-
Modelowanie samochodu - co robię źle...???
Tak, ale to zadziała tylko na polygony o normalnych, zwróconych w kierunku przeciwnym, niż do płaszczyzny okna widokowego. Jeżeli model jest prosty, to wystarczy, ale jeśli ma bardziej złożone elementy, to te polygony, które są zwrócone w kierunku okna widokowego, pozostaną mimo wszystko widoczne.
-
Modelowanie samochodu - co robię źle...???
Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz wszystkie polygony, które nie są Ci w danej chwili potrzebne i kliknij przycisk hide selected w rolecie edit geometry. Jeśli będziesz chciał je odkryć kliknij unhide all. Jeżeli chcesz, żeby geometria obiektu pozostała widoczna, wejdź w tryb edycji vertex, zaznacz vertexy i kliknij hide selected. Vertexy zostaną ukryte, a polygony pozostaną widoczne i edytowalne.
-
zniekształcona tekstura wody
Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.
-
Problem z zastosowaniem radiosity
Wielkie dzięki!
-
Problem z zastosowaniem radiosity
Co zrobic żeby używając radiosity promienie światła odbite od obiektów nie zabarwiały innych swoim kolorem?? Krótko mówiąc chce, żeby promienie nie zmieniały swojej barwy. Wystarczy, że zrobię cały biały pokój, wstawię do niego czerwony, niewielki obiekt i po zastosowaniu radiosity mam cały pokój czerwony. Z góry dziękuję za pomoc!
-
Scena 3D: Jowisz
Jowisz na szybko ;]
-
Sceny 3D: agpc.pl | renders
chociaż kolory może nieco za jaskrawe, ale jakbym nie miał się czego przyczepić :P Jedno mi się nie podoba - render, standardowy? Pozdrawiam :)
-
Scena 3D: Wheelchair
Dzięki za uwagi, niedługo postaram się wszystko poprawic :]
-
Scena 3D: Wheelchair
Wózek inwalidzki w godzinkę... nie wiem dlaczego nagle wpadłem na pomysł stworzenia czegoś takiego, ale tak się stalo :P Praca oczywiście zrobiona w 3ds maxie (7) i w niewielkiej ilości w Photoshopie. Standardowy render Maxa + oświetlenie Radiosity.
-
Mroczny pokój
Poza tym tekstura JEST kamienna (taka ma byc), a więcej nie mogę nic w scenie zmienic, ponieważ to nie mój projekt - ja go tylko tworzę, na podstawie tego, co mówi mój znajomy. Pozdr
-
Mroczny pokój
Światło rzuca właśnie ogień z kominka, a innych źródeł światła nie ma, poza dwoma naściennymi świecznikami w holu, którego renderów jeszcze tu nie umieściłem. Pozdrawiam
-
Mroczny pokój
Dodałem stół ze świecznikiem... jak na razie i poprawiłem niektóre błędy (bump na ścianach, wysokość pokoju oraz mgłę).
-
Mroczny pokój
Po pierwsze dzięki za te wszystkie uwagi, zaraz się zajmę sceną :), ale chcę podkreślić, iż jest to dopiero początek projektu. Pozdrawiam!
-
Mroczny pokój
Witam! Dopiero co zarejestrowałem się na forum, więc postanowiłem odrazu wrzucić mój najnowszy projekt, czyli mroczny pokój. Poświęciłem mu +/- 1,5 godziny. Jak tylko coś więcej stworzę, odrazu dodam.
-
Mroczny pokój
Witam! postanowiłem, że zaraz po rejestracji umieszczę na forum mój nowy projekt mrocznego pokoju. Został on stworzony w 3ds max 7. Robiłem go +/- 1,5 godziny.
dami9
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta