Witam,
Mam problem z VRayem.. Mianowicie gdy renderuje samochód ze standardowym VrayCarPaintmtl na moim modelu pojawiają się dziwne paski. Widać je dokładnie na obrazku. Wrzucam też siatkę, bo może to z nią coś nie tak.. Proszę Was o pomoc.
Pozdrawiam!
Kotisded dzięki za linka ;]. Bardzo fajnie, że narodził się ten pomysł, i że jest on w trakcie realizacji. Na pewno będę oczekiwał żeby oglądnąć tego szorta. Możesz coś powiedziec o storyboardzie?
Hmm nie do końca rozumiem.. Jak ma mi to pomóc w pozbyciu się gęstej siaty przy zderzaku?? Lepiej mi by było zdetachowac zderzak i wtedy chyba nie muszę się przejmowac zgodnością edgeloopsów z nadkolem? Mogę wtedy usunąc te zagęszczone edge loopsy czy nie?
Z boxmodelingiem na razie dam sobie spokój.. Próbowałem, ale ciężko z tymi liniami.. Tymczasem kolejna próba robienia z nadkola polymodelingiem... I jak? Lepiej?
Dzięki Jedidan12 za odpowiedź. Wydaje mi się to trudne, ale mimo wszystko spróbuję do tego siąść jutro, bo dzisiaj czasu nie mam. Zawsze to jakąś nową technikę poznam.
Dzięki Tobie też Kubajaniak, napewno zobaczę tego pdfa, tylko jak siądę do normalnego neta ;).
Ech to chyba zacznę od nowa modelować. Ciężko mi jest wymodelować ogół a potem szczegół, bo jeszcze bardziej boję się o topologie siatki.. Już nie wiem jak to ugryźć..
Dzięki :). Ja detac***e osobno części tj zderzak osobno, grill osobno, maska osobno. Trójkątów jak na razie nie ma. Martwię się natomiast tym, że teraz po nadaniu shella na maskę, chyba źle wygląda to łączenie jej z nadkolem. Co sądzicie?
Za gęsto? To może przeszkodzić?