Skocz do zawartości

xyz

Members
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

xyz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Sorry, źle napisałem. 1 mocny tzn. 2 x Xeon 5335, 8GB RAM. Czy 2 kompy Q6600 4GB RAM każdy.
  2. Czy do połączenia quadów jakieś specjalne karty sieciowe proponujecie, czy zwykła 1GB wystarczy?
  3. Jak uważacie: czy 2 komputery z prockiem dwurdzeniowym 2,4GHz, DDR2 2x2GB połączone backburnerem renderują wolniej w 3d Maxie niż jeden komputer z podwójnym prockiem dwurdzeniowym 2,00GHz x 2, DDR 4GB (dual 2x2GB) x 2 ? Ten drugi to 64 bitówka.
  4. xyz

    Zanikanie przedmiotu

    Dzięki! udało się! Swoją drogą polshai jak można zrobić taką animację z nakładaniem tekstury?? Wszędzie szukałem i nie mogłem tego znaleźć. A czy dałoby się zanimować ten teleskop tak, że najpierw pojawia się stopniowo siatka - tak jak potem tekstura?
  5. xyz

    Zanikanie przedmiotu

    Dzięki za pomoc. Niestety zapomniałem, że vray nie renderuje samej siatki a fejsy z texturą siatki tak więc udało mi się tylko osiągnąć efekt taki: VrayMtl w Diffuse texturka a w Refraction gradient (IOR 1,0) i mam znikający obiekt z texturką. W VrayBlendMtl po zblendowaniu Gradientem texturki z VrayEdgesTex mam przenikającą się texturkę z jednokolorową płaszczyzną obiektu z siatką.
  6. xyz

    Zanikanie przedmiotu

    Czy ktoś wie co zrobić aby przedmiot z nałożoną teksturą był w połowie przezroczysty - taki gradient - na jednym końcu opacity 100% a na drugim opacity 0%. Albo gdy zanika tekstura widać jeszcze siatkę, która też powoli zanika do opacity 0%.
  7. xyz

    Render wybranego elementu

    Dzięki, dzięki, dziękiii!
  8. Czy ktoś może wie czy istnieje sposób aby wyrenderować tylko wybrany (zaznaczony) obiekt z całej sceny (tak jak w Render type - selected) ale żeby był "powycinany" przez zasłaniające go, a nie wyrenderowane obiekty? (Render type - Selected renderuje mi cały - "niepozasłaniany" element).
  9. xyz

    Ink 'n Paint

    PS: Zastosowałem Blend i połączyłem Ink 'n Paint z VrayMtl z refraction na jasny szary (około 50%) - ale efekt mierny. Poten połączyłem Ink 'n Paint ze Standardem z Opacity na 50% i już lepiej, ale to nie to. Ja potrzebuję uzyskać płaską sylwetę ale przy obrocie kamery ma być 3d. i ta sylweta ma być jednolicie przezroczysta.
  10. xyz

    Ink 'n Paint

    Mam takie pytanko. Nie wiecie jaki nałożyć materiał na drzewo 3d aby w animacji była to sama jednokolorowa sylweta i do tego jeszcze półprzezroczysta? Czy vrayMtl ma coś takiego w ustawieniach? Nałożyłem Ink 'n Paint bez krawędzi - tylko sam kolor wypełniający, ale nie wiem jak uzyskać przezroczystość. Proszę pomóżcieee :)
  11. xyz

    Dreamscape - migająca animacja

    PS: Zrobiłem nawet tutoriala z Dreamscapa ze wschodzącym słońcem, zwykłą kamerą i renderowaniem Scanlinem i to samo - niebo miga jaśniej - ciemniej. Czy wy też tak macie?
  12. Czy ktoś może wie, dlaczego wyrenderowany filmik. avi z nakładką Dreamscape (niebo i chmurki) cały miga? W scenie kamera porusza się po okręgu a w środku mam elementy sceny oświetlone słońcem z Dreamscape z włączonymi cieniami i antialiasingiem. Nieważne czy renderuję Vrayem czy Scanlinerem to niebo cały czas miga (jaśniejsze - ciemniejsze).
  13. xyz

    Odwrotna panorama

    Dziękuje wszystkim za pomoc, a szczególnie Tobie, Aniu. Uratowałaś mi życie :D
  14. xyz

    Odwrotna panorama

    OK, maczuga pisze o 4 renderach, ale co potem, jak je połączyć w jedną panoramę dającą jeden budynek? Moje wątpliwości dotyczą tego, czy taką odwróconą panoramę wogóle da się wykonać, a to dlatego, że w zwykłej panoramie (z kamerą w środku) obrazy złączone w panoramę są "posklejane" jeden z drugim, a w odwróconej panoramie (z kamerą na zewnątrz) kolejny obraz zastępowałby poprzedni. A może ktoś taką odwróconą panoramę jednak zrobił, albo gdzieś widział?
  15. xyz

    Odwrotna panorama

    Witam, Czy ktoś wie czy da się wyrenderować i jak zrobić (w MAX'ie) panoramę 360 stopni ale taką, w której kamera nie znajduje się w centrum panoramy ale obraca się wokół budynku umieszczonego w centrum? Zależy mi w efekcie końcowym nie na trójwymiarowym interaktywnym elemencie, ale na bitmapie jak z panorama exportera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności