Skocz do zawartości

Death Metal

Members
  • Liczba zawartości

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin-Siedlce, Polska

Death Metal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputacja

  1. No mnie wgniotło w ziemię. Jedna z najbardziej podobających mi się wizek jakie kiedykolwiek widziałem. Gratulacje!
  2. no modelik fajny, animacja postaci póki co troszkę sztywna, za to animacja kamery wyszła Ci lepiej. Ogólnie póki co jest tego za mało żeby coś więcej powiedzieć, zaglądne sobie tu za jakiś czas. Pozdro
  3. Niestety nie mam wogóle pomysłu na cokolwiek więcej. Postawiłem to na janym tle, pogrzebałem tyci przy materiałach i oświetleniu. ale czy to jest w jakiś sposób lepsze niż to poprzednie to nie wiem. Help! Z góry dzięki za repy.
  4. w którym miejscu ( krzesła ), bo ono nie bardzo ma ostre krawędzie? @drakul: jak już pisałem to krzesło zrobiłem po to, żeby poćwiczyć modelowanie. Wymyśliło mi się krzesło z dziur i chciałem sprawdzić, czy będę potrafił je zrobić. @jymal: dzięki, choć jeden pozytyw podnoszący na duchu ant-3d: dzięki, linki są mi znane @delf77:dzięki za rady, postaram sie pokombinować, a siedzisko i oparcie mają grubość, nie ma opacity mapy, to jest wszystko wymodelowane. Podstawka też chyba ma już wystarczającą grubość. Pokombinuje bardziej z otoczeniem, krzesła samego nie chcę zmieniać bo takie miało być, ew. małe poprawki, typu przeskalowanie kółeczek.
  5. no cóż, nie spodziewałem się tu takiej hiszpańskiej inkwizycji, ale to pewnie dlatego, że nikt się ich nie spodziewa;-] a tak trochę poważniej: model powstał bo chciałem nauczyć się modelować modyfikatorami w blendq, delf77 masz rację - funkcjonalność nie została do końca przemyślana, nie jestem projektantem, poza tym nie przejmowałem się tym aspektem. Z tego co piszecie wynika, że to co pokazałem przyprawia Was o napady lęku, obstrukcje i zwiększoną zachorowalnośc na raka macicy, za co przepraszam, u mnie takich objawów nie ma, kilku znajomym pokazałem przed wrzuceniem na forum, mówili, że ok, nie słodzili, szczerzy są. Ale.. to nie znaczy że nie przyjmuje Waszej krytyki, proszę tylko o bardziej konkretne rady, bo to jest tak, że ja tą prackę tak widziałem, jak ona wygląda (m/w), ale z chęcią przeniosę ten wątek do wipa i podłubie przy tym coś więcej pod czujnym i wprawnym okiem forumowiczów, tylko że nie bardzo mam już pomysły, a nie chcę zakładać kolejnego wątku - zombie. Tak więc: jak pomożecie i podrzucicie jakieś 2-3 konkretne sugestie ( za co z góry dzięki ) to wątek ląduje w wipie Pozdrawiam i czekam na rady.
  6. @arevulopapo: nie widziałem takich,to mój wymysł. Oparcie i siedzisko mogło by być zrobione z jakiegoś trochę elastycznego, wytrzynałego plastiku. A światło celowo starałem się równomiernie rozłożyć.
  7. Witam blender i yafray. 2 wersje, ciemniejsza: i jak ktoś ma ciemny monitor;-] ( podkręcona jasność ) C&C welcome pozdro [Edit] wątek przeniesiony z FW, gdzie zdaniem komentujących nie powinien był się znaleźć.
  8. Witam Drodzy Panowie i Panie, proszę o pomoc w wycenie zlecenia, które najpewniej uda mi się złapać ( jak mniemam to zależy od tego czy się dogadam z klientem finansowo ). Zlecenie dotyczy wizualizacji mebli na potrzeby katalogu/strony www. Z tego co wiem modeli będzie ponad 100, większość będzie w kilku kolorach(okleina)+obrazek w wektorkach do instrukcji. Modele będą bardzo różne, od prostych stolików do bardziej wyrafinowanych biurek. Zakres mojej pracy to generalnie wszystko ;-], tzn dostanę rysunki techniczne, oddam gotowe rendery. Nie mam pojęcia jak się w ogóle zabrać za wycenę czegoś takiego. Jak to policzyć? Od obrazka, czy od modelu? No i ile za co? Nie chciał bym zepsuć sobie okazji biorąc za mało, ale zależy mi na tym zleceniu i nie chciałbym spłoszyć klienta. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki.
  9. powaliło mnie, naprawdę zaje****e
  10. a mi sie podoba. To co Lis napisał to (niestety) prawda, ale co tam;-P. Kolory uważam za odważne, ale przez to ciekawe. Pracka ma swój-IMO fajny-klimacik. Razi źle zeskalowana tex na drewnianych elementach armaty i słońce po prawej. Pozdrawiam
  11. *Bruneq - chyba jestem jedną z nielicznych osób, którym zwrot Take That nie kojarzy się z tymi grajkami, szczerze mówiąc nigdy o nich nie słyszałem, aż do teraz, no ale rzezcywiście jest coś takiego. co do peesa: cała praca jest bym powiedział w formie mało poważnej, więc się tym nie przejmowałem, a dziwi mnie to że ktoś mógłby uważać że się da. Dla mnie to jest oczywiste, myślę, że dla większości ludzi też. Jack wystaje że niby od głośnika, choć naprawde ten kabelek zakończony jest chinchem. No i jak już się rozpisałem to jeszcze link do siatki: http://tsh.one.pl/~3dcreator/hps/siata.jpg Pozdro
  12. mam podobne odczucia jak godzio, model super jest, bardzo mi się podoba, render tez nie jest jakiś bardzo koszmarny, tylko brakuje dobrego shaderka lakieru i by było great. Pozdrawiam.
  13. Dzięki za komenty. Sprawa z tytułem: u mnie najczęściej słuchawki leżą przed głośniczkiem, więc "mimowolnie" słuchają tego co gra w głośnikach, a pewnie nie zawsze im się podoba, no a pracka jest o tym jak się słuchawki mszczą na głośniku. Rozumiem, że może być ciężkie do odgadnięcia, ale to tylko tytuł.
  14. Witam Moja 2-ga pracka w Blenderze, renderowane internalem: Duży rozmiar: http://tsh.one.pl/~3dcreator/hps/final_FullSize.jpg Alternatywna wersja przeróbek: http://tsh.one.pl/~3dcreator/hps/final_FS3.jpg Prosto z blendera, bez przeróbek: http://tsh.one.pl/~3dcreator/hps/final_clean.jpg Zapraszam do komentowania,z góry dzięki za repy.
  15. wcześniej nie lookałem na Twoją prackę, a teraz mnie zamurowało. świetny model. Jak zrobiłeś te wszystkie gałązki...?? Ręcznie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności