jak oceniacie to szkło, co trzeba w nim poprawić? Wiem że cienie są sa bardzo słabe. Napiszcie swoją opinie
http://img215.imageshack.us/my.php?image=szklopp9.jpg
Tak jak w temacie. Co zrobić żeby światło nie oddziałowywało na obiekty (światło mr Area Spot). Gdyz gdy wstawię światło mam wszystkie obiekty bardzo ciemne, a swiatło jest odwrócone w innym kierunku a świeci na obiekty z tyłu. Prosze o pomoc
Udało mi się zrobić długość światła ale gdy próbuję zmienić ustwienia noise i gdy wyrenderuje scene to nie widze żadnego światła co mam zrobić żeby było widoczne i nie miał równego kształtu
Mam dwa problemy dotyczące ustawień światła. Pierszy to gdzie mogę znaleść długości promienia światła, tnastępny to zmiana kształtu gdyz jak mi się wyrenderuje to promień światła ma idealny kąt i jest równy, chodzi mi oto żeby był krzywy. Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi
Jestem w trakcie swojego pierwszego projektu o nazwie wieża wartownicza ale nie wiem co zrobic żeby cylinder lub tuba zmieniła kierunek prosze pomóźcie. Zamieszcaam jeszcze zdjęcie z rułą która jest już obrócona żeby ułatwić wam o jaki problem mi chodzi
2 to obiekt. tutaj jest textura skały http://tshermer.net/Photography/BelcarraPark/Pics/RockTextureA.jpg
3 to mapa bump (pomniejszona bo się nie zmieściła)