Skocz do zawartości

grss

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    no tak gupio napisalem ale po prostu nie moge sobie poradzic z oswietleniem wnetrza tak jak np w wizualizacjach
  2. grss dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    znow to pytanie no ale... :p jak oswietlic zamkniete pomieszczenie bez okien drzwi szczelin itp tak aby zrodla swiatla nie odbijaly sie na scianach i zeby te sciany mialy swoj naturalny kolor np czysto bialy ( bez miejsc lzej lub mocniej oswietlonych ) czy istnieje mozliwosc oswietlania osobno scian i osobno jakis elementow znajdujacych sie w srodku ?
  3. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    wszystko by bylo all right gdybym wiedzial co to normal mapy ze zdjec :)) z maxem sie zmagam od kilku tygodni takze wiecie :P
  4. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    no ale mowie byla stronka i tam byly jakies mapki przygotowane dokladnie trzy i laczone w jedna calosc dawaly swietny efekt (jedna byla jakos na zielono z tego co pamietam) ok jak nikt nie pamieta to moznaby wyrzucic ten watek dzieki za pomoc 4all
  5. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → Web Art
    dzieki Ci wielke :)) a ja jak glupi szukalem tego TO STAGE i nie zauwazylem ze w folderze mam 2 inne obrazki :P dziieki
  6. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    tak ale chodzi mi o tutka do ang strony gdzie byly pokazane mapy a raczej ich przygotowania i w ogole ;) na forum szukalem i lipa :/
  7. grss dodał odpowiedź w temacie → w Web Art
    mam flasha mx 6.0 triala :) robie zwyklego importa mam je w library no i jak je wstawic w scene tak aby ulozyly sie klatka po klatce czyli : layer1 -> klatka 1 (001.png) klatka 2 (002.png) .... klatka 200 (200.png) w menu File mam zwyklego importa i import to library (nie ma import to stage) jak zrobie importa to zaladuje mi wszystkie obrazki do klatki 1 a nie tak jak pisalem wyzej
  8. grss dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    sorry ze pisze post bo wiem ze takowy istnieje juz na forum lecz nie moge go za nic w swiecie znalezc :/ a mianowicie chodzi mi o tutka do strony gdzie pokazano jak z mapy 2d uzyskac mape 3d (np kostka brukowa nie jest plaska tylko czesc zostaje uwypuklona, same kostki, a laczenia zostaja nizej) :P uff mam nadzieje ze mnie nie zjecie :)
  9. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    eno nie smiejcie sie tak ze mnie :) dzieki za odp
  10. grss odpowiedział wizz → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    niewiem ale moze k graficzna sprawdz moze Ci sie przegrzewa ? Mi jak siadl wentylator na graficznej to sie zawieszal i lipha :/
  11. grss dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    powiedzmy ze mam jakis obiekt wygiety w lewo czy jest mozliwosc sklonowac ten obiekt ale tak aby byl skrecony w prawo ?
  12. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    no a wiec tak macie racje ale denerwuje mnie ten shit ;p a nie wiedzialem ze mozna z nim pokombinowac tak jak co ile ma sie uruchamiac i w ogole a co do dfragmentacji wiem ze nie sluzy do uzyskiwania wolnej przestrzeni dyskowej ale jestem swiezo po formacie wiec raczej mija sie z celem ten zabieg ;-) dzieki za odp
  13. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    miejsca mam dosc sporo :)) ale dzieki niewiem dlaczego ale max mi czasem zamula a przed formatem cykal elegancko :/
  14. grss dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    czy mozna wylaczyc jakos autosave'a bo gdy sie wlacza (dosc czesto) to max mi sie za3ymuje na kilka minut :| mam AMD2100+, geforce'a4 64mb, 512 ramu ddr
  15. grss odpowiedział grss → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    nie daziala mam maxa 7

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności