znow to pytanie no ale... :p jak oswietlic zamkniete pomieszczenie bez okien drzwi szczelin itp tak aby zrodla swiatla nie odbijaly sie na scianach i zeby te sciany mialy swoj naturalny kolor np czysto bialy ( bez miejsc lzej lub mocniej oswietlonych ) czy istnieje mozliwosc oswietlania osobno scian i osobno jakis elementow znajdujacych sie w srodku ?
no ale mowie byla stronka i tam byly jakies mapki przygotowane dokladnie trzy i laczone w jedna calosc dawaly swietny efekt (jedna byla jakos na zielono z tego co pamietam)
ok jak nikt nie pamieta to moznaby wyrzucic ten watek dzieki za pomoc 4all
mam flasha mx 6.0 triala :)
robie zwyklego importa mam je w library no i jak je wstawic w scene tak aby ulozyly sie klatka po klatce czyli :
layer1 -> klatka 1 (001.png) klatka 2 (002.png) .... klatka 200 (200.png)
w menu File mam zwyklego importa i import to library (nie ma import to stage) jak zrobie importa to zaladuje mi wszystkie obrazki do klatki 1 a nie tak jak pisalem wyzej
sorry ze pisze post bo wiem ze takowy istnieje juz na forum lecz nie moge go za nic w swiecie znalezc :/
a mianowicie chodzi mi o tutka do strony gdzie pokazano jak z mapy 2d uzyskac mape 3d (np kostka brukowa nie jest plaska tylko czesc zostaje uwypuklona, same kostki, a laczenia zostaja nizej)
:P uff mam nadzieje ze mnie nie zjecie :)
no a wiec tak macie racje ale denerwuje mnie ten shit ;p a nie wiedzialem ze mozna z nim pokombinowac tak jak co ile ma sie uruchamiac i w ogole a co do dfragmentacji wiem ze nie sluzy do uzyskiwania wolnej przestrzeni dyskowej ale jestem swiezo po formacie wiec raczej mija sie z celem ten zabieg ;-) dzieki za odp
czy mozna wylaczyc jakos autosave'a bo gdy sie wlacza (dosc czesto) to max mi sie za3ymuje na kilka minut :|
mam AMD2100+, geforce'a4 64mb, 512 ramu ddr