Skocz do zawartości

alkazz

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

alkazz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. *ups* widzę, temat własciwie do wywalenia, przepraszam za zaśmiecanie ;)
  2. Witam! Jak wiadomo, albo i nie, Alias (firma która stworzyła Maye) została wykupiona przez Autodesk (firma która stworzyła 3ds maxa). Nasuwa mi się tym samym pytanie - czy Maya będzie dalej istniała i będzie konkurencyjnym produktem dla 3dsa ?Czy warto się uczyć Mayi, skoro się może okazać że zupełnie zniknie z rynku, i trzeba będzie przesiadać się na 3d studio maxa ?
  3. http://www.netfire.pl/alkazz.exe Plik jutro usunę z serwera gdyż konczy mi sie na nim transfer :( U mnie renderuje 1 klatkę w wysokiej jakości około 6 minut. Pozdrawiam
  4. A jak to zrobić? Klatkę ręcznie mogę wyrenderować (przy pomocy render current frame), gdy renderuje pliki w formacie jpg, to tworzy jeden plik, rysunek sie ucina czernią w połowie.. i juz nie renderuje kolejnych. Mogę podesłać plik do podejrzenia... bardzo mi zależy na tym zeby to całe wyrenderować do poniedziałku, a ręcznie robienie klatki co 6 minut to parodia by była... EDIT. Może ktoś zna jakieś inne programy/wtyczki do renderowania plików Mayi, lub jest jakiś skrypt ?
  5. Witam Ustawiam następująco: Render Usign: Maya Software file name prefix: filmik I teraz, jak wybiore image format: avi, to nie moge wybrać frame animation/ext name.#, mam do wyboru tylko: name name.ext (single frame) name name.ext (multi frame) ustawiam na multiframe (name.ext), następnie: start frame: 1.000 end frame: 200.000 By frame: 1.000 Camera: mojakamera1 zaznaczone: Kolor oraz mask, deptch channel (Z) Image size: presets: 640x480 Maintain Width/height ratio Maintain Ratio: pixel aspect astepnie klikam Batch render z podmenu "render", czekam i... oto log: Image name is now alkazz // Result: saving temporary file E:/MODELE MAYA/alkazz/alkazz__2900.mb // // Result: Rendering with Maya Software... // // Result: Percentage of rendering done: 0 (doing frame 1) // // Result: Percentage of rendering done: 0 (E:/MODELE MAYA/alkazz/alkazz) // // Result: Percentage of rendering done: 1 (E:/MODELE MAYA/alkazz/alkazz) // itp itd, i na końcu: // Result: Rendering PostProcessing. // // Result: Rendering Completed. See mayaRenderLog.txt for information. // teraz wklejam render log: 1/21/2006 File read in 1 seconds. Warning: particleShape1: No cache file found for this object, runup may be needed. Check your workspace particles directory. Warning: You will need to rewind and play to see your particles. We recommend you then save the file with a startup cache. Warning: Can't perform polyCut18 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut21 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut25 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut29 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut33 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut37 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut9 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut13 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut17 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut20 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut24 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut28 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut32 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut36 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut5 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut8 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut12 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut16 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut19 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut23 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut27 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut31 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut35 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut22 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut30 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut34 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut38 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut40 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut42 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut45 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut50 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut51 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut59 on disabled selection Warning: Can't perform polyCut60 on disabled selection Warning: Can't perform polySplit4 on disabled selection Warning: Can't perform polySplit17 on disabled selection Warning: Can't perform polySplit19 on disabled selection Result: E:/MODELE MAYA/alkazz/alkazz__2900.mb Total Elapsed Time Since Start Of Maya (hh:mm:ss): 00:00:18 ==================================== Resource Usage At Start Of Rendering ==================================== 43270 Page faults 134.277 Mb Max resident size 127.465 Mb Peak total size(Estimated) 11.182 Mb Peak arena size ==================================== 134.277 Mb Current 8.125 Mb MEL 2.182 Mb Arrays 0.625 Mb Data Blocks 0.125 Mb Keys 0.125 Mb Transforms ==================================== Automatic near/far clipping values: 49.9172, 82.7575. Rendering frame 1. Starting Rendering E:/MODELE MAYA/alkazz/alkazz. Constructing shading groups. Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 0.630116 Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 20.5726 Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 21.6774 Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 25.7112 Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 7.10995 Generating shadow map for pointLightShape4, with clipping values: 0.01 1.2549 Rendering current frame. Frame triangle count: 637814 ==================================== Resource Usage At End Of Frame ==================================== 114800 Page faults 292.230 Mb Max resident size 310.613 Mb Peak total size(Estimated) 158.983 Mb Peak arena size ==================================== 310.520 Mb Current 147.732 Mb Render Cache 8.125 Mb MEL 2.251 Mb Arrays 0.026 Mb Render Geometry Arena 0.625 Mb Data Blocks 0.125 Mb Keys 0.125 Mb Transforms ==================================== Postprocessing rendering result. Frame triangle count: 637814 ==================================== Resource Usage At End Of Frame ==================================== 3235 Page faults 310.613 Mb Peak total size(Estimated) 158.983 Mb Peak arena size ==================================== 1721.578 Mb Current 101.821 Mb Render Cache 8.125 Mb MEL 2.251 Mb Arrays 0.026 Mb Render Geometry Arena 0.625 Mb Data Blocks 0.125 Mb Keys 0.125 Mb Transforms ==================================== Error: An error has occurred. Rendering aborted. PS. Jest w Mayi możliwość renderowania wszystkich klatek osobno w formacje bmp/jpg? Chodzi mi o automatyczne ustawienie renderingu.. nie uśmiecha mi się renderowanie 200 klatek ręcznie.. pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc..
  6. Cześć Mam prostą animacje w Maya, i chciałbym zapisać ją w formacie avi, jak to najlepiej zrobić? Użyłem playblasta co prawda, ale animacja jest z kamery którą mam aktualnie ustawioną w domyślnym oknie widokowym... Może są jakieś wtyczki do Mayi ? Niestety w tutorialach ten etap jest pomijany i nie wiem gdzie szukać odpowiedzi na to pytanie... pozdrawiam
  7. Witam na forum! Jestem nowym użytkownikiem programu Maya, wczoraj calutki dzien nad nią przesiedziałem, niestety pogrzebałem w konfiguracji i zapisałem ją... No i dzisiaj przez 45 minut dostawałem szału... Więc, do rzeczy. Tworzę obiekt - Nurbs Cube (z podmenu Surfaces), powstaje ładny sześcian. Jednak gdy klikam na jedną ścianę, to zamiast zaznaczyć się cały obiekt... zaznacza się ściana (ta na którą klikam). Nie moge tym samym edytować obiektu jako całość - dodać tekstury ani manipulować wyglądem. Szukałem w konfiguracji - niestety bez powodzenia. Może ktoś wie jak przywrócić ustawienia podstawowe, albo naprawić ten problem? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności