Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

xyz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sorry, źle napisałem. 1 mocny tzn. 2 x Xeon 5335, 8GB RAM. Czy 2 kompy Q6600 4GB RAM każdy.
  2. Czy do połączenia quadów jakieś specjalne karty sieciowe proponujecie, czy zwykła 1GB wystarczy?
  3. Jak uważacie: czy 2 komputery z prockiem dwurdzeniowym 2,4GHz, DDR2 2x2GB połączone backburnerem renderują wolniej w 3d Maxie niż jeden komputer z podwójnym prockiem dwurdzeniowym 2,00GHz x 2, DDR 4GB (dual 2x2GB) x 2 ? Ten drugi to 64 bitówka.
  4. xyz odpowiedział xyz → na temat → V-Ray
    Dzięki! udało się! Swoją drogą polshai jak można zrobić taką animację z nakładaniem tekstury?? Wszędzie szukałem i nie mogłem tego znaleźć. A czy dałoby się zanimować ten teleskop tak, że najpierw pojawia się stopniowo siatka - tak jak potem tekstura?
  5. xyz odpowiedział xyz → na temat → V-Ray
    Dzięki za pomoc. Niestety zapomniałem, że vray nie renderuje samej siatki a fejsy z texturą siatki tak więc udało mi się tylko osiągnąć efekt taki: VrayMtl w Diffuse texturka a w Refraction gradient (IOR 1,0) i mam znikający obiekt z texturką. W VrayBlendMtl po zblendowaniu Gradientem texturki z VrayEdgesTex mam przenikającą się texturkę z jednokolorową płaszczyzną obiektu z siatką.
  6. xyz dodał temat → w V-Ray
    Czy ktoś wie co zrobić aby przedmiot z nałożoną teksturą był w połowie przezroczysty - taki gradient - na jednym końcu opacity 100% a na drugim opacity 0%. Albo gdy zanika tekstura widać jeszcze siatkę, która też powoli zanika do opacity 0%.
  7. xyz odpowiedział xyz → na temat → 3ds max
    Dzięki, dzięki, dziękiii!
  8. Czy ktoś może wie czy istnieje sposób aby wyrenderować tylko wybrany (zaznaczony) obiekt z całej sceny (tak jak w Render type - selected) ale żeby był "powycinany" przez zasłaniające go, a nie wyrenderowane obiekty? (Render type - Selected renderuje mi cały - "niepozasłaniany" element).
  9. xyz odpowiedział xyz → na temat → V-Ray
    PS: Zastosowałem Blend i połączyłem Ink 'n Paint z VrayMtl z refraction na jasny szary (około 50%) - ale efekt mierny. Poten połączyłem Ink 'n Paint ze Standardem z Opacity na 50% i już lepiej, ale to nie to. Ja potrzebuję uzyskać płaską sylwetę ale przy obrocie kamery ma być 3d. i ta sylweta ma być jednolicie przezroczysta.
  10. xyz dodał temat → w V-Ray
    Mam takie pytanko. Nie wiecie jaki nałożyć materiał na drzewo 3d aby w animacji była to sama jednokolorowa sylweta i do tego jeszcze półprzezroczysta? Czy vrayMtl ma coś takiego w ustawieniach? Nałożyłem Ink 'n Paint bez krawędzi - tylko sam kolor wypełniający, ale nie wiem jak uzyskać przezroczystość. Proszę pomóżcieee :)
  11. xyz odpowiedział xyz → na temat → V-Ray
    PS: Zrobiłem nawet tutoriala z Dreamscapa ze wschodzącym słońcem, zwykłą kamerą i renderowaniem Scanlinem i to samo - niebo miga jaśniej - ciemniej. Czy wy też tak macie?
  12. Czy ktoś może wie, dlaczego wyrenderowany filmik. avi z nakładką Dreamscape (niebo i chmurki) cały miga? W scenie kamera porusza się po okręgu a w środku mam elementy sceny oświetlone słońcem z Dreamscape z włączonymi cieniami i antialiasingiem. Nieważne czy renderuję Vrayem czy Scanlinerem to niebo cały czas miga (jaśniejsze - ciemniejsze).
  13. xyz odpowiedział xyz → na temat → 3ds max
    Dziękuje wszystkim za pomoc, a szczególnie Tobie, Aniu. Uratowałaś mi życie :D
  14. xyz odpowiedział xyz → na temat → 3ds max
    OK, maczuga pisze o 4 renderach, ale co potem, jak je połączyć w jedną panoramę dającą jeden budynek? Moje wątpliwości dotyczą tego, czy taką odwróconą panoramę wogóle da się wykonać, a to dlatego, że w zwykłej panoramie (z kamerą w środku) obrazy złączone w panoramę są "posklejane" jeden z drugim, a w odwróconej panoramie (z kamerą na zewnątrz) kolejny obraz zastępowałby poprzedni. A może ktoś taką odwróconą panoramę jednak zrobił, albo gdzieś widział?
  15. xyz dodał temat → w 3ds max
    Witam, Czy ktoś wie czy da się wyrenderować i jak zrobić (w MAX'ie) panoramę 360 stopni ale taką, w której kamera nie znajduje się w centrum panoramy ale obraca się wokół budynku umieszczonego w centrum? Zależy mi w efekcie końcowym nie na trójwymiarowym interaktywnym elemencie, ale na bitmapie jak z panorama exportera.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.