Skocz do zawartości

DamiX

Members
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Nowy Sącz

DamiX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. DamiX

    Dziwne paski na renderze

    Ok, problem rozwiązany - wystarczyło dać UVW map.. Temat do zamknięcia.
  2. Witam, Mam problem z VRayem.. Mianowicie gdy renderuje samochód ze standardowym VrayCarPaintmtl na moim modelu pojawiają się dziwne paski. Widać je dokładnie na obrazku. Wrzucam też siatkę, bo może to z nią coś nie tak.. Proszę Was o pomoc. Pozdrawiam!
  3. Kotisded dzięki za linka ;]. Bardzo fajnie, że narodził się ten pomysł, i że jest on w trakcie realizacji. Na pewno będę oczekiwał żeby oglądnąć tego szorta. Możesz coś powiedziec o storyboardzie?
  4. Dzięki Xizor za odpowiedź. Coś tam dzisiaj modziłem... :
  5. kurcze nawet jak zdetach.uje zderzak i tak wyżej jest gęsto...
  6. Hmm nie do końca rozumiem.. Jak ma mi to pomóc w pozbyciu się gęstej siaty przy zderzaku?? Lepiej mi by było zdetachowac zderzak i wtedy chyba nie muszę się przejmowac zgodnością edgeloopsów z nadkolem? Mogę wtedy usunąc te zagęszczone edge loopsy czy nie?
  7. No mam problem co z tym zrobić, bo delikatnie faluje dziadostwo.. Co byś proponował?
  8. Z boxmodelingiem na razie dam sobie spokój.. Próbowałem, ale ciężko z tymi liniami.. Tymczasem kolejna próba robienia z nadkola polymodelingiem... I jak? Lepiej?
  9. Dzięki Jedidan12 za odpowiedź. Wydaje mi się to trudne, ale mimo wszystko spróbuję do tego siąść jutro, bo dzisiaj czasu nie mam. Zawsze to jakąś nową technikę poznam. Dzięki Tobie też Kubajaniak, napewno zobaczę tego pdfa, tylko jak siądę do normalnego neta ;).
  10. Ech to chyba zacznę od nowa modelować. Ciężko mi jest wymodelować ogół a potem szczegół, bo jeszcze bardziej boję się o topologie siatki.. Już nie wiem jak to ugryźć..
  11. Czyli jak konkretnie? Z bryły? Ja zaczynam od nadkola i jadę? Chodzi Ci że od ogółu do szczegółu?
  12. No i to mi się podoba. Dzięki Xiz0r za fachową odpowiedź. Czyli generalnie lepiej od nowa zacząć tak?
  13. Kolejne rendery, jest coś do poprawy?
  14. Dzięki :). Ja detac***e osobno części tj zderzak osobno, grill osobno, maska osobno. Trójkątów jak na razie nie ma. Martwię się natomiast tym, że teraz po nadaniu shella na maskę, chyba źle wygląda to łączenie jej z nadkolem. Co sądzicie? Za gęsto? To może przeszkodzić?
  15. Mocne! :) Podoba mi się, tekstury mmm.. Przyłączam się do prośby o dużo większą rozdziałkę. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności