Witam ponownie! Niestety nie mogę czeka na nowe GF-y a tym bardziej na to jak stare stanieją. Oblookałem wszystkie benchmarki i inne tego typu strony i zainteresowała mnie karta GF Galaxy 8600GTS 256MB 128BIT. Cenowo osiągnęła prawie maximum jakie na grafe chce wydac. Co o niej sądzicie.
Z góry dzięki
Witam! Za niedługo zmieniam swojego blaszaka na nowego i mam mały problem a mianowicie tak jak w tytule nie mam pojęcia jaką kartę wybrac. Mój zestaw to Core 2 duo 2,33GHz, 2gb DDR2-800 RAM, Zasilacz Chieftec 450watt, dysk 250gb seagate sata2 16mb cache, płyta asus P5K. Pomóżcie z wyborem karty.
Z góry dzieki:)
PS: proszę podac propozycje w cenie do 800 złotych bo juz mnie powyzsze części za bardzo spłukały.
LIS- drzewka raczej nie bo moj blaszak jest troche slaby 1gb ramu 2,4 procek. Zamiast tego naloze dobry displace i bump do tego cienie i na probnym renderku z bliska efekt byl zadowalający. Sami zobaczycie pozniej.
ZiBi_PL- slonce w wodzie bedzie, tak jak mowilem to dopiero probny render bez zadnych detali
Witam! Ostatnią natchnęło mnie na zrobienie sobie tropikalnej wyspy i ot to taki maly archipelag mi wyszedł. Jeszcze dużo do poprawy i kilka detali musze dolozyc. Render narazie na minimalnych detalach- zero odblasków zero świateł cieni. No i ten horyzont oczywiscie:P:P:P. Oceniajcie i krytykujcie. Ja za niedlugo dodam update i finalowy renderek.
Z góry dziki za krytykę:)
[ATTACH]45740[/ATTACH]
Zna ktoś może stronki z darmowymi ale dobrymi HDRI oraz, żeby były wraz znimi widoki Horizontal cross lub Vertical cross. Chciałbym zrobić render np. w mieście a nie w studiu....
Z góry dziękuję!
Witam wstawiam moją kolejną prackę. Skończyłem modelować, pozostał mi tylko render. Proszę o szczery komentarz(kilka słów krytyki nie zaszkodzi:):)) oraz proszę pisać co ewentualnie mam jeszcze poprawić. Renderować prawdopodobnie bedę w Brazilu.
widoczki z różnych ujęć:
[ATTACH]42195[/ATTACH][ATTACH]42196[/ATTACH][ATTACH]42190[/ATTACH]
grill i znaczek Shelby:
[ATTACH]42194[/ATTACH]
a tu z materiałami (narazie to była próba)
[ATTACH]42191[/ATTACH]
Mam takie małe pytanko. Mianowicie chcialbym zrobic taki krajobraz wzgórz pokrytych lasem i rozne takie pierdoly ale to jest nie wazne.... moje pytanie tyczy sie lasu. Jak zrobic las na calej powierzchni wzgorz...czy jest jakis plugin ulatwiajacy to czy trzeba stworzyc milion drzew i je poukładac(hehehehe)
Czekam na wasze podpowiedzi. Z góry THX
Dodaje dwa rendery z probnymi materialami(bez ekraniku gdyz jeszcze go teksturuje). Powiedzcie mi co mam zmienic w teksturkach(w tej czarnej i tej siwej) zeby wyglądaly bardziej realistycznie. Co dodac do szarej tekstury zeby byla srebrna bo sie glowie i cos mi nie ychodzi:-) nie berac prosze eheh
render 1:
[ATTACH]35762[/ATTACH]
render 2:
[ATTACH]35763[/ATTACH]
2 fotki prawdziwej Nokii 6630:
[ATTACH]35764[/ATTACH][ATTACH]35765[/ATTACH]
No wreszcie Update. Model ukonczony. Teraz tylko teksturowanie. Czepiajcie sie czego mozecie, póki mam checi na poprawki:)
[ATTACH]35612[/ATTACH]
[ATTACH]35613[/ATTACH]
[ATTACH]35614[/ATTACH]
Witam ponownie. Wstawiam siatke. Model narazie bez zadnych zmian gdyz nie mam czasu sie narazie za niego zabrac. Update juz nie bawem
[ATTACH]35417[/ATTACH]
[ATTACH]35418[/ATTACH]
[ATTACH]35419[/ATTACH]
Witam ponownie. Wstawiam siatke. Model narazie bez zadnych zmian gdyz nie mam czasu sie narazie za niego zabrac. Update juz nie bawem
[ATTACH]35417[/ATTACH]
[ATTACH]35418[/ATTACH]
[ATTACH]35419[/ATTACH]
Model wymaga jeszcze kilku poprawek i brakuje mu kilku szczegółów typu napis NOKIA i gniazda. Prosze o komentarze co powinienem jeszcze zmienic lub poprawic.
[ATTACH]35372[/ATTACH]
[ATTACH]35373[/ATTACH]
Umiesciłem to w gotowych prackach a nie w WIP dlatego, że nie zamierzam kontynuować tej pracki. Wracam do maxa i do czegos wiekszego. A ta głowka to był tylko test i nauka Z-brusha.
Witam! Wstawiam model głowy minotaura którą robiłęm ok 3h w z-brush2. To moj pierwszy model w tym programie więc prosze o wyrozumiałośc(Z-brusha2 mam dopiero 4dni). Prosze o szczery komentarz!
[ATTACH]35042[/ATTACH]
A tu model z siatką
[ATTACH]35043[/ATTACH]