niebardzo mi cos wychodzi.
niewiem co ktore parametry w modyfikatorze oznaczaja. i niwiewiem jak ustawiec tak zeby wyszedl zlozony recznik na polce?
macie moze linka do jakiegos tutka albo opisu parametrow tego modyfikatora?
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam korzi
witam wszystkich
mam maly problem. modeluje mala lazienke. chcialbym jak najwiecej zlapac w kamerze- chciaz tez bez przesady. ustawiam ja w rogu pomieszczenia ale niestety - zeby bylo cos widac to musze tak ustawic jej paremetry ze zbiegi pionów robia mi sie w dol.
prosze dajcie mi jakies sposoby na rozwiazywanie takich problemow z malymi pomieszczeniami. bo wszystkie male pomieszczenia ktore robie maja problemy z pionami.
a i jeszcze jedno - jak ustawic paremetry kamiery zeby rendering byl pionowy a nie poziomy? czy to jest tak ze musze wyrenderowac poziomy i wtedy wykadrowac?
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
kordi
mam maly problem. niewiem z czego moze wynikac.
zrobilem sobie probna scenke - plain i na nim box i testuje sobie na niej rozne materialy - tez taki zciagniete z sieci.
na pocztku bylo ok - material - render - wynik ita.
ale w ktoryms momecie zamiast 1 presetu (min-3 i max -3) zaczely (sam z siebie) mi sie robic 4 i niema mozliwisci zmiany. dopiero jak odznacze opcje multipass to sie robi jeden (ale wczesniej robil sie jeden z zaznaczona ta opcja). jaka to moze byc przyczyna bo to juz drogi plik tak sobie zalatwilem i niamem mozliwosci zmniejszenia presetu. (probowalem juz na castom i na high i low - niestety bez efektu) resetowanie 3d studio tez nie pomaga.
czy kotos sie spotkal z takim problemem? - vray 1.46
pomocy bo mam problem z robieniem probnych renderow na 1 presecie
zaowazylelem jeszcze jedno - jak zmienilem material na inny to nagle zaskoczyl - moze jest cos ze niektore materialyl moga wymuszac wiecej presets niz jeden. ?????
pozdrawiam
kordi
z gory dzieki za pomoc
witam.
mam prosbe. czy mogli bysnie mi powiedziać jak zrobić taki gruby recznik frote albo gruby chodniczek do lazienki lub wykladzine?
widzialem w paru renderach taki rzeczy ale niemam pojecia jak uzystak tak trojwymiarowy efekt.
jak robie bump map to niby imituje to wykladzine ale bardzo kiepsciutko. poz tym jak sie patry pod skosem to wyglada jak rozmyty rysunek a nie recznik lub wykladzina z glebokimi dziurami.
ratujcie jak to zrobic?
chyba ze ktos moze mi podeslac taki gotowy material do vray 3dmax.
pozdrawiam
kordi
wita.
walcze ostatnio troche z domkiem ale mam problem z hdri.
gdzies w jakim tutku wyczytalem ze mozna w bacground dac jedno zdjecie a dopieor w materiale w odbiciach wmontowac mape hdri. no i tak robie al niestety w szybie mi sie odbija hdri i background. czy jest jakis sposob zeby nie odbijac juz bacgroundu tylko hdri mpae?
bo jak wrzucam mape hdri w background to ona jest kiepskiej jakosci na renderze w tle i to mi sie nie podoba.
pomozcie prosze.
kordi
takze najlepiej by bylo jakbys dal scenke swoja i wtedy bedzie mozna sprawdzic.
niemoge ci wyslac jakos na adres tu podany. odezwij sie na moj to ci scienke podesle.
probowalem renderowc jeszcze raz ale wszystkei materialy zmienilem na jeden taki jak sciany. renderowalo sie 1,5h wiec mysle ze to moze kewestia materialow byloa. juz 1,5 jest chyba do zniesienia jak myslicie?
pozdrawiam
aco to to QMC?
najdlozej mi liczy prewass-y.
a co do subdiv dla swiatel to zmniejszylem do 6 i rendering trwal 3h45m wiec niezbyt sie skrocil.
co do ustawien to mam na vraylight-ach liczbe fotonow zwiekszana ze standardowych 150 do 600.
a moze ten dlogi cas renderingu to problem to w ustawieniach global photon map?
pozdrawiam
kordi
witam wszystkich
wrzucam swoje wypociny. W okanch dwa vray light i direct light.
troche duzo sie renderowalo niestety ale niewiem ktore ustawienia mozna by zmniejszyc zeby przyspieszyc.
a i zastanawiam sie na ile by sie skrocil czas renderingu na szybszej maszynie.
bede wdzieczny za uwagi na moj rendering.
pozdrawiam
kordi
ps. co do zalacznikow to mam zalaczac orginal renderingu czy zmniejszac jakosc? teraz musialem pogorszyc jakosc zeby sie zmiescilo.
witam.
od jakiegos czasu obserwuje to co sie tu dzieje na forum.
sam również walcze z renderingiem kuchni i niedługo coś wrzuce wsojego.
Narazie mam jedno pytanko. czy mi się tylko wydaje czy sporo osób wywala szybe w oknie i renderuje bez niej? bo przy moich próbach wychodzi ze caustuics zwieksza czas renderingu znaczne (a fajnie jest jak widac promienie słońca na podłodze i odbicie wnętrza w szybie). chyba że z moim materiałęm na szybę jest cos nie tak.