Skocz do zawartości

Jarkaos

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Pszczyna

Jarkaos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Inspiracją do stworzenia modelu była chęć połączenia jaguara e-type z jednym z ostatnich modeli aston martina. W końcu obłe kształty jaguara wygrały i mniej więcej w takiej stylistyce postanowiłem utrzymać linie samochodu. Projekt "aertona" wchodził w skład pracy dyplomowej, której tematem była kampania reklamowa fikcyjnie stworzonej marki. Poza luźnymi renderami były to również projekt reklamy prasowej, strona www oraz spot tv i to właśnie w spocie ująłem wnętrze samochodu. Jeśli chodzi zaś o "asfalt"... to miały być kamienie :) choć z tego co widzę efekt nie wyszedł tak jak powinien :)
  2. Projekt stworzony w całości w 3ds maxie + vray. Model samochodu został wykonany bez jakichkolwiek blueprintów, taka czysta improwizacja :) Jeśli chodzi o "zimowy" render w tle użyte zostało zdjęcie z serwisu stockowego + drobna korekta w ps. Scena górska jest już własnym dziełem. Pozdrawiam :)
  3. Właśnie co testowalem incremental add i multiframe incremental przy presecie high - animation. Najpierw stworzyłem zsumowaną mapę na podstawie pierwszych 10 klatek animacji a nastepnie wyrenderowałem je z nowo utworzonej irradiance map i... mimo tego jak widać na dwóch załączonych renderach nadal pojawiają się zniekształcone miejsca. Może coś robię źle...?
  4. witam Moje pytanie dotyczy technicznego aspektu przygotowania animacji w v-rayu. Najlepiej będzie jeśli odeśle w tym miejscu do przykładu, który w bardzo podobny sposób ilustruje istotę mojego problemu tyle, że tutaj wykorzystywany jest mental ray. I tutaj pytanie do was :) czy da się pozbyć tych niechcianych, migających detali w animacji? Tak na boku dodam... wiem, że w v-rayu można jak na zamieszczonym tutorialu "wypalić" irradiance map a następnie wykorzystać ją do wyrenderowania animacji. Problem jednak pojawia się wtedy, gdy mamy w projekcie pewien ruchomu obiekt. Wtedy wypalona mapa nie zdaje swojego egaminu. Z góry dzięki za pomoc :)
  5. Jarkaos

    problem z boolean

    w sumie to chyba faktycznie najprostsze i najszybsze rozwiazanie, choc chcetnie zobaczylbym tu z czystej ciekawosci jak moznaby tu booleana wykorzystac w odpowiedni sposob ..ale gdzie on sie podzial ..cholera moze w bunkrze znowu go zostawilem :]
  6. witam wlasnie modeluje macaG5 z monitorem z ktorym mam maly problem Otoz jest on teoretycznie gotowy. Na obecnym etapie probuje w podstawce monitora zrobic otwor na kabel jak jest to w oryginale. Jesli chodzi o model to jest on przeksztalcony w Edit.poly z odpowiednio zagniezdzonymi krawedziami tak ze po zaznaczeniu NURMS SUBDIV. i opowiednim zaokragleniu krawedzi wyglada tak http://marekblasiak.w.interia.pl/inne/1.jpg Jednak gdy chce booleanem wyciac otwor to monitor z elementu editable poly zamienia sie na boolean. Wtedy przeksztalcam go ponownie na EP. tylko ze wtedy siatka obieku sie zmienia. Nawet jesli zaznaczam NURMS SUBDIV lub mesh smooth to mimo to krawedzie sie nie zaokraglaja odpowienio nie wspominajac o otworze. http://marekblasiak.w.interia.pl/inne/2.jpg Oczywiscie otowr mozna poprawic recznie od biedy :/ ale czy isnieje jakies efektywne rozwiazanie tego problemu lub prostsze podejscie do sprawy stowrzenia otowru bez uszkoszenia samego modelu ?? Z gory wielkie dzieki za pomoc :) pozdr.
  7. wlasnie o niej czytam i z tego co widze na helionie jest uwazana na jedna z najlepszych ..ciagle mam jednak wrazenie ze gdzies widzialem biblie do 6 ;]ale gdzie to ulicha bylo :p mimo to wielkei dzieki za odpowiedz
  8. Hello Czy moglby mi ktos polecic jakies konkretne wydawnictwo ksiazkowe odnosnie 3dsmaxa. Wlasnie zaczynam moje pierwsze kroki z tym oto programem i cala moja wiedze ( skromna jak narazie ) chcialbym powiekszyc o jakias dobra ksiazke wyjasniajaca niezbedne podstawy ale i np rozne techniki modelowania itp Najlepszym rozwiazaniem bylaby biblia ale nie spotkalem sie z nia w zadnym sklepie zwyklym czy internetowym Prosze o pomoc ..Z gory dziekuje za probe pomocy :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności