Skocz do zawartości

Martiner

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ok dzieki za szybki odzew zaraz sprawdze a jakby co to napisze ponownie . pozdro , ale mam jeszcze dalej problem , co jest zlego w tym splocie splineow ze nie dziala surface , wszystkie vertexu zostaly polaczone opcja "fuse" ..
  2. Martiner dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam Mam taki problem a wiec i pytanie do was .Ostatnio chcialem skorzystac z kursu modelowania samochodu na max3d Tu link I nie rozumiem tak fragmentu w ktorym trzeba z 3,4 splineow tworzyc powierzchnie , czyli mam to rozumiec ze od jednego vertexu odchodza 3,4 spline'y ?? Plisa wyjasnijscie mi to..
  3. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    mi sie wydaje ze nie powinno byc problemów z poprawianiem siatki . Oto ona bez smotha
  4. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    to jest profilowany korpus bo on jest wypukły , tylko ze go musze jeszcze dopracować .Zamieszczam jeszcze zdjecie z innego profilu z dorobionym przełacznikiem i w lepszej jakosci bo tamto cos mi sie sknociło
  5. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    to jest profilowany korpus bo on jest wypukły , tylko ze go musze jeszcze dopracować .Zamieszczam jeszcze zdjecie z innego profilu z dorobionym przełacznikiem i w lepszej jakosci bo tamto cos mi sie sknociło
  6. Martiner dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam Prezentuje początkową faze modelowania najbardziej znanej gitarki na świecie . Bedzie to mój pierwszy model wiec może mieć wiele błedów . Prosze o jakies sugestie. Pozdro
  7. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Witam Prezentuje początkową faze modelowania najbardziej znanej gitarki na świecie . Bedzie to mój pierwszy model wiec może mieć wiele błedów . Prosze o jakies sugestie. Pozdro
  8. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    no własnie o to mi chodzi , tylko jak to sie robi ?:/
  9. Martiner odpowiedział Martiner → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzieki , biore sie za modelowanie ale mam jeszcze jedno pytanie jak moge wyprostować siatke np. kilka punktów wzgledem osi x czy jest jakas funkcje potrafiąca to ?? albo jak 3 punkty ustawić idealnie wzgledem siebie np tez w osi x ?? czy musze to wszystko robic ręcznie ? Pozdrawiam
  10. Martiner dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam jestem początkujący i mam takie pytania : jest dajmy na to jakis poligon jak moge go podzielic na 2 lub 4 czesci ? albo jak innymi sposobami zgęścić siatke ? Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności