już wszystko dobrze, poprostu miałem dwa kieliszki w tym samym miejscu musiały mi się skopiować przez przypadek, i tak głupio renderował. Co do twojej metody, to robiłem tak kiedyś głowę, ale pamiętam, że z tymi syrface to w rejtrejsingu to nie ciekawie wychjodzi, mylę się?
Zrobiłem model w edit poly wygładziłem mesh smoothem, i przy normalnej teksturze, wszystko jest okej i gładziutko, natomiast jak nałożyłem materiał raytracing (robię ten nieszczęsny kieliszek ze żłobieniami:) to pojawiły się \"syfy\" jakie kropki, brudy, połamania:(. Co mam z tym fantem zrobić?
hURRA UDAŁO SIĘ! zROBIŁEM TO EDIT POLY. Wczeniej mi nie wychodziłem bo robiłem za dużo face\'ów, i nie wychodził mi mesh smooth. teraz jest wszystko okej!!!
ALE DRUGI PROBLEM!!!! NAKŁADAM NA TO RAYTRACE, I w miejscach smoothowania, robi zšbki, w normalnej mapie wszystko jest okej i gładziutko tylko włanie w raytracingu się sypie. Co robić??????????
macie może jakie ciekawe tutoriale na temat edit poly, bo te z maxa do niczego sie nie nadajš, to co pokazali to i tak już znałem z edit mesh, a potrzeba mi znac znacznie więcej opcji
Dziękuję bardzo:) ale nie korzystałem nigdy z edit poly:), masz może jakiego linka do tutoriala?
Tak to jest jak zawsze robiło się kieliszki lathe\'m :)
zna ktoś jakąś szybka metodę na zrobienie kieliszka ze żlobieniami?
lub ma jakiś tutorial lub link do takowego tutoriala. Ten kiliszek wygląda mniej wiecej tak: na dole podstawa ośmiokątna, a u góry zamienia się w koło. w miejscu przejścia z ośmiokąta w koło (gdzieś na środku wysokości kieliszka) tworzą się (patrząc z boku) łuki.