Skocz do zawartości

S1117

Members
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bialystok

S1117's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Z jednej strony masz rację, bo faktycznie jakby trzeba było sie domyslac dodatkowych źródeł światła od strony obserwatora. Natomast samo światło gwiazdy dałoby wyłącznie ostre cienie i duże kontrasty, a ja wolalem tego uniknąć.
  2. Koledzy, szkicu nie mam - zacząłem pracę od modelu 3d okrętu w Blenderze. Następnie, już w Kricie, zacząłem kompozycję i ta część zajęła mi najwięcej czasu, chyba jest to moja najsłabsza strona. To, co widać, to chyba szósty lub siódmy wariant, zupełnie inny niż zakładałem na początku. Wcześniejsze po kolei lądowaly w koszu. Jesli chodzi o gwiazdę i wrażenie pustki - zakładałem oświetlenie okrętu wyłacznie sztucznym swiatłem (gwiazda miala tlic sie w dali) i prawie czarne tło, co w załozeniu miało właśnie ukazać pustkę kosmosu gdzieś na obrzeżach układu, w odróżnieniu od często rysowanego "ciepłego" ramiona galaktyki. Dziekuje za solidne komentarze.
  3. Cześć, zamieszczam pracę ukończoną w marcu. Komentarze mile widziane. Pozdrawiam! Soft: Krita.
  4. Cześć, w końcu znalazłem czas, żeby coś narysować. Miał to byc speedpaint, jednak w trakcie doszło trochę szczegółów. Soft: Krita. Pozdrawiam wszystkich! https://i.imgur.com/07RAu9f.jpg
  5. Bylem w tym zamku wiele razy, na zywo wyglada troche inaczej (szczegolnie enviroment wymaga wiecej pracy). Pozdrawiam i zycze powodzenia.
  6. S1117

    Model 3d: KOLEJny wagon

    gutek - Tak, to jest wagon do przewozu wegla. Weglel ladowany jest od gory, dlatego tam zbiera sie najwiecej pylu i stad zacieki na burtach. Pozdrawiam!
  7. S1117

    Model 3d: KOLEJny wagon

    kru - Hmmm, byc moze masz racje, ja jednak nie widze tego rozmycia (byc moze musze zmienic okulary, hehe). Bro - Dzieki! Wrzucam nowsza wersje brudnego wagonu, probowalem poprawic ten pyl. Zaokraglilem tez kola, bo razily kanciastoscia. Pozdrawiam!
  8. S1117

    Model 3d: KOLEJny wagon

    ninja_shuriken - Dla tego modelu nie przewidzialem zadnych zniszczen i rdzy, dlatego tez wszystko trzyma sie i nie odpada. Lewus - Ten brud (to ma byc pyl weglowy) mnie tez nie przekonuje, niestety nie wymyslilem lepszego rozwiazania i tak zostalo. Kuba_ - Tak jak pisalem wyzej. Chyba chcialem odpoczac juz od rdzy zrobic cos bez niej. W polsce rzeczywiscie trudno zobaczyc nieuszkodzony wagon, ale gdzie indziej sa takie. Dziekuje za komentarze i pozdrawiam. I siatka: Aha, model ma 6554 trojkaty (2x2524 wozki i 1054 reszta).
  9. Witam, przedstawiam drugi wagon, mysle, ze na razie ostatni. Graffiti wzialem ze strony http://www.puregraffiti.com. Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane. Pozdrawiam.
  10. S1117

    Obiekt 3D: Blok

    Piekne. Najfajniejsze sa wejscia do klatek schodowych.
  11. S1117

    Model 3d: wagon

    Dzieki serdeczne za komentarze. Na model skladaja sie: - 2 wozki, kazdy po 2524tri, textura 1k - platforma, 1672tri, 2k x 1k - kontenery, 12tri i 36tri (ten z wgnieceniem), textura po 1k razem 6768tri (tak, wiem ze to sporo, oczywiscie mozna pozbyc sie niewidocznych elementow wozkow, bedzie to mniej o jakies 500-700 tri na wozek) Pozdrawiam! Siatki:
  12. S1117

    Model 3d: wagon

    Witam, zrobilem taki modelik. Uprzejmie prosze o komentarze.
  13. Tak empeck, FW to TPP. Por@szek- rzeczywiscie sa tu pewne problemy z proporcjami, coz, nastepnym razem bedzie z tym lepiej. Pozdrawiam
  14. Dzieki za komenty, jednak do poziomu pro temu czemus jeszcze baaaardzo daleko. Oto siatka: Razem 3687 trojkatow. I troche textur (oddzielnie dla podwozia i wiezy), w oryginale na razie 2k, czy takie zostana czas pokaze: Normal mapa robiona tylko w PS'ie, bez bake'owania wersji hi-res czy ZBrusha.
  15. Witam. Kolejny model, tym razem czolg. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności