ok dzieki za szybki odzew zaraz sprawdze a jakby co to napisze ponownie . pozdro , ale mam jeszcze dalej problem , co jest zlego w tym splocie splineow ze nie dziala surface , wszystkie vertexu zostaly polaczone opcja "fuse" ..
Witam
Mam taki problem a wiec i pytanie do was .Ostatnio chcialem skorzystac z kursu modelowania samochodu na max3d Tu link I nie rozumiem tak fragmentu w ktorym trzeba z 3,4 splineow tworzyc powierzchnie , czyli mam to rozumiec ze od jednego vertexu odchodza 3,4 spline'y ?? Plisa wyjasnijscie mi to..
to jest profilowany korpus bo on jest wypukły , tylko ze go musze jeszcze dopracować .Zamieszczam jeszcze zdjecie z innego profilu z dorobionym przełacznikiem i w lepszej jakosci bo tamto cos mi sie sknociło
to jest profilowany korpus bo on jest wypukły , tylko ze go musze jeszcze dopracować .Zamieszczam jeszcze zdjecie z innego profilu z dorobionym przełacznikiem i w lepszej jakosci bo tamto cos mi sie sknociło
Witam
Prezentuje początkową faze modelowania najbardziej znanej gitarki na świecie . Bedzie to mój pierwszy model wiec może mieć wiele błedów . Prosze o jakies sugestie. Pozdro
Witam
Prezentuje początkową faze modelowania najbardziej znanej gitarki na świecie . Bedzie to mój pierwszy model wiec może mieć wiele błedów . Prosze o jakies sugestie. Pozdro
Dzieki , biore sie za modelowanie ale mam jeszcze jedno pytanie jak moge wyprostować siatke np. kilka punktów wzgledem osi x czy jest jakas funkcje potrafiąca to ?? albo jak 3 punkty ustawić idealnie wzgledem siebie np tez w osi x ?? czy musze to wszystko robic ręcznie ?
Pozdrawiam
Witam
jestem początkujący i mam takie pytania :
jest dajmy na to jakis poligon jak moge go podzielic na 2 lub 4 czesci ?
albo jak innymi sposobami zgęścić siatke ?
Pozdrawiam