- Drzewo
-
Drzewo
http://www.max3d.pl/tut.php?id=146 Jakim modyfikatorem jest zaokrąglony ten pień? Bo Meshsmout i Turbosmout (o ile tak to się piszę) nie dają takiego efektu? I prosił bym jeszcze o jakieś wskazówki co do realistycznego wymodelowania tego pnia.
-
Vertexy
Zrobiłem z kilku splinów coś co przypomina łódkę i połączyłem je funkcją Attach teraz chciał bym uwypuklić to funkcją Surface, ale robi się to źle, nie tak jak powinno. Zauważyłem, że vertexy nie są połączone mimo że max traktuje wszystkie linie jako jeden obiekt. I za nic nie mogę połączyć tych vertexów, żadna funkcja nie działa ;/ Jak to zrobić? Tutorial na którym bazuje: http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=77&mode=thread&order=0&thold=0 Moja praca: http://img86.imageshack.us/img86/2710/dka9op.jpg
-
Tutorial - Jaskinia
http://www.max3d.pl/tut.php?id=4 sorrki miałem dać, ale wyleciało mi z głowy
-
Tutorial - Jaskinia
Chciał bym dowiedzieć się w jakiej wersji 3ds max'a został wykonany ten tutorial, gdyż w 3ds max'ie 7 nie moge wykonać tekstur nie ma tych opcji ;/
- Krzywa
- Krzywa
- Krzywa
- Skin
- Skin
- Skin
-
Skin
Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić?
- Kości
- Poser
-
[podstawy] łączenie vertexów
u mnie w opcji target vertex trzeba wpisywać jakieś piksele ! co to za shit :/
Hectic
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta