Skocz do zawartości

Roscos

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Europa

Roscos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hi, mam pytane dotyczace distributed render software.Jest cos takiego jak Royal Render lub deadline. Czy pracowal ktos z tymi distributed software i jakie ma dotychczas doswiadczenbia. ? CU Roscos
  2. Roscos

    _news - polisz DUBAI

    Donantonio jezeli to taka latwa recepta to dlaczego siedzisz w polsce i nie masz okraglej sumy na swojim koncie ? Widac ze jestes obeznany w tych sprawach jak sie w dubai robi interesy... :) CU Roscos
  3. Firma Macina-EC szuka do powiekszenia kadry wpółpracowników w Duabi, operatorów 3D. Zakres działalności naszego przedsiębiorstawa. Jesteśmy jedną z przodujących firm w rejonie Emiratów arabskich z siedzibą w Dubai. Zajmujemy się prezentacją i wizualizacja objektów jak wieżowce lub całych kompleksów architektonicznych zarówno indoor jak i outdoor. Do naszych klientów należą glówni developerzy na rejon arabski jak i międzynarodowe biura architektoniczne. Dla tych potrzeb szukamy operatorów 3D max. Zaznaczę, że chodzi nam głównie o artystów mających pojęcie o budowie szen, oświetleniu, texturingu którym można powierzyć prace nad projektami lub i częściami. Niezbędne jest też tzw. "oko" dla proporcji, farb i design. Nasz output jest fotorealistyczna prezentacja czyli umiejętności obsługi photoshop, after effects, combustion lub fusion są bardzo mile widziane i pomocnicze. Kontrakt opiewa z regóły 2-3 miesięcy. Obok wynagrodzenia opłacamy przelot i nocleg. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod [email protected] Roman Kozioł MACINA EC Team
  4. Firma Macina-EC poszukuje do animacji postaci, 3d max Artystow do nastepujacych zadan. * Modelling postaci zarowno europejskich jak i osob z bliskiego wschodu, obie plcie, dzieci. W nacionalnych i internationalnych ubranich o roznym kroju i kolorach. * HQ Texturing tych postaci. * Rigging * Animacje Chodzi tu o stworztenie okolo 25 osob animowanych w roznych sytuacjach i stanach. Zarowno w high poly jak i low poly. Przecietnie po 500 frame sekwencja. Przyklady: Miedzynarodowa grupa skladajaca sie z 3 meszczyzn i 1 kobiety siedzi za stolikiem w kawiarni lub restouracji i rozmawia gestykulujac i poruszajac sie w fortelach lub krzeslach. Grupa arabskich kobiet spacerujaca wzdluz wystaw sklepowych. Grupa arabskich meszczyzn spacerujaca. Grupa turystow z plecakami, europejkie ubrania Osoby biegnace - Jogger. Osoby rozmawiajace ze sobe w grupach 2,3,4,5 osob. Osoby idace, zatrzymujace sie, zmieniajace swoje tempo ruchu. Osoby podziwiajace jakies obrazy, dziela sztuku lub krajobrazy W niekorych sekwencjach chodzi rowniez o bradzo bliskie zblizenia. Przykladowo para pochodzenia arabskiego stoji za sterem nowoczesnego jachtu a ped wiatru porusza ich lokalnymi ubraniami. Lub wlosy europejskiej kobiecej postaci ruszaja sie w wietrze podczas gdy postac naturalnym ruchem reki uklada je w jego kierunku. Chodzi tu o wysokiej jakosci i autentycznosci modeling, texturing i animacje. Jezeli potraficie chociaz jedno z tych wymagan ale zato perfekcyjnie to prosimy o kontakt pod [email protected] Roman Koziol MACINA EC - Team
  5. Firma Macina Weltenbau zajmuje sie wizualizacja architektoniczna dla regionu arabskiego. W chwili obecnej mamy kilka powaznych projektow o duzych „rozmiarach“ w ktorych chodzi o wizualizacje i animacje calych miast lub ich czesci. Szukamy od natychmiast kilku specialstow w 3dMax ktorzy maja conajmniej 3 letnie doswiadczenie w pracy w team poruszaja sie dobrze do bardzo dobrze w 3d max i vray jak i sa w stanie prowadzic projekty lub ich czesci samemu od modelingu, przez texturing, animacje (kamer i pojazdow) i rendering no i maja chociaz troche pojecia o light set, budowie scen. Angielski chociaz podstawy sa nieodzowne. Bardzo pilen i prosze tylko doswiadczeni ludzie gdyz pomocnikow ktorzy potrafia troszeczke tego troszeczke tamtego mamy tu mnostwo i mija sie to z celem naszego zapotrzebowania. Uprzedzam, ze jest to praca conajmniej 14 godzin dziennie i 6 a najlepiej 7 dni w tygodniu. Praca jest w Damaszku w Syrji. Lot i nocleg jest oplacany przez firme. Start projektow od natychmiast. Czas projektu conajmniej miesiac. Placa bardzo dobra. Detale przy interesie do omowienia. Kontak: [email protected] lub kierunkowy syrja 097447939 - komorka
  6. Firma Macina Weltenbau zajmuje sie wizualizacja architektoniczna dla regionu arabskiego. W chwili obecnej mamy kilka powaznych projektow o duzych „rozmiarach“ w ktorych chodzi o wizualizacje i animacje calych miast lub ich czesci. Szukamy od natychmiast kilku specialstow w 3dMax ktorzy maja conajmniej 3 letnie doswiadczenie w pracy w team poruszaja sie dobrze do bardzo dobrze w 3d max i vray jak i sa w stanie prowadzic projekty lub ich czesci samemu od modelingu, przez texturing, animacje (kamer i pojazdow) i rendering no i maja chociaz troche pojecia o light set, budowie scen. Angielski chociaz podstawy sa nieodzowne. Bardzo pilen i prosze tylko doswiadczeni ludzie gdyz pomocnikow ktorzy potrafia troszeczke tego troszeczke tamtego mamy tu mnostwo i mija sie to z celem naszego zapotrzebowania. Uprzedzam, ze jest to praca conajmniej 14 godzin dziennie i 6 a najlepiej 7 dni w tygodniu. Praca jest w Damaszku w Syrji. Lot i nocleg jest oplacany przez firme. Start projektow od natychmiast. Czas projektu conajmniej miesiac. Placa bardzo dobra. Detale przy interesie do omowienia. Kontak: [email protected] lub kierunkowy syrja 097447939 - komorka
  7. Hi, szukam specialisty ktory potrafi stworzyc fale przed holownikiem na morzu jak i wode kilowej z piana. Najlepiej w particle system ale jezeli potrafisz przez mapping/deformacje itp. to jest to tez ok. Wazne jest zeby piana nie wygladala jak noise lecz byla podobna byla do piany. Nie musi byc to 100% fotorealistyczne ale wyglad tego ma byc dobry. Sprawa jest pilna i na juz, dobre wynagrodzenie. CU Robert Zguda Sublab [email protected] GG 7715300
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności