Skocz do zawartości

Galthar

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    jezeli chodzi o tutki to dobre mogą być gotowe maxy... jest ich troche na radioactive3d.de
  2. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Cholerka zrobiłem tego maxa. Taki bylejaki fire obijający się o mur. Ale na 20 fps wywala mi out of memory.... 2GB RAM 4 GB SWAP.. Czyżby nie korzystał ze swap? No niby voxele są 500x500x?? ale robi mi 30 sek na frame... no ale może to za dużo?
  3. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    czy jak wrzuce testowy max to czy miałbyś możliwośc przetestowania i porównania?
  4. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    OK coś tej nocy zdziałam.. I wrzuce PLIK.... Dzięki za podpowiedź ;)
  5. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    szukam i szukam i pupa :/ Mi nie chodzi o gotowe rendery. Ale o plik max który może odpalić kazdy i wysymulować na swoim kompie podając czas trwania.
  6. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Może zróbmy benchmark. Wrzućcie na forum plik max, jakiś testowy. I niech każdy przerobi go u siebie podając konfigurację. Ciekaw jestem jak się to ma do sprzętu.
  7. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Shogun ;) manuala znam i dobrze znam angielski. Jednak wiadomo interpretacje są różne. Ściągnałem sobie gotowe maxy. Car explode (ten z demo reel) powiem że zrobiłem dzisiaj symulację. 13GB stepów symulacji!!! Tylko 150 klatek wybuchu. Mój C2D E6750 2,66 @ 3,5GHz spuchł. Niewiem jakiego sprzętu trzeba by skrócić czas symulacji. QUAD CORE? myślę że tu jakaś farma potrzebna. Musze sprawdzić i porównać wydajności na moim poprzednim p4 2,4 GHz :D. Co do bitwy to chętnie podpatrze bo na udział jeszcze za wcześnie. Chociaż tyle co ostatnio siedze (po baaaardzo długiej przerwie z maxem) to może coś se przypomne. ;) Ogólnie ciągle mam problemy z efektami noise. Jak mapuje fuel i smoke wychodzą mi za bardzo ziarniste. No i musze popracować nad scatteringiem. Świetny efekt.
  8. Galthar odpowiedział xeav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    skoro tak długo pracujesz to pewnie jesteś dobry. Wyjaśnij mi działanie paru wartości więc: Vorticity; Velocity damping; Wszystkie wartości w smoke sim i temp sim (te z dissipation) Jak to się ma do rzeczywistości. Jaka zmiana nastąpi w podniesieniu bądź obniżeniu wartości?
  9. Galthar odpowiedział dino1984 → na odpowiedź w temacie → Szukam
    http://pl.youtube.com/watch?v=msaunmVgm4A&feature=related fume fx sobie zainstaluj...
  10. Galthar odpowiedział saperek24 → na odpowiedź w temacie → Videotutorials
    Nie bądź taki zgryźliwy. Niech robi.
  11. Galthar odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    a propos swietlnych mieczy odpisze moze ktos na moj topic... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=26849&highlight=adobe+premiere
  12. Galthar odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    poka poka?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności