Skocz do zawartości

Krysss

Members
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Krysss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, nie wiem dlaczego ale cos dziwnego się dzieje z moim VRayem pod 3ds Max 2010. Załączam najprostszą scenkę. Dziwne, że wcześniej tworzyłem taką testową scenkę i wszystko wyglądało "normalnie". Co może powodować, że wszystko jest tak prześwietlone?
  2. Witam, jak na załączonym obrazku. Nie wiem skąd się bierze to światło. Próbowałem już zmieniać wszystkie ustawienia renderer'a. W scenie jest tylko 1 sky portal i system Daylight. Dzięki
  3. Witam, Poniżej przesyłam kopię korespondencji z osobą z pewnej firmy rekrutującej. Ponieważ ja nie mam możliwości skorzystania z tej oferty, pomyślałem, że może to kogoś zainteresuje. Szczegóły poniżej. Pozdrawiam Krzysztof Wróbel Hi Krzysztof, Thanks for getting back to me. If you're ever looking to enter the games industry just drop me a line. I'd be more than happy to hear from people you know looking to enter the industry. At the moment I'm looking for 3D Vehicle Artists & 3D Environment Artists although I;m happy to receive details from Animators, etc. You can pass my details onto them if you like. Thanks again for your time. All the best for the future. Kind Regards Nathan Fortt Recruitment Consultant Games Industry 07960 003155 http://www.UKPharm.com [email protected] Hi Krzysztof, Hope your well. I thought I'd contact you as I'm recruiting for several large UK Games Developers and was wondering what your current situation is. I'm currently looking for 3D Vehicle Artists and was curious if you'd be interested in any suitable vacancies we have. If possible would you get in touch to let me know your availability. Much appreciated, thanks for your time. Kind Regards Nathan Fortt Recruitment Consultant Games Industry 07960 003155 http://www.UKPharm.com [email protected]
  4. Krysss

    Ponownie - lokomotywa parowa!

    No tak ale ponad 300 zł... Z resztą i tak już sobie poradziłem. Dzięki za informację, Pozdrawiam
  5. Krysss

    Ponownie - lokomotywa parowa!

    Nikt nie chce odpowiadać ale będę próbował dalej :) Mam małe pytanko. Załóżmy, że "zlinkowałem" jakiś przedmiot z innym, powiedzmy box2 z box1. Teraz stworzyłem box3 i kąt jego obrotu chcę uzależnić od pozycji box2. Tym ostatnim poruszam jednak za pomocą box1 (do którego jest "zlinkowany"). Kątem obrotu box3 steruję poprzez kontroler expression float. Jednak, kiedy poruszam box1 - nic się nie dzieje. Tzn. przemieszcza się box2 (ten zlinkowany) ale box3 nie reaguje. Czy jest możliwe uzyskanie pozycji ( przedmiotu zlinkowanego) w expression kontrolerze?
  6. Krysss

    Ponownie - lokomotywa parowa!

    A może ktoś zna jakiś tutorial, który pokazywałby jak można zrobić dym ? Znalazłem parę tego typu, jednak żaden nie nadaje się do mojej animacji, gdyż dym powinien wylatywać z komina a potem zostawać w tym samym miejscu. Nie wiem, czy można coś takiego zrobić na cząsteczkach?? Pozdrawiam
  7. Krysss

    Ponownie - lokomotywa parowa!

    Witam ponownie! Jakoś poradziłem sobie z tą animacją. Postępy można zobaczyć tutaj: http://www.republika.pl/maxowe3d/anim2.avi Jakiekolwiek sugestie mile widziane. W pierwszej kolejności planuję dodać budowę tłoka, który napędza tę moją machinę (przekrój przez tłok) i zrobić w ten sposób animację, która będzie przedstawiała zasadę działania silnika parowego. Dodam, że całość porusza się poprzez "kręcenie" jednym kołem. Nie wiem tylko jak pokazać wędrującą w tłoku parę. Czy można z expression controllera sterować np. cząsteczkami?? Jeśli tak - w jaki sposób to się robi ? Pozdrawiam
  8. Witam! Wróciłem do tematu napędu lokomotywy parowej. Oto co udało mi się zrobić: http://www.republika.pl/maxowe3d/anim.avi Nie wiem jednak jak podejść do pozostałej części, której schemat umieszczam w załączniku. Pewnie dla was nie będzie większego problemu, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam
  9. Krysss

    Vray light

    Witam! Czy w demo V-raya dla Max'a 6 jest coś takiego jak v-ray light?
  10. Wywal to coś - zielone - razi w oczy. Jeśli chodzi o tekstury to ja w ogóle bym kolorów nie używał - tylko beton, brudny "poprzecierany" + metal, trochę rdzy.
  11. faktycznie, przepraszam
  12. Amoże byłby mi ktoś w stanie pomóc w animacji... Wszystko musiałoby działać tak jak na rysunku, do którego linka wysłałem. Same wiązary i korbowód zrobiłem za pomocą float expression ale nie wiem jak zrobić resztę, może IK?
  13. Jakoś tego nie widzę
  14. Oki już znalazłem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Walschaerts_motion.gif Jak zrobić aby np. box podążał jednym końcem za jednym obiektem a drugim końcem za innym obiektem i nie zmieniał swojej długości?
  15. Witam! Tworzę model 3D (komputerowy) parowozu TY43-92. Chciałbym go później móc animować. Nie mogę jednak znaleźć dokładnych materiałów dotyczących zasady działania mechaniki napędowej i parorozdzielczej. Wiem, że są wiązary i korbowód, zasada działania ich jest prosta ale co dalej...? Nie mogę rozszyfrować. Może są gdzieś w necie chociażby filmiki pokazujące ruch poszczególnych elementów? Z góry dziękuję Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności