Skocz do zawartości

lacrimamosa

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

lacrimamosa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. już wszystko dobrze, poprostu miałem dwa kieliszki w tym samym miejscu musiały mi się skopiować przez przypadek, i tak głupio renderował. Co do twojej metody, to robiłem tak kiedyś głowę, ale pamiętam, że z tymi syrface to w rejtrejsingu to nie ciekawie wychjodzi, mylę się?
  2. kwakwa, miałem na sobie 2 modele w tym samym miejscu i się poprostu nałożyły na siebie.
  3. dobra, dobra, dobra, tylko się nie obrażaj:) w czym tkwi problem?
  4. zrobiłem co kazałeœ i nic..., poza tym, że czas renderingu się wydłużył...:)
  5. a tak wyglšda siatka
  6. Zrobiłem model w edit poly wygładziłem mesh smoothem, i przy normalnej teksturze, wszystko jest okej i gładziutko, natomiast jak nałożyłem materiał raytracing (robię ten nieszczęsny kieliszek ze żłobieniami:) to pojawiły się \"syfy\" jakieœ kropki, brudy, połamania:(. Co mam z tym fantem zrobić?
  7. hURRA UDAŁO SIĘ! zROBIŁEM TO EDIT POLY. Wczeœniej mi nie wychodziłem bo robiłem za dużo face\'ów, i nie wychodził mi mesh smooth. teraz jest wszystko okej!!! ALE DRUGI PROBLEM!!!! NAKŁADAM NA TO RAYTRACE, I w miejscach smoothowania, robi zšbki, w normalnej mapie wszystko jest okej i gładziutko tylko właœnie w raytracingu się sypie. Co robić??????????
  8. macie może jakieœ ciekawe tutoriale na temat edit poly, bo te z maxa do niczego sie nie nadajš, to co pokazali to i tak już znałem z edit mesh, a potrzeba mi znac znacznie więcej opcji
  9. jaka to modyfikacja, czy to nie jest poprostu zwykły edit mesh?
  10. szukałem czegoœ w helpie, (mam maxa 4) i nic tam nie znalazłem. Czy to niej jest fukcja maxa 5?
  11. Dziękuję bardzo:) ale nie korzystałem nigdy z edit poly:), masz może jakiegoœ linka do tutoriala? Tak to jest jak zawsze robiło się kieliszki lathe\'m :)
  12. zna ktoś jakąś szybka metodę na zrobienie kieliszka ze żlobieniami? lub ma jakiś tutorial lub link do takowego tutoriala. Ten kiliszek wygląda mniej wiecej tak: na dole podstawa ośmiokątna, a u góry zamienia się w koło. w miejscu przejścia z ośmiokąta w koło (gdzieś na środku wysokości kieliszka) tworzą się (patrząc z boku) łuki.
  13. Jak zmniejszyć intensywność odbić w materiale raytrace?
  14. Jak zrobić szronione szkło, koniecznie w raytrace ?!!!!!!!!?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności