Skocz do zawartości

Thiefunny

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Thiefunny's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hahaha ;) OK, wielkie dzięki wszystkim, dokładnie o to chodziło! Pozdrawiam serdecznie, Thiefunny
  2. Dzięki wielkie! Może ktoś jeszcze ma inne propozycje? :) Jeszcze ze dwie :) Pzdr. Thiefunny
  3. Witam! Szukam studiów animacji [najlepiej z Warszawy], które będą w stanie przygotować wierną kopię 15 sekundowej komputerowej animacji 2D w jakości telewizyjne z otrzymanego zamkniętego materiału np. VMW. Na razie w necie znalazłem dwa: http://www.simpleframe.pl/ i http://www.pixelforge.pl/portfolio/ , ale chętnie dołożyłbym do zestawu jeszcze kilka. :) Uprzejmie proszę o podanie kilku namiarów, jeśli ktoś zna takie studia. Pozdrawiam, Thiefunny
  4. Witam! Szukamy osoby/firmy, która na zlecenie wykona renderingi puszek napoju energetycznego XL oraz 15 sekundowy film z puszkami w roli głównej. Chodzi o renderingi fotorealistyczne. Zainteresowanych prosimy o kontakt: Mikołaj Walanus [email protected] tel. +48 22 839 75 99 wew. 106 XL Energy Marketing Sp. z o.o. Pozdrawiam Mikołaj Walanus
  5. Aaaaa!!! Jasne, no tak! I to jest rozwiązanie, którego szukałem!! :)))) Dzięki!
  6. Ha! No wlasnie! :) A co gdyby chciec wyciac okragle otwory! ;| To dopiero zabawa :| Ale MAX i tak jest fajny ;) hehe Siwy: owszem, próbowałem łączyć attachem editpoly, natomiast dopóki one nie są de facto jedną bryłą, to nie chcą się łączyć :(
  7. Bacry: racja, już właśnie dochodzę do tego wniosku ;) :D Siwy...: też właśnie dochodzę do tego wniosku, że z booleanem to chyba różnie jest, po iluś tam próbach :D, natomiast spróbóję z tym zagęszczaniem siatki, bo wydaje mi się, że faktycznie, sposób w jaki MAX psuje mi moje booleany ;) wygląda na taki co to wynika z za małej ilości wierzchołków Dzięki Wam! pozdro Thiefunny
  8. To może jeszcze przy okazji: jestem dosc biegly w autocadzie i wnerwia mnie to np., że takie ubogie jest rysowanie splajnami w 3dMAXie, albo ja czegos nie rozumiem - jak np. wydluzyc linie tak, zeby doszla do nastepnej linii? :||| jest tu jakis tryb rysowania perpendykularnego? [prostopadlosciennych linii? :|] angle snap nic nie daje przy rysowaniu splajnów... :|
  9. Dziękuję! :)
  10. Cześć, jestem beginner, co widać po pytaniu :) Jak zrobić taką rzecz, która może być potrzebna np. przy dużej ilości małych okienek w burcie statku, albo budynku itp. Jak wyciąć w bryle dużą ilość otworów? Booleanowskie operacje działają tylko na dwa obiekty, czyli z dużej bryły mogę booleanem wyciąć tylko jedną dziurę. Kiedy zgrupuję małe obiekty i nimi chcę wyciąć coś z dużej bryły, boolean nie działa. Z kolei nie mogę kilku małych obiektów połączyć w jedną np. editable poly, nawet ATTACHem, jeśli nie mają wspólnych części. Jak więc poradzić sobie z tym problemem? Pozdrawiam Thiefunny
  11. O.K. dzięki! :)
  12. OK, zmienilem - a jak teraz polaczyc te dwa polygony w jeden? :)
  13. Ponieważ jak nadaję potem modyfikator MeshSmooth wygląd mesha wygląda inaczej niż takiego składającego się z pojedynczego polygonu. Na krawędzi tych dwóch polygonów powstaje widoczna krawędź, wynikająca z istnienia [tak mi się wydaje] w miejscu łączenia się obu polygonów właśnie obu ich krawędzi. [modeluję płatek kwiatka ;)]
  14. Cześć, nowy jestem :) Uprzejmie proszę o pomoc, od 3 godzin próbuję połączyć dwa polygony [jako sub-selection w EditableMesh] mające wspólną krawędź w jeden, tak, żeby temu nowemu, powstałemu z dwóch uprzednich, móc nadać EXTRUDE. [nie chcę nadawać EXTRUDE dwom polygonom naraz] Całego helpa o EditableMeshu [i inne] przerobiłem i nie mogę znaleźć :( Pozdrawiam Thiefunny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności