Skocz do zawartości

karolw

Members
  • Liczba zawartości

    164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    rybnik wawa

karolw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. karolw

    rhino żle importuje siatki

    no tak to wyglada ale w maxie rederuje sie dobrze smooth groopsy w maxie na wszelki wypadek wyłaczyłem... a zykle nie ma takich problemów..
  2. Witam, zwykle nie ma problemu z importem dwg czy 3ds do rhino. ale teraz mam taki modle który w maxie i cadzie wyglada dobrze a w rino jak oblany woskiem. pomocy co moze być przyczyną?
  3. jasne że cliping viewportu i kamery to co innego ok dzięki trzeba sprawdzić ten plug in. ale jeśi ktoś wie jak opanowac to w mentalu bez pulginow i sice'ów to bedze zobowiazany
  4. wszystkie materialy i swatła są już w MR... troche bez sensu żeby to teraz zmieniać:(
  5. cześć. Pracuje na Max design 2011 w viewporcie mój model przecięty jest tak jak sobie tego życze lecz na renderze "clipping" nie jest uwzględniony przez program. pod F1 znalazłem "Warning: If you use mental ray renderer, geometry outside clipping planes might still appear in renderings" Wiec to włscnie się dzieje ale jak temu zaradzić? Bardzo proszę o pomoc
  6. kozioo - dzieki. tak zrobiłem i jest ok. właściwe to ważne było to żeby ostry kant miał 3 edge a nie 1. AdiJager - masz racje mogłem wywalic tą teksture dzieki za rade na przyszłość. khatake - to jest jeden obiekt jedno edit poly i jeden "element" wiec dlaczego kolory są rózne nie mam pojęcia...
  7. Cześć, Siatka jest dosyć zmęczona bo nie była robiona od zera i na czysto tylko; importowana i potem wielokrotnie zmieniana.... nie mam pojęcia dlaczego linie siatki mają różne kolory. ostatecznie nie najlepiej przenosi się to na render. narożnik powinien być zaokraglony na dole (i to jest czałkiem ok) i ostry na górze (i tu jest bardzo kiepsko) prawdopodobnie przez smoothinig goopsy robi się ten kisiel na górze. jak moge to poprawić? czy po prostu mam zagęściś siatkę? pozdrawiam
  8. kolor światło i natura mega. ale tak mega mega
  9. dzieki. poczytam i nie bede juz zakładał takich wątków.
  10. dzieki z odpowiedź. nie wiem co to jest ale "j" działa
  11. Cześć, Nie dokońca wiem jak to nazwać dlatego załaczm obrazek. wokół kazdego obiektu mam taką biała ramkę. prosze o pomoc w wyłaczeniu jej bo utrudnia mi ona modelowanie. w wczesniejszych wersjach niczego takiego nie miałem. dzieki, karol
  12. karolw

    Problem: Not enough storage

    ok dzieki, conserve memory znalazłem, ale nic tam wpisywac nie mozna:( a samo odchaczenie nic niezmieniło...
  13. karolw

    Problem: Not enough storage

    nie no, problem jest tylko z tym dachem a jego akurat w maksie zrobiłem... teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów... ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat
  14. karolw

    Problem: Not enough storage

    ok. sytuacja wyglada tak po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam: 3 550 faces bez dachu 99 000 faces z dachem bez shela 2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości 640x480 a w 800x600 zawsze go wywala. nie wiem co robić.
  15. karolw

    Problem: Not enough storage

    chwile mnie nie było. dziekuje za odpowiedź:) juz to wszystko grzecznie obczjam. wsume to linkuje model z revita. jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy pozdrawiam k zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności