minut zrobi 360 stopni to wskazówka godzin 30 stopni ). Dzięki
halo, halo, czy znacie rozwiązanie problemu? bo nie ukrywam że jest to dla mnie pilna sprawa. Dzięki
Ewentualnie jak zrobić żeby ta wskazówka była wypókła
Mam mały problem, kiedyś to robiłem ale nie pamiętam jakim modyfikatorem, a mianowicie: mam 3 rzuty - splain : front , bok i od góry, jakimś modyfikatorem można było je połączyć zaznaczając wszystkie 3 po kolei ) w celu zrobienia gotowego elementu 3d.
Jestem początkujący w tej dziedzinie, mam taki problem, robię zegar z wahadłem i chciałbym w jakiś sposób ograniczyć ruch tego wahadła coby nie latało po całym ekranie jak będę robił animację ( chcę sobie po prostu ułatwić robotę ) , tak samo chciałem zrobić ze wskazówkami - żeby tylko można było je obracać w jednej płaszczyźnie. Proszę pilnie o pomoc ! Z góry dzięki!