Skocz do zawartości

matrox

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków, Radomsko

matrox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Oto siateczki, już po mesh smooth (nie mam wcześniejszych już): Śrubokręcik, Lutownica, Zegar javor - tak, polymodeling. siwy_bos - fakt, zegar wygląda jak milka, ale nie chciało mi się znów czekać bodajże 1h (czy 2h, nie pamiętam) z poprawioną teksturką. Oryginalnie zegar jest porcelanowy, lakierowany. Co do modelowania broni... myślałem nad M16, lub M4, ale zdecydowałem się na F-16 ;) W tej chwili już sporo ulepiłem :)
  2. Tak, lutownica ma taki mały transformator, ale może dodatkowo wrażenie to pogłębia źle ustawiony fov kamery. Zapomniałem też o naklejce na obudowie z symbolem lutownicy LTU-55. Proporcje wszystkich modeli są zgodne z rzeczywistymi obiektami :)
  3. Witam, jako, że jestem dość początkujący w 3D - w szczególności w modelowaniu - postanowiłem poćwiczyć na prostych obiektach. Zacząłem więc lookać po pokoju... no i ulepiłem 3 przedmioty, które wpadły mi w oko. Nic szczególnego, ale przynajmniej nie są to - tak jak dotychczas - jedynie "powyginane boxy". http://img91.echo.cx/img91/2743/srubokret1qn.jpg http://img91.echo.cx/my.php?image=zegar4fr.jpg http://img235.echo.cx/img235/4390/lutownica8kg.jpg
  4. Przez okulary wygląda bardzo fajnie. Dobry pomysł. Mam okulary, bo dawno temu kupowałem dwutygodnik "Dinozaury", tam dawali takie obrazki 3D. Jakby ktoś nie wiedział to wystarczy wstawić przed ślepia dwie folijki: czerwoną i zieloną :) (oczywiście każda na jedno oko)
  5. Zrobiłem szybki render z dość kiepskimi ustawieniami (2h renderingu :/), żeby tylko pokazać coś więcej. http://mxsoft.xt.pl/gallery/test/kinomaniak_test_1.jpg Wyszło z deka za jasno ;) Wnętrze bardzo ubogie, z tąd też pierwszy render nie ukazywał zbyt wiele :P Zależało mi po prostu żeby szybko coś z tego wyszło. W niedalekiej przyszłości planuję urozmaicić "kącik". Pozdrawiam! i thx za opinie :)
  6. Postaram się wrzucić możliwie najwięcej ujęć, problem tylko w czasie renderowania. Jeśli nie uda mi się tego wyrenderować u kumpla na lepszym sprzęcie, to zrobie coś w mniejszej rozdziałce żeby tylko ukazać to w całości.
  7. Witam, oddaję wam pod ocenę moją kolejną prackę. To moje pierwsze udane (w/g mnie :P) wnętrze. Zdaję sobię sprawę z błędów w tej scence (nie będę wymieniał, od tego jesteście Wy), ale nie mam cierpliwości kolejny raz tego renderować, bo trwało to około 4h dla GI + około 9h sam rendering ;( (rozłożony na 2 razy). Najwidoczniej napakowałem za dużo świateł :P no i procesor... duron 1G, bo mój stary athlon 2k się "zużył". Renderek zrobiony w vrayu. Użyłem 5 świateł vray'owskich, jedno bardzo słabe na całym suficie i 4 na zewnątrz + 1 IES Sun. Stopień trudności wykonania użytych modeli jak widać nie należy do wysokich, ale od czegoś trzeba zacząć ;) Ze względu na czas renderingu jest na razie tylko jedno ujęcie. Większy obraz: http://mxsoft.xt.pl/gallery/13.jpg
  8. Witam, przedstawiam Wam jedną z moich pierwszych "poważnych" prac wykonaną w 3ds 6. W tworzeniu 3d mam bardzo znikome doświadczenie - właściwie to są moje początki - więc efekty są jakie są. Scena została wyrenderowana standardowym scanlinem z użyciem kilku świateł omni. Tworzyłem ją... bardzo długo, gdyż jak już wspomniałem dopiero zaczynam i wszystkiego ucze się na bierząco przy tworzeniu. A testy renderowania na duronie 1G pochłaniają trochę czasu ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności