Skocz do zawartości

Artur

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Zapomniałem dodać że chodzi mi o OpenGL
  2. Artur dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam, jak ustawić obiekt który ma współrzędne np.(100,100,100) na współrzędnych (0,0,0) Z góry dziękuję
  3. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Game Art
    a jak zrobić rail extrude ?, nie znalazłem takiego modyfikatora
  4. Artur dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam, W maxie wymodelowałem dźwig z olinownaniem (wykonałem za pomocą Line) i jak chce go przekonwertować do opengl to nie tworzy mi lin ponieważ nie mają powierzchni. Można dodać do liny surface? Czy jest jakiś inny sposób żeby to obejść ?
  5. Artur dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam, za pomocą PolyTransa wyeksportowałem scenę z maxa do OpenGL (język C), kod jaki powstał po wyeksportowaniu zajmuje ok 14 tys. stron (37MB) i w związku z tym mam pytanie czy połączenie elementów za pomocą Boolean Union zmniejszy ilość linijek kodu? czy muszę zrobić coś innego? (tylko co ?)
  6. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dzięki za szybką odpowiedź
  7. Artur dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, w jaki sposób w Maxie można zredukować liczbę poligonów ? jest do tego jakiś plugin?
  8. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Modeling
    wirtualna symulacja maszyny budowlanej
  9. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Modeling
    w pracy magisterskiej mam taki rozdział: "Wyznaczanie normalnych do powierzchni", na żadnej stronie się z tym nie spotkałem. A wszystko robie w maxie.
  10. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Modeling
    proszę jeszcze o odpowiedź na powyższe pytanie
  11. Artur odpowiedział Artur → na odpowiedź w temacie → Modeling
    myślałem że to będzie bardziej skomplikowane :D
  12. Witam, Proszę o wyjaśnienie po co wyznacza się normalne do powierzchni i czy w każdej scenie trzeba coś takiego robić. Robię model żurawia (dźwigu) i potrzebuje zrobić olinowanie ale nie wiem jak. Mógłby mi ktoś napisać jak wymodelować elastyczne elementy olinowania.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności