Skocz do zawartości

bkdi

Members
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

bkdi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam! Od jakiegoś czasu modeluje swój pierwszy projekt. Chciałbym dowiedzieć się za pośrednictwem forum, czy to co udało sie stworzyć dotychczas (główna bryła pojazdu) wygląda w miarę przyzwoicie od strony technicznej, proszę o ocenę siatki. Ewentualnie jakieś wskazówki, jeśli coś rażącego rzuca się w oczy. [ATTACH=CONFIG]82405[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82409[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82406[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82410[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82408[/ATTACH] Chciałem sie również dowiedzieć jaki sposób na tworzenie krawędzi polecacie. W tym modelu część robiłem za pomocą chamfer, część w modyfikatorze meshsmooth przy pomocy zakładki local control. Zastanawiam się czy dobrym nawykiem jest zdecydować się na jeden konkretny sposób, czy robić tak jak w danym momencie wygodniej?
  2. Witam! Mieliście kiedyś problem przy exporcie modelu do 3ds, polegający na powielaniu vertexów w jednym miejscu? Tzn. na modelu mam jeden vertex a w modelu wyeksportowanym w tym miejscu są 4 (wierzchołki sąsiadujących polygonow nie są ze sobą scalone) i żeby siatka była dobrze złączona muszę użyć collapse. Można temu jakoś zaradzić?
  3. bkdi

    Pytanie o tworzenie linii

    Ok, dzięki!
  4. Witam! Stworzyłem taką o to linię, żeby następnie przez prezentowane modyfikatory powstał kręgiel: Mając taką linię pierwotną oczywiście kręgiel nie ma podstawy. Pytanko, czy mogę jakimś modyfikatorem wypełnić dno, czy też do tej linii typu smooth można jakoś dołączyć linię prostą na dole? Proszę o przeniesienie do Modeling.
  5. Witam! Zaczełem modelować pojazd, jednak już na początku napotkałem problem. Chodzi o dziwne załamania światła w miejscach gdzie powierzchnia modelu jest płaska. W jaki sposób mogę się pozbyć tego zjawiska ?
  6. stworzyłem tą teksturę jako materiał do bardzo prostych budynków, ogólnie ma być przeznaczona do podmiany tekstur w pewnej grze i chciałem żebyście podpowiedzieli mi co mocno razi w tym obrazku i w jaki sposób to poprawić
  7. witam! stworzyłem sobie teksturę w sumie nic nadzwyczajnego, i dlatego chciałbym żebyście podpowiedzieli mi jak mogę zrobić z tego obrazku coś bardziej realistycznego
  8. Witam!! Chciałbym żeby ktoś "świeżym" okiem popatrzył na te fotki i pomógł mi wybrać, które zdjęcie jest najlepsze lub co ewentualnie w nich dopracować. Ogólnie wiem, że fotki są kiepskiej jakości, ale są robione już dawno mało zaawansowanym sprzętem.
  9. tak też zrobiłem i coś tam odzyskałem, ale i tak będę musiał trochę rzeczy dorobić, aby dojść do pierwotnej postaci rozumiem, że w maxie nie ma czegoś w rodzaju 'undo all'
  10. Czy można jakoś cofnąć całkowicie zmiany w modelu w 3dsmax8 ?? Z przyzwyczajenia zrobiłem ctrl+s, a miałem to zapisać pod inną nazwą.
  11. spróbuje tą metodą coś zrobić ta nowa bryła będzie identyczna lub tylko w małym stopniu będzie się różnić od pierwowzoru, więc mam nadzieję, że jakoś to pójdzie dzięki wszystkim za informacje na ten temat
  12. 3d studio max
  13. Witam! Mam pytanko jak można sprawdzić parametry textur na danym elemencie lub zupełnie przerzucić je na nowy fragment. Załóżmy, że mam otexturowany zwykły prostokąt i zrobiłem drugi identyczny i chciałbym dokładnie tak samo nałożyć na niego textury jak na pierwowzór. Mam pewien model, który ma zostać wstawiony do gry i w głupi sposób tracone są polygony, więc tworzę dokładnie ten sam model z mniejszą ilością poly, a nie mam chęci texturować go od nowa. Mam nadzieję, że da się to jakoś zrobić ??
  14. bkdi

    Pierwszy model

    Jakie mogą być przyczyny tego, że funkacja mesh smooth nie działa (obiekt w ogóle się nie wygładza) ??
  15. bkdi

    Pierwszy model

    Ok wielkie dzięki za pomoc, teraz skapowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności