Witam,
zwykle nie ma problemu z importem dwg czy 3ds do rhino.
ale teraz mam taki modle który w maxie i cadzie wyglada dobrze a w rino jak oblany woskiem.
pomocy co moze być przyczyną?
jasne że cliping viewportu i kamery to co innego
ok dzięki trzeba sprawdzić ten plug in.
ale jeśi ktoś wie jak opanowac to w mentalu bez pulginow i sice'ów to bedze zobowiazany
cześć.
Pracuje na
Max design 2011
w viewporcie mój model przecięty jest tak jak sobie tego życze lecz na renderze "clipping" nie jest uwzględniony przez program.
pod F1
znalazłem
"Warning:
If you use mental ray renderer, geometry outside clipping planes might still appear in renderings"
Wiec to włscnie się dzieje ale jak temu zaradzić?
Bardzo proszę o pomoc
kozioo - dzieki.
tak zrobiłem i jest ok.
właściwe to ważne było to żeby ostry kant miał 3 edge a nie 1.
AdiJager - masz racje mogłem wywalic tą teksture dzieki za rade na przyszłość.
khatake - to jest jeden obiekt jedno edit poly i jeden "element" wiec dlaczego kolory są rózne nie mam pojęcia...
Cześć,
Siatka jest dosyć zmęczona bo nie była robiona od zera i na czysto tylko;
importowana i potem wielokrotnie zmieniana....
nie mam pojęcia dlaczego linie siatki mają różne kolory.
ostatecznie nie najlepiej przenosi się to na render.
narożnik powinien być zaokraglony na dole (i to jest czałkiem ok) i ostry na górze
(i tu jest bardzo kiepsko)
prawdopodobnie przez smoothinig goopsy robi się ten kisiel na górze.
jak moge to poprawić?
czy po prostu mam zagęściś siatkę?
pozdrawiam
Cześć,
Nie dokońca wiem jak to nazwać dlatego załaczm obrazek.
wokół kazdego obiektu mam taką biała ramkę.
prosze o pomoc w wyłaczeniu jej bo utrudnia mi ona modelowanie.
w wczesniejszych wersjach niczego takiego nie miałem.
dzieki,
karol
nie no,
problem jest tylko z tym dachem
a jego akurat w maksie zrobiłem...
teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów...
ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat
ok.
sytuacja wyglada tak
po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam:
3 550 faces bez dachu
99 000 faces z dachem bez shela
2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem
renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości
640x480
a w 800x600 zawsze go wywala.
nie wiem co robić.
chwile mnie nie było.
dziekuje za odpowiedź:)
juz to wszystko grzecznie obczjam.
wsume to linkuje model z revita.
jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy
pozdrawiam
k
zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(