-
Pozycja obiektów
Zapomniałem dodać że chodzi mi o OpenGL
-
Pozycja obiektów
Witam, jak ustawić obiekt który ma współrzędne np.(100,100,100) na współrzędnych (0,0,0) Z góry dziękuję
-
OpenGL i Line problem
a jak zrobić rail extrude ?, nie znalazłem takiego modyfikatora
-
OpenGL i Line problem
Witam, W maxie wymodelowałem dźwig z olinownaniem (wykonałem za pomocą Line) i jak chce go przekonwertować do opengl to nie tworzy mi lin ponieważ nie mają powierzchni. Można dodać do liny surface? Czy jest jakiś inny sposób żeby to obejść ?
-
3DS na Opengl
Witam, za pomocą PolyTransa wyeksportowałem scenę z maxa do OpenGL (język C), kod jaki powstał po wyeksportowaniu zajmuje ok 14 tys. stron (37MB) i w związku z tym mam pytanie czy połączenie elementów za pomocą Boolean Union zmniejszy ilość linijek kodu? czy muszę zrobić coś innego? (tylko co ?)
- Poligony
- Poligony
-
Normalne do powierzchni i elastyczne elementy
wirtualna symulacja maszyny budowlanej
-
Normalne do powierzchni i elastyczne elementy
w pracy magisterskiej mam taki rozdział: "Wyznaczanie normalnych do powierzchni", na żadnej stronie się z tym nie spotkałem. A wszystko robie w maxie.
-
Normalne do powierzchni i elastyczne elementy
proszę jeszcze o odpowiedź na powyższe pytanie
-
Normalne do powierzchni i elastyczne elementy
myślałem że to będzie bardziej skomplikowane :D
-
Normalne do powierzchni i elastyczne elementy
Witam, Proszę o wyjaśnienie po co wyznacza się normalne do powierzchni i czy w każdej scenie trzeba coś takiego robić. Robię model żurawia (dźwigu) i potrzebuje zrobić olinowanie ale nie wiem jak. Mógłby mi ktoś napisać jak wymodelować elastyczne elementy olinowania.
Artur
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta