Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią?
Witam
Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki.
Witam
Mam taki problem (max5). Zrobiłem z Nurbs Surface połowę obiektu (w zasadzie dwa niezależne obiekty) i zastosowałem modyfikator Symmetry. Obiekty się przenikają. Chcę zastosować polecenie Nurbs>Create Curve>Surf x Surf ale Max nie widzi powierzchni z symmetry jako surface (nie można ich zattachować). Ktoś może wie jak z tym sobie poradzić? Pozdrawiam.
Słabo widać. Jesli rurka jest o przekroju gwintu to można to zrobić helixem a jeżeli nie (np. rura odkurzacza) to proponuje splajnem narysować przekrój i wyloftować.
Ok, dzięki, z grubością surface sobie poradziłem. Zostal jeszcze pierwszy problem. Mam kształt zamknięty przez który przechodzi inny (nurbs surface) i chce pozbyć się tego co jest w srodku pierwszego kształtu. Jak to zrobić? I pytanie na marginesie: czy jest możliwość zamiany nurbs surface na bryłę?
Witam. Mam dwa pytania dotyczące powierzchni Nurbs. Pierwsze: czy jest możliwe przycięcie jednej powierzchni drugą (powierzchnie sie przenikają). Jeżeli tak to jak to zrobić? Drugie: jak zwiększyć grubość powierzchni. Czy trzeba dorobić drugą i je połączyć czy istnieje szybszy sposób (powierzchnia ma byś ścianką o określonej grubości). Max 5. Dzięki za odpowiedzi.
Raymarching to technika próbkowania punktów znajdujących się na drodze światła przechodzącego przez atmosferę. Nie ma (chyba, bo nikt mi nie odpowiedział) takiej opcji w mentalu, trzeba (metodą prób i błędów) poustawiać światełko i wyjdzie. Pozdrawiam.