chodzi mi raczej o jakis soft w ktoorym moglbym ustawic ilosc wyswietlanych klatek... czyli jesli ustawie mnie to aplikacja 'zwolni'... wiem ze to gdzies jest, ludzie uzywaja a znalezc nigdzie nie moge :/
Witam,
mam male pytanko - moze tutaj ktos cos wie? ;)
szukam aplikacji/sposobu na spowolnienie dzialania appletow javy - chodzi np o spowolnienie dzialania gierki - jest gra ktora wymaga refleksu, a ja chce poprzez jej spowolnienie poprawic swoj wynik ;) ma ktos jakis pomysl moze???
Pozdro
uvwmap->alignment->bitmap fit o to chodzi tylko gdzie to uvxmap?
oki, mam ;) dzieki :D za szybko i za dubrze podpowiadaciwe na latwizne zaczynam isc ;)
hej ;)
mam pytanie - chce wstawic blueprinta w maxie7 wiec robie plane, i wrzucam mu material z bitmapa.. tylko pytanie - jak zrobic zeby bmp na planie miala oryginalne proporcje??? tzn zeby proporcje byly zachowane niezaleznie od wymiarow plane'a...
hej mam takie pytanko... mam kilkadziesiat boxow jeden przy drugim i polaczone attach.. chce je ulozyc po elipsie /lub lini/ no to rysuje elipse/linie na boxie daje patch deform i klikam elipse i mam illegal patch.. co zle robie?? :/
no wiec mam takiego smoczka.. /w trakcie tworzenia-nie krzyczec za wyglad ;)/ i problem jak go zrobic zeby pozniej animowac bez problemu... szyja i tolw to jedna calosc wiec czy da sie pozniej ja wyginac za pomoca iksolver??? czy raczej powinna byc osobno i to a kilku elementow??? jak go lobuza animowac ????
:/ toz to nie moze byc trudne... jeszcze raz prosto.. 3 walce jeden nadr drugim, w srodku nich narysowane kosci.. co z czym polinkowac??? /chyba trzeba 1. kosc z 1. walecem, pozniej 2.kosc z 2. walcem i 3z3... ale zaznaczam kosc, daje link, zaznaczam walec i nic nie wychodzi... co zle????
no jak polinkuje walce to sie oba ruszaja ale nie jak reka :/ a jak linkuje walce do kosci to nie dziala.. :// prosba napiszcie prosto i najlatwiej ...