gratulacje za model... calkiem niezle wykonanie, mozna by sie przyczepic ewentualnie mozna by sie przyczepic do tych okien i tekstur pokladu... ale na zdjeciach z daleka wyglada dobrze :)
odalo mi sie zrobic juz materiał ale jeszcze sie nie chca w niej mapki odbijac :/
tu mam juz dotychczasowy rezultat:
w odbicu na kulce gdzie jest czarny kwadracik powinno byc jakies takie gorskie tlo...
jak ktos wie jak pomoc to bede wdzieczny...
Hejka
Co zrobic gdy w maxie w okienku materials zapelnilem juz wszystkie kuleczki a potrzebuje jeszcze pare materialow zrobic ? :)
Pewnie dla niektorych sie moze to wydawac banalne ale ja jeszcze sie nie spotkalem z tym problemem :)
z gory dziekuje...
calkiem niezle ci wyszlo.. tylko pancerz sprawia wrazenie jakby byl z plastiku a gasienice z aluminium :) ale w porownaniu do wczesniejszych to jest wporzadku
1) uzywam mental ray'a
2) nie ktore sie nadaja ale nie nie jest opisane jak zrobic te odbicia, sa tylko na reflection map :/
3) ehm... co to jest ? :)
4) albo nie mam o tym albo nie moge znalezc
5) proboje ale wciaz nie wychodza mi te odbicia tak jak bym chcial
6) wlasnie nie chce uzywac mapki... chce zeby sie odbijalo w galce reszta pokoju...
szukam jakiegos tutoriala ktory opisywal by od zera ze wszystkimi szczegolami jak zrobic np. zlota galke od drzwi w ktorej odbijala by sie reszta pokoju. Przegladalem te co sa w tutorialach ale albo sa nie kompletne albo nie na moja wersje i juz cos nie pasuje (ja szukam na max'a 7). Za wszelka pomoc bylbym bardzo wdzieczny...