Skocz do zawartości

dami9

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. dami9 odpowiedział lukasjogabonito → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Tak, ale to zadziała tylko na polygony o normalnych, zwróconych w kierunku przeciwnym, niż do płaszczyzny okna widokowego. Jeżeli model jest prosty, to wystarczy, ale jeśli ma bardziej złożone elementy, to te polygony, które są zwrócone w kierunku okna widokowego, pozostaną mimo wszystko widoczne.
  2. dami9 odpowiedział lukasjogabonito → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz wszystkie polygony, które nie są Ci w danej chwili potrzebne i kliknij przycisk hide selected w rolecie edit geometry. Jeśli będziesz chciał je odkryć kliknij unhide all. Jeżeli chcesz, żeby geometria obiektu pozostała widoczna, wejdź w tryb edycji vertex, zaznacz vertexy i kliknij hide selected. Vertexy zostaną ukryte, a polygony pozostaną widoczne i edytowalne.
  3. dami9 odpowiedział OeN22 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.
  4. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Wielkie dzięki!
  5. Co zrobic żeby używając radiosity promienie światła odbite od obiektów nie zabarwiały innych swoim kolorem?? Krótko mówiąc chce, żeby promienie nie zmieniały swojej barwy. Wystarczy, że zrobię cały biały pokój, wstawię do niego czerwony, niewielki obiekt i po zastosowaniu radiosity mam cały pokój czerwony. Z góry dziękuję za pomoc!
  6. dami9 dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Jowisz na szybko ;]
  7. dami9 odpowiedział AGmakonts → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    chociaż kolory może nieco za jaskrawe, ale jakbym nie miał się czego przyczepić :P Jedno mi się nie podoba - render, standardowy? Pozdrawiam :)
  8. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za uwagi, niedługo postaram się wszystko poprawic :]
  9. dami9 dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wózek inwalidzki w godzinkę... nie wiem dlaczego nagle wpadłem na pomysł stworzenia czegoś takiego, ale tak się stalo :P Praca oczywiście zrobiona w 3ds maxie (7) i w niewielkiej ilości w Photoshopie. Standardowy render Maxa + oświetlenie Radiosity.
  10. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Poza tym tekstura JEST kamienna (taka ma byc), a więcej nie mogę nic w scenie zmienic, ponieważ to nie mój projekt - ja go tylko tworzę, na podstawie tego, co mówi mój znajomy. Pozdr
  11. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Światło rzuca właśnie ogień z kominka, a innych źródeł światła nie ma, poza dwoma naściennymi świecznikami w holu, którego renderów jeszcze tu nie umieściłem. Pozdrawiam
  12. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dodałem stół ze świecznikiem... jak na razie i poprawiłem niektóre błędy (bump na ścianach, wysokość pokoju oraz mgłę).
  13. dami9 odpowiedział dami9 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Po pierwsze dzięki za te wszystkie uwagi, zaraz się zajmę sceną :), ale chcę podkreślić, iż jest to dopiero początek projektu. Pozdrawiam!
  14. dami9 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam! Dopiero co zarejestrowałem się na forum, więc postanowiłem odrazu wrzucić mój najnowszy projekt, czyli mroczny pokój. Poświęciłem mu +/- 1,5 godziny. Jak tylko coś więcej stworzę, odrazu dodam.
  15. dami9 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam! postanowiłem, że zaraz po rejestracji umieszczę na forum mój nowy projekt mrocznego pokoju. Został on stworzony w 3ds max 7. Robiłem go +/- 1,5 godziny.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności