Skocz do zawartości

Hectic

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Czyli że jak to jest zaokrąglone? Ręcznie ?
  2. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    http://www.max3d.pl/tut.php?id=146 Jakim modyfikatorem jest zaokrąglony ten pień? Bo Meshsmout i Turbosmout (o ile tak to się piszę) nie dają takiego efektu? I prosił bym jeszcze o jakieś wskazówki co do realistycznego wymodelowania tego pnia.
  3. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Zrobiłem z kilku splinów coś co przypomina łódkę i połączyłem je funkcją Attach teraz chciał bym uwypuklić to funkcją Surface, ale robi się to źle, nie tak jak powinno. Zauważyłem, że vertexy nie są połączone mimo że max traktuje wszystkie linie jako jeden obiekt. I za nic nie mogę połączyć tych vertexów, żadna funkcja nie działa ;/ Jak to zrobić? Tutorial na którym bazuje: http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=77&mode=thread&order=0&thold=0 Moja praca: http://img86.imageshack.us/img86/2710/dka9op.jpg
  4. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    http://www.max3d.pl/tut.php?id=4 sorrki miałem dać, ale wyleciało mi z głowy
  5. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Chciał bym dowiedzieć się w jakiej wersji 3ds max'a został wykonany ten tutorial, gdyż w 3ds max'ie 7 nie moge wykonać tekstur nie ma tych opcji ;/
  6. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ok dzięki jakoś sobie dam rade, a z cylindrem nie da rady bo to nie ma być półkole całkowite :D
  7. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Bend nie da rady, a splinem mało dokładnie ;(
  8. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Zrobiłem sobie boxa :P I teraz chcem żeby był on takim półkolem. Jak jak by połową koła ;) Znaczy się chcem go tak wygiąć :P Zamotałem :D Wie ktoś jak to zrobić?
  9. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Program który łączy posera i 3ds maxa ;)
  10. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki pomogło ;) A model jest mój tylko zrobiony w BodyStudio 2.6 ;)
  11. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Co znaczy swoje? Nie kminie i pozatym w maxie 7 nie ma sub-object...
  12. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić?
  13. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam mianowicie taki problem ;( Zbudowałem sobie szkielet z kości, ale nie które są troszke nie na swoim miejscu. I problem jest taki że jedne da sie przesówać, a inne nie ;/ Od czego to zależy? (max 7)
  14. Hectic dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Wykonałem w Poserze 6 animacje i wyeksportowałem ją do 3ds maxa 7, ale poser podzielił mi każdą klatke na osobny plik ;/ jak mam to połączyć w 3d studio? Lub inaczej wyeksportować?
  15. Hectic odpowiedział Hectic → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    u mnie w opcji target vertex trzeba wpisywać jakieś piksele ! co to za shit :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności