Skocz do zawartości

tehacz

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    G-dz

tehacz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kajtom - co masz na mysli mowiac "naprawic siatke" ? dareg - Starałem się usuwac wszelkie trójkąty. A tak wogóle to jest jakas opcja z tym usuwaniem 3katow ? :) Pozdro
  2. Witam, jest to mój pierwszy "poważniejszy" projekt. Wzoruje się na zdjęciach kilku samochodów. Narazie tylko maska i to niedokończona ale już mam kilka problemów :) Najbardziej mnie denerwuje, że jak nakładam Chamfer na vertex/edge, on to rozbija na kilka dodatkowych vertex'ów/edge ale po nałożeniu MS dalej się jakoś dziwnie zaokrągla, dlaczego? Przecież chyba po to jest Chamfer żeby zapobiedz zaokrąglaniu co nie? Im większą wartość Chamfer wpisze tym bardziej się knoci ... HELP! Pozdrawiam Tomek
  3. Jest dobrze, druga metoda zadziałała, tylko że mam jeszcze jeden problem ... inny troche :) Dlaczego po zastosowaniu Chamfer, na dole maski (żeby jej nie zmeshsmoothował :) ) zrobiły mi się taki dziwne zagięcia ? w sensie jakby coś na siebie nachodziło ale nie moge dojść co na co. Czy jest jakiś szybszy sposób usuwania czegoś takiego? Już któryś raz z rzędu się coś takiego przytrafiło mi. HELP Pozdrawiam! P.S. Lub po prostu jak zrobić, żeby zaznaczyć kilka vertexów a on pomiędzy nimi stworzy plane? Kilka już istniejących vertexów.
  4. Więc mam taki problem, jeżeli to się jakoś nazywa to powiedzcie, nie mam pojęcia jak to nazwać wogóle, dlatego nie znalazłem tego w FAQ. Np. mam zwyczajny plane, w srodku wyciałem jakas dziure, teraz chciałbym zrobic tak, zeby pomiedzy wybranymi vertexami powstał kolejny plane. Chyba że jest jakiś inny sposób, żeby wstawić do czegoś takiego światła, w sensie te dwa wycięcia po lewej i po prawej: (zbudowane jest z plane'ów) Pomóżcie plz
  5. tehacz

    Plane

    A gdzie mozna wlaczyc 2sided ? Bo: w properties nie mam takiego czegos w opcjach display też nie a modyfikator shell troche mi nie pasuje :) Z góry dzięki. Pracuje na 3dsmax 7
  6. Nawet dobrze Ci idzie.... no ale po samej nodze nie ocenie robota :)
  7. Dobrze jest, ale chyba musialbys cos zrobic z tym takim kantem na srodku głowy co? Jest dobrze jak na moje....no moze kilka drobnych szczegółów jak np. ucho, cos z nim nie tak. Dobrze zrobiony projekt, daj zoom'a na nogi (chyba ze nie skonczone!) Pozdro!
  8. tehacz

    Postac3d:Gollum

    Wyglada jak prawdziwy :) tylko na moje maly szczegol: szyja! Patrzysz na niego...twarz spoko (o ile dodasz jakies eXtra oczka) ale patrzysz na szyje i masz errora! Jakies zmarszki na szyi tez wystapuja?! Pokombinuj! Powodzenia.
  9. hehe to ma klimacik, tylko chyba powinienes (jezeli chcesz zgodnie ze zdjeciem i na moje tez fajnie bedzie :) mgle tak jak jest i jeszcze do tego dac taka pogrubiona mgle nad woda zeby sie utrzymywala, wiesz o co chodzi nie? :) Powodzenia!
  10. Okej, to juz chyba jedne z ostatnich przerobek...w sumie wieeele sie zmienilo :D sugerowałem się Twoją podpowiedzią STYCZNY, gdyż miałeś rację ja też nie chciałbym za nim stać gdy będzie strzelał :) ale teraz jest inaczej, sprawdźcie sami! http://members.lycos.co.uk/tehacz/index.htm (ostatni obrazek na dole to nie od projektu :D)
  11. tak sobie myśle, czy by nie zrobić zamiast tego jednego potężnego działa, tak jak naprawde jest w czołgach... dzieki za podpowiedzi, ale robiłem go dopiero 3h :) od teraz zaczynam robić dalej Pozdro
  12. Witam, jest to mój pierwszy WIP jaki kiedykolwiek zrobiłem, bo bawie sie tym od wczoraj (nie licze tutoriali). Stworzyłem to wg. tutoriala, ale następnie postanowiłem że coś z tym jednak zrobie dalej bo tak jak wyszło mi sie nie podobo, no i po 3 godzinach wyszło coś takiego jak widzicie. Krytyka mile widziana. Oczywiscie to nie jest skończony model :) to są linki do niego: http://members.lycos.co.uk/tehacz/czolg2-1.jpg http://members.lycos.co.uk/tehacz/czolg2-2.jpg http://members.lycos.co.uk/tehacz/czolg2-3.jpg http://members.lycos.co.uk/tehacz/czolg2-4.jpg http://members.lycos.co.uk/tehacz/czolg2-5.jpg Pozdro Tehacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności