-
Pancernik
Z jednej strony masz rację, bo faktycznie jakby trzeba było sie domyslac dodatkowych źródeł światła od strony obserwatora. Natomast samo światło gwiazdy dałoby wyłącznie ostre cienie i duże kontrasty, a ja wolalem tego uniknąć.
-
Pancernik
Koledzy, szkicu nie mam - zacząłem pracę od modelu 3d okrętu w Blenderze. Następnie, już w Kricie, zacząłem kompozycję i ta część zajęła mi najwięcej czasu, chyba jest to moja najsłabsza strona. To, co widać, to chyba szósty lub siódmy wariant, zupełnie inny niż zakładałem na początku. Wcześniejsze po kolei lądowaly w koszu. Jesli chodzi o gwiazdę i wrażenie pustki - zakładałem oświetlenie okrętu wyłacznie sztucznym swiatłem (gwiazda miala tlic sie w dali) i prawie czarne tło, co w załozeniu miało właśnie ukazać pustkę kosmosu gdzieś na obrzeżach układu, w odróżnieniu od często rysowanego "ciepłego" ramiona galaktyki. Dziekuje za solidne komentarze.
-
Pancernik
Cześć, zamieszczam pracę ukończoną w marcu. Komentarze mile widziane. Pozdrawiam! Soft: Krita.
-
Finished 2D: Okręt
Cześć, w końcu znalazłem czas, żeby coś narysować. Miał to byc speedpaint, jednak w trakcie doszło trochę szczegółów. Soft: Krita. Pozdrawiam wszystkich! https://i.imgur.com/07RAu9f.jpg
-
Scena 3D: Wizualizacja - zamek
Bylem w tym zamku wiele razy, na zywo wyglada troche inaczej (szczegolnie enviroment wymaga wiecej pracy). Pozdrawiam i zycze powodzenia.
-
Model 3d: KOLEJny wagon
gutek - Tak, to jest wagon do przewozu wegla. Weglel ladowany jest od gory, dlatego tam zbiera sie najwiecej pylu i stad zacieki na burtach. Pozdrawiam!
-
Model 3d: KOLEJny wagon
kru - Hmmm, byc moze masz racje, ja jednak nie widze tego rozmycia (byc moze musze zmienic okulary, hehe). Bro - Dzieki! Wrzucam nowsza wersje brudnego wagonu, probowalem poprawic ten pyl. Zaokraglilem tez kola, bo razily kanciastoscia. Pozdrawiam!
-
Model 3d: KOLEJny wagon
ninja_shuriken - Dla tego modelu nie przewidzialem zadnych zniszczen i rdzy, dlatego tez wszystko trzyma sie i nie odpada. Lewus - Ten brud (to ma byc pyl weglowy) mnie tez nie przekonuje, niestety nie wymyslilem lepszego rozwiazania i tak zostalo. Kuba_ - Tak jak pisalem wyzej. Chyba chcialem odpoczac juz od rdzy zrobic cos bez niej. W polsce rzeczywiscie trudno zobaczyc nieuszkodzony wagon, ale gdzie indziej sa takie. Dziekuje za komentarze i pozdrawiam. I siatka: Aha, model ma 6554 trojkaty (2x2524 wozki i 1054 reszta).
-
Model 3d: KOLEJny wagon
Witam, przedstawiam drugi wagon, mysle, ze na razie ostatni. Graffiti wzialem ze strony http://www.puregraffiti.com. Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane. Pozdrawiam.
-
Obiekt 3D: Blok
Piekne. Najfajniejsze sa wejscia do klatek schodowych.
-
Model 3d: wagon
Dzieki serdeczne za komentarze. Na model skladaja sie: - 2 wozki, kazdy po 2524tri, textura 1k - platforma, 1672tri, 2k x 1k - kontenery, 12tri i 36tri (ten z wgnieceniem), textura po 1k razem 6768tri (tak, wiem ze to sporo, oczywiscie mozna pozbyc sie niewidocznych elementow wozkow, bedzie to mniej o jakies 500-700 tri na wozek) Pozdrawiam! Siatki:
-
Model 3d: wagon
Witam, zrobilem taki modelik. Uprzejmie prosze o komentarze.
-
Obiekty 3D: Forlorn World project
Tak empeck, FW to TPP. Por@szek- rzeczywiscie sa tu pewne problemy z proporcjami, coz, nastepnym razem bedzie z tym lepiej. Pozdrawiam
-
Obiekty 3D: Forlorn World project
Dzieki za komenty, jednak do poziomu pro temu czemus jeszcze baaaardzo daleko. Oto siatka: Razem 3687 trojkatow. I troche textur (oddzielnie dla podwozia i wiezy), w oryginale na razie 2k, czy takie zostana czas pokaze: Normal mapa robiona tylko w PS'ie, bez bake'owania wersji hi-res czy ZBrusha.
-
Obiekty 3D: Forlorn World project
Witam. Kolejny model, tym razem czolg. Pozdrawiam.
S1117
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta