Skocz do zawartości

Artur

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Artur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Artur

    Pozycja obiektów

    Zapomniałem dodać że chodzi mi o OpenGL
  2. Witam, jak ustawić obiekt który ma współrzędne np.(100,100,100) na współrzędnych (0,0,0) Z góry dziękuję
  3. Artur

    OpenGL i Line problem

    a jak zrobić rail extrude ?, nie znalazłem takiego modyfikatora
  4. Witam, W maxie wymodelowałem dźwig z olinownaniem (wykonałem za pomocą Line) i jak chce go przekonwertować do opengl to nie tworzy mi lin ponieważ nie mają powierzchni. Można dodać do liny surface? Czy jest jakiś inny sposób żeby to obejść ?
  5. Artur

    3DS na Opengl

    Witam, za pomocą PolyTransa wyeksportowałem scenę z maxa do OpenGL (język C), kod jaki powstał po wyeksportowaniu zajmuje ok 14 tys. stron (37MB) i w związku z tym mam pytanie czy połączenie elementów za pomocą Boolean Union zmniejszy ilość linijek kodu? czy muszę zrobić coś innego? (tylko co ?)
  6. Artur

    Poligony

    dzięki za szybką odpowiedź
  7. Artur

    Poligony

    Witam, w jaki sposób w Maxie można zredukować liczbę poligonów ? jest do tego jakiś plugin?
  8. wirtualna symulacja maszyny budowlanej
  9. w pracy magisterskiej mam taki rozdział: "Wyznaczanie normalnych do powierzchni", na żadnej stronie się z tym nie spotkałem. A wszystko robie w maxie.
  10. proszę jeszcze o odpowiedź na powyższe pytanie
  11. myślałem że to będzie bardziej skomplikowane :D
  12. Witam, Proszę o wyjaśnienie po co wyznacza się normalne do powierzchni i czy w każdej scenie trzeba coś takiego robić. Robię model żurawia (dźwigu) i potrzebuje zrobić olinowanie ale nie wiem jak. Mógłby mi ktoś napisać jak wymodelować elastyczne elementy olinowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności