Skocz do zawartości

Moann

Members
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Moann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Tylko 1 pytanko: jaki render??
  2. Dzięki za odpowiedź!
  3. Jak ktos ma kfilke wolengo czasu to prosze sprobowac. Dolanczam plik sceny. ps. Jezeli na tym forum jest autor tej sceny to...niech bedzie wyrozumialy :D
  4. Musze na zaliczenie z grafy zrobic taki obrazek jak zamieszczony ponizej, taaak wiem, banal! Niemusicie mi tego mowic. Ale mecze sie okrutnie z materjalami. Nie wiem jak zrobic taki materjal. Czy ktos ma jaaakiekolwiek pojecie. Bardzo zalezy mi na czasie! Zlitujcie sie!
  5. wiec pomalowalem go obiektem piora. Dla statystyki. Na bokach, czesci szyi i grzbiecie ma 1600 pior. Na ogonie tyclok 60 ale za to duzych. Niestety musialem kazde z tych pior rowneiz zmapowac tym samym bocznym mapowaniem wiec efektu prawie nie ma. Do tego jak widizicie probowalem rowniez NURBSami pociaganac noge. Tu juz efekt jest tragiczny. TO ptaszysko ma miedzy nogami jakis puch ;) , ale zupelnie nei wiem jak to oddac zeby sie znowu z tego kloc nie zrobil Poki co to wszystko co zrobilem. Przedstawiem wam caly tok mojej pracy i naprawde potrzebuje jakichs wskazowek!
  6. I ostatecznie! Render wygląda następująco: Pytanie w czym problem?? No sami widzicie. Wygląda to źle i nienaturalnie! 1: Rozmycie mapy z przodu. Wiem ze jest efektem tego że mapowanie było ze zdjęcia z boku. Chyba wszyscy znamy ten efekt. Ale próba mapowania ze zdjęcia z przodu wyszła jescze gorzej 2: Bryła - Wygląda to jak kloc ociosany z drzewa. Próbowałem już painterem pociągnąć kształt pióra i malować nim po obiekcie.
  7. NURBSEM pociągnąłem powieżchnię po krzywych i nałożyłem na wszystko mape. Mapa nałożona ze zdjęcia KRUKA z widoku z boku. Mapowanie płaski prostokąt z boku. To daje taki efekt:
  8. dalej wrzuciłem to do maxa i zrobiłem okręgami szkielet, które puźniej zamieniłem na RURBSY Oto rzuty tych okręgów (oczywiście lekko zmodyfikowane aby pasowałey do figury ptaka)
  9. Moim zadaniem było zrobienie kruka najbardziej realistycznie jak sie da. Jednak okazuje sie ze bez waszej pomocy nie dam rady dlatego bardzo o nia porsze. Zaczalem od tego, ze poszedlem do muzeum z wypchanymi zwierzakami i poprosilem ich o wypchanego kruka. Jak mi go pokazali to go sfotografowalem ile sie dalo razy
  10. Moann

    dyskusja:Enginy 3d dla stron WWW

    leander: dzięki za slowa uznania i za trafna krytyke ;) Oczywiscie wiem ze strona ta ze zdjeciami fiata to badizew ale to bylo robione w trzy minuty. Co do reszty. Model jest oczywiscie nie moj. Sciaganalem go z ktores ze stron z modelami, a ze okazal sie swietnie zrobiony to go zaadoptowalem. Nie chodzilo mi o to zeby sie chwalic co umiem zamodelowac ale o to jak to mozna pokazac. Prezentacja z Cultem to polacznie. 3d to Cult a strowanie to Flash. Wszystko komunikuje sie ze soba za pomoca Javy. Jak to dziala? Szczerze to...do konca...nie wiem :| A to dlatewgo ze sciagnalem przyklady ze strony worldof3d i je besczelnie wkleilem. Czesciowo sie w nich orjentuje ale nie bede oszukiwal, orlem to z Javy nie jestem. W kazdym razie dziala. Zaby dojsc do takiego efektu z samochodem poprostu nalezy przerobic tutoriale ze strony worldof3d i to wystarczy az nadto. Co do modelu samego Fiata, to jest problem bo go bede mial ale za tydzien i wtedy podam szczegoly. Chodzi o to ze mi ostatnio dysk padl i w tej chwili nawet maxa nie mam zainstalowanego. Amok Anark jest dobry ale droższy. Rzeczywiscie efektownie sie prezentuje ale dopiero go liznalem. Jak przerobie do konca Culta, Anarka i Directora to bede mogl wam to szerzej opisac jakie sa plusy i minusy kazdego z nich. Pozdrawiam.
  11. Moann

    dyskusja:Enginy 3d dla stron WWW

    Moja zabawa z CULTem narazie przygotowywana pod portfolio i oczywiscie w fazie prac www.paz.octava.pl/3 pozdr.
  12. Moann

    dyskusja:Enginy 3d dla stron WWW

    leander: dzieki za szybka odezwe! Wlasnie takich informacji mi bylo trzeba. Swoja droga to troche dziwne ze o tych technologiach absolutnie nic niema na polskim necie. Sam na Culta natknalem sie kilka dni temu przez przypadek.
  13. Ludzie no na MAXe to my sie chyba znamy (bo inaczej co robicie na tym forum) wiec czas umiescic to w sieci. Tylko ze mamy kilka enginow. Przykladowo: Chyba najbardziej powalajace przyklady directora: (117kb) http://www.ghoulisharts.com/dem/gs-03/gunship-03-fly.htm Czy cult3d: http://www.cult3d.com/gallery/default.asp (pobrac wczesniej playera i wybierzcie sobie przyklad np Toyota YARIS) To tylko przykladowe 2, a jest ich wiecej Te systemy roznia sie od siebie. Wiec mam pytanie ktory wedlug was jest najlepszy. Mam namysli Wielkosc plikow i szybkosc dzialania. Byl juz na tym forum poruszony podobny temat ale ja chce konkretnie wiedziec czego uzywacie. Bo jezeli mam sie juz ktoregoz z nich nauczyc to che wiedziec jakie sa + i - kazdego
  14. Mam model ptaka, ale musi być pokazany blisko wiec musi byc widac piora, a nie gladka powiezchnia, i teraz pytanie jak u licha je zrobic. Jest jakis plugin, meczyc sie siatka, bo ja juz nie mam sily!
  15. Moann

    Kruk

    racja Diablo! Już prawie zapomniałem o tej grze! Dzięki! A co do osiedla...to sępy, wszędzie sępy widze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności