Witam, mam P4 z HT i używając glu3d przy obliczaniu cząsteczek i siatki zużywa mi zawsze tylko 50 % mocy procesora. Mam wersje demo. Glu3d nie obsługuje wielowątkowości czy to tak w demie jest?
Konfig.:
Pentium4 HT
3dsmax 9
Windows HE
Super, zadziałało:) Tylko jedno pytanie: mam zdjęcie właściwe której chce wstawić jako tło. Z tym, że jest to zwykłe zdjęcie. Czy abym zobaczył odbicia w kuli musi to być mapa hdri?
Zrobiłem to co napisałeś, ale efekt jest ten sam. Refleksy kuli są tylko jaśniejsze (po dodaniu jaśniejszego tła) no i ogólnie scena jaśniejsza jest. Niestety nadal tła w kuli nie widać. Nie umieszczam nowego zdjęcia bo rendering kosmicznie dlugo trwa a refleksy są identyczne.
Witam wszystkich. Mam następujący problem: zrobiłem bardzo prostą scenę (widoczną na dole) w której znajdują się tylko płaszczyzna, kula, i tuba. Chciałem aby w kuli odbijało się również tło. Dodałem jako tło (GI env. i reflec./refrac.) w ustawieniach Vraya mapę hdri (dokładnie nie wiem o co z tym chodzi ale słyszałem ze tak powinno być:) no i wyszło tak dziwnie jakoś.
Mapę hdri wziąłem ze zbiorów max3d (cami.hdr).
Warning: Material returned overbright or invalid color (object "Plane01" bla...bla...bla...) - Vray messages. Czemu tak sie dzieje!? Zamiast cieni sa czerwone kropki. :|
Na wstepie powiem ze jestem nowym uzytkownikiem wiec witam wszystkich!
Mam problem z poprawnym oswietleniem wlosow(ornatrix) i szkła w jednej scenie. Do szkła uzylbym "vray shadows" natomiast do wlosow "ox deep shadow". Probowalem za pomoca dwoch swiatel, w drugim zaznaczylem 'include' - podłoze i wlosy, ale nie chce zeby drugie swiatlo wzmacnialo ogolne oswietlenie. Chce tylko zeby zucalo sam cien wlosow. Jak to zrobic?