czesc .
audio jest co miesiac publikowane na www.10secondclub.net - sa to przewaznie
fragmenty z roznych filmow.
a odnossnie animacji i morphow- dzieki wielkie :)
czesc.
Jakie są możliwości uzyskania motion blur na renderach mentalowych w DF ?
Okazuje się ze potrzebny jest plug do Digital F – bo standardowo nie jest to obslugiwane
(a może zle to zrozumialem? ) – w combustion nie ma z tym problemu.
Ktos zna rozwiazanie ? – troche to dziwne żeby nie można było tego wykonac na podstawie
*rla lub jakiegos passa
render wypuszczany z maya.
mam nadzieje ze cos podpowiecie, dzieki
pozdrawiam
czesc,
ciekawy jestem czy to Twoja pierwsza pordukcja , i czy masz swiadomosc na co sie porywasz :) - pracy tu jest ogrom - ale wyzwanie bardzo ciekawe :)
trzymaj sie :)
Witam,
Oddaje pod krytykę kolejna animacje z cyklu 10seconclub - tym razem edycja marcowa. Bardzo chętnie posłucham uwag, krytyki, pomysłów.
http://www.gizmol3.republika.pl/gizmol_march.mpg
Zapraszam
gizmol
czesc,
przedstawiam kolejna animacje wykonana do audio z 10secondclub.
Tym razem jest to dzwiek z lutego.
Zapraszam do komentarzy i konstruktywnej krytyki :).
http://www.gizmol3.republika.pl/gizmol_feb.avi
witam,
dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi - mam nadzieje ze mi pomoga w przyszlosci :)
"Baldack: no ruchy postaci mogly by byc bardziej plynne a nie takie szarpane."
hmm, - szarpane ruchy ???
jeszcze raz dzieki za pomoc.
trzymajcie sie :)
czesc, witam na forum ,
zrobilem animke do audio ze styczniowego 10secondclub.
Chetnie poznam opinie i uwagi :)
P.S. Audio zapewne juz znacie z animek innych forumowiczow :)
http://www.gizmol3.republika.pl/gizmol_jan.mpg
pozdrawiam , gizmol