Skocz do zawartości

dami9

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

dami9's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Tak, ale to zadziała tylko na polygony o normalnych, zwróconych w kierunku przeciwnym, niż do płaszczyzny okna widokowego. Jeżeli model jest prosty, to wystarczy, ale jeśli ma bardziej złożone elementy, to te polygony, które są zwrócone w kierunku okna widokowego, pozostaną mimo wszystko widoczne.
  2. Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz wszystkie polygony, które nie są Ci w danej chwili potrzebne i kliknij przycisk hide selected w rolecie edit geometry. Jeśli będziesz chciał je odkryć kliknij unhide all. Jeżeli chcesz, żeby geometria obiektu pozostała widoczna, wejdź w tryb edycji vertex, zaznacz vertexy i kliknij hide selected. Vertexy zostaną ukryte, a polygony pozostaną widoczne i edytowalne.
  3. Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.
  4. Co zrobic żeby używając radiosity promienie światła odbite od obiektów nie zabarwiały innych swoim kolorem?? Krótko mówiąc chce, żeby promienie nie zmieniały swojej barwy. Wystarczy, że zrobię cały biały pokój, wstawię do niego czerwony, niewielki obiekt i po zastosowaniu radiosity mam cały pokój czerwony. Z góry dziękuję za pomoc!
  5. chociaż kolory może nieco za jaskrawe, ale jakbym nie miał się czego przyczepić :P Jedno mi się nie podoba - render, standardowy? Pozdrawiam :)
  6. Dzięki za uwagi, niedługo postaram się wszystko poprawic :]
  7. Wózek inwalidzki w godzinkę... nie wiem dlaczego nagle wpadłem na pomysł stworzenia czegoś takiego, ale tak się stalo :P Praca oczywiście zrobiona w 3ds maxie (7) i w niewielkiej ilości w Photoshopie. Standardowy render Maxa + oświetlenie Radiosity.
  8. dami9

    Mroczny pokój

    Poza tym tekstura JEST kamienna (taka ma byc), a więcej nie mogę nic w scenie zmienic, ponieważ to nie mój projekt - ja go tylko tworzę, na podstawie tego, co mówi mój znajomy. Pozdr
  9. dami9

    Mroczny pokój

    Światło rzuca właśnie ogień z kominka, a innych źródeł światła nie ma, poza dwoma naściennymi świecznikami w holu, którego renderów jeszcze tu nie umieściłem. Pozdrawiam
  10. dami9

    Mroczny pokój

    Dodałem stół ze świecznikiem... jak na razie i poprawiłem niektóre błędy (bump na ścianach, wysokość pokoju oraz mgłę).
  11. dami9

    Mroczny pokój

    Po pierwsze dzięki za te wszystkie uwagi, zaraz się zajmę sceną :), ale chcę podkreślić, iż jest to dopiero początek projektu. Pozdrawiam!
  12. Witam! Dopiero co zarejestrowałem się na forum, więc postanowiłem odrazu wrzucić mój najnowszy projekt, czyli mroczny pokój. Poświęciłem mu +/- 1,5 godziny. Jak tylko coś więcej stworzę, odrazu dodam.
  13. Witam! postanowiłem, że zaraz po rejestracji umieszczę na forum mój nowy projekt mrocznego pokoju. Został on stworzony w 3ds max 7. Robiłem go +/- 1,5 godziny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności