Skocz do zawartości

Coma

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Coma odpowiedział mort → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Pomysł fajny, Ja dodałbym lekko 'zabrudzoną' mgiełkę (nie wyglądałoby tak sterylnie) no i to światło - za ostre cienie przy tak zachmurzonym niebie (powinno być chyba trochę ciemniej)
  2. Coma odpowiedział Pindarr → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo fajna pracka ;) Jedynymi rzeczami jakich można się czepić to palce dłoni (kciuk i mały) i obojczyki (normalnie jest między nimi większa przerwa). Poza tymi drobnymi korektami - dla mnie bomba.
  3. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mr.Duck - dzięki za radę, fakt pomogło. Dopiero zacząłem walkę z shagiem i wiem o nim tyle ile dowiedziałem się z dwóch tutków. Co wy z tymi clownami? Przecież to takie pocieszne stworzonka ;) (szczególnie te z przekrwionymi oczyma). Ipshinoda - otoczeniem ma być brudne ponure więzienie. Na razie nic nie zrobiłem oprócz kilku szkiców. Postaram się najpierw zrobić postacie a resztą zajmę się później. P.S. Postaram się wrzucić update w tym weeku. Pozdr.
  4. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ipshinoda --> wcale nie narzekam, że komp mi się przycina. Powiedziałem tylko że przy zagęszczeniu włosów do 0,9 (teraz jest 0,4) były lekkie skoki. Biorąc pod uwagę, że postać umieszczę w jakimś otoczeniu zrezygnowałem z takiego zagęszczenia, bo praca później byłaby niemożliwa. I tak boję się, że maszyna nie wytrzyma, ale cóż - wyjdzie w praniu. Najwyżej będę ciął detale. Dzięki za komenty. Pozdr.
  5. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki Mr.Duck, - curlines wywaliłem z dłuższych włosów - chyba trochę się poprawiło ;P Ładniej to wyglądało jak mocno zagęściłem te włosy i dałem większy współczynnik przypadkowości położenia, ale niestety nie dało się już na tym modelu pracować (komp się zaczynał pocić). - oświetlenie robocze, nawet nie ustawiałem świateł. Dałem tylko skylighta i 3 omni żeby wszystko było dokładnie widać. - reszta ciała - walkę dopiero zaczynam, to co jest na screenach nie ma nawet meshsmootha. To tylko ogólny zarys kształtów. - Głowę uważam za skończoną (jeszcze tylko te zęby...)
  6. Coma dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam, Oto moja nowa pracka (w zasadzie część dużej). Ostatnimi czasy nie zajmnowałem się niczym innym tylko organiką (studiowałem tutki). Oto rezultat tych walk :P. Proszę o rady i komentarze (i nie bijcie za mocno - dopiero się uczę :)
  7. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jeszcze raz wielkie dzięki Bacry. Postaram się to jakoś rozgryźć(po obrazkach,hehe). Jakby ktoś jeszcze miał jakieś ciekawe tutki na oku-prosiłbym o podanie adresów.
  8. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki Bacry, Modeli włosów jest tutaj trzy. Przy większej ilości sprzęt zaczyna nieźle rzęzić. Widział ktoś może na sieci jakieś dobre tutoriale do shag haira (pl lub ang)?
  9. Coma dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Zająłem się modelowaniem fryzurki w shag hairze i od razu napotkałem na problem. W jaki sposób przy długich włosach pozbyć się takiego dużego przedziałka? Co byście proponowali żeby to trochę zamaskować?
  10. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ok, zostawmy to na razie. Powalczę trochę sam z organiką. Jak dojdę do jako takiego poziomu i zrobię coś godnego uwagi - na pewno się odezwę. Dzięki @Nielot007 Pozdr.
  11. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    --> przerobiłem nie jeden,bez tego chyba nie wiedziałbym jak zacząć nie sądzisz? Dokładnie, dziękuję za uwagę. Rozjaśniliście mi wszystkie techniczne zawiłości tego modelu. Myślałem, że to forum, a szczególnie ten dział, służą właśnie nauce i dawaniu rad, ale chyba się myliłem.
  12. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ludzie, wyluzujcie trochę. Zaczynam dopiero pracę w 3Dmaxie i wiem, że "to coś" ma wiele błędów. Właśnie dlatego umieściłem moje wypociny tutaj, żeby ktoś życzliwy wskazał mi co RAZI. Poza tym nie spodziewam się, że stworzę dzieło sztuki, chcę tylko żeby moja praca była poprawna technicznie. Dzięki Mr.Duck. Zrobiłem pare poprawek (usta, trochę czoło, siatka kaptura). Jeśli chodzi o zaokrąglanie, to wręcz przeciwnie - trochę zaostrzyłem :P Chciałem na to nałożyć cartoonową teksturkę i taki efekt jakoś bardziej pasuje mi do koncepcji. Po zaokrąglaniach twarz wyszła mi za "pulchna", a to coś ma być niemiłosiernie chude.
  13. Coma dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam Was wszystkich. Jeszcze niedawno prosiłem na tym forum o pomoc w modelowaniu spline`ami. Chciałem tu podziękować @Jim_mee (nie kupowałem lalki, ale porysowałem sobie trochę po szkicach ;] ). Do rzeczy: przyszedł mi do głowy pomysł na animację. Nie zdradzę jeszcze samej treści, bo nie wiem czy uda mi się w ogóle to zrealizować. Jestem na razie na etapie tworzenia obiektów i postaci, więc droga dłuuuga jeszcze. Więc oto zalążek pierwszej postaci (w zasadzie już drugiej). Zaczynam jak zwykle od twarzy. Z założenia ma to być karykaturka, więc proszę bez komentów typu: 'ten nos jakiś garbaty'. Aha, no i to początek organiki dla mnie (w zasadzie początki w maxie), więc proszę o wyrozumiałość i konkretne uwagi.
  14. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ok, już w pożądku. Nie wiem jak to się stało, ale po wycięciu wszystkiego z shag hairem związanego i ponownej instalacji wszystko jest ok. Dzięki @Bacry
  15. Coma odpowiedział Coma → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ShagView,ShagBase,ShagVector,Shag:Render,Shag:Hair G-buffer Output, Hair Shadows, Hair shader, Hair Standard... mógłbym wymienić jeszcze kilka, ale nie chce mi się klikać. Z tego co zauważyłem to Shag Hair działa właśnie na zasadzie zbioru pluginów. Poza tym te błędy zaczęły mi wyskakiwać zaraz po instalacji (nic innego w tym czasie z maxem nie modziłem). No i same nazwy wskazują na Shag Heira.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności