Kazda sciana to osobny spline ;-). Co do płaszczyzny na ścianie, to pewnie nie jest idealna, bo wszystko jest pod kontem i moga być odstępstwa od płaszczyzny, ale rzedu 0,001 jednostki.
Czy to nie powinno działać?
PS.
A co do Boolean'a to IMHO strasznie psuje siatkę, ale jak nie bedzie rady, to zrobie tak.
witam
Mam taki problem: Musiałem cos popaprać, przy twożeniu spline'ów ( ichyba nawet wiem co ;-(, człowiek uczy sie na błedach ;-) ), bo po przypisaniu Extrude, przesuwa mi p płaszczyźnie spline'a a nie prostopadle do niej.
Może ktoś wie jak to naprawić, bo mi się pomysły skończyły, a nie chciałbym tego robić od nowa ;/ (tego jest znacznie wiecej niz widac na załączonych gif'ach)
Z góry dzieki za pomoc.
ok tak zrobie, ale na razie szukam jak zrobic jakąś efektowną/realistyczna trawe która nie zabija mojego biednego PC ;-) bo za pomocą scater'a trawniczek renderuje sie pol nocy (bez skomplikowanego oswietlenia ;-) ).
Kiedys dawno temu byl taki plugin ktory robil trawe za pomoca efektu atmosferycznego i wychodzilo to naprawde fajnie z dalszej odległości i nie moge go skubanego znaleźć.
hej, dzieki za pomoc ;-)
Wlasnie jestem na etapie odnawiania znajomosci z 3DS bo kiedys (jeszcze w liceum) maniakalnie byłem od niego uzależniony, ale po paru latach wiedza a przede wszystkim wprawa wyfrunęła ;-). Także bede pewnie wiecej pytań zadawał niż odpowiadał.
PS.
Kurde niewiele się zmieniło od czasów r3 ;-) albo jeszcze do tego nie doszedłem ;-D
To mój pierwszy post na tym forum ,więc na samym początku chciałbym się przywitać.
HEJ! ;-)
Mam takie pytanko, bo kompletnie nie wiem jak to ugryźć:
Jak uzyskać taki efekt:
Chodzi mi o to że elementy oddalone od kamery są rozmyte.
Moze ma ktos jakis tutorial do tego, albo mozna to wytlumaczyc w paru slowach. Jak sie ten efekt wogóle nazywa?? ;-)
Z góry dzieki za odp.