co za nie-fart!
nie dawalo mi to spokoju i wgralem ustawienie na sile z innej sceny przez "preset". lol pojawilo sie wszystko.
problemem okazalo sie wczesniejsze ustawienie w zakladce "enviroment+effects" exposure control na automatic, po wylaczeniu scena renderuje sie jak marzenie.
dziekuje za pomoc i zamykam temat
problem w tym ze switla juz dodawlem, bez poprawy:(
-mam materialy od nowa wykonac dla 1.46?
dziwniejsze jest to ze inna scenka z vraya 1.3 odpala sie doskonale na 1.46 i render jest niemalze idelntyczny jak w starej wersji!
@marcin
poprawilem te parametry. dalej noc. moze troszeczke jasniej ale zupelnie bez swiatla.
notmiast przy budowie irmap prawie calkowicie biale.
-odnosze wrazenie ze cos nie jest tak ze swiatlami lub ich konfiguracja...
dziwny problem, bo po zmianie vraya z 1.3 na 1.46 otworzylem scene i nowy vray renderuje na czarno lub bardzobardzo ciemno obiekty w 3d scenie.
widac ze renderuje poprawnie bo na podgladzie budowy irmap pojawiaja sie "kolorki".
background jest w normalnym kolorze!
wszystko umiescielm na focie ponizej, 54k warning
http://img413.imageshack.us/my.php?image=forum4yi.jpg
wit.
przy tworzeniu animacji mam dzwiny prob z vrayem. renderuje jedna klatke nieco jasniej druga nieco ciemniej. rozrzut ciemnosci nie jest staly. w efekcie koncowym powoduje to miganie animacji jak ze starego 8mm projektora. co robie nie tak?
xaev:
pracuje na max6 z vray v1.09.03R
kome: dzieki za pomoc
chveti: emm.. tak zlewik z evermotoion z dzialu free -chyba nic zlego
legolas: masz racje, odbicia na kafelkach jak "psu jajca". w drugiej wersji wyszly za bardzo plastikowo - popracuje jeszcze nad tym.tylko czas renderingu mnie niepokoi.
witam, jako ze to moj pierwszy post na forum - tyle formalnosci.
pierwsza praca w 3d i vray, mam klopot z kafelkami bo kazdy odbija osobno scene / a tak w rzeczywistosci nie jest / - mozna temu jakos zaradzic?