Skocz do zawartości

RENUAL

Members
  • Liczba zawartości

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wa-wa

RENUAL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. Jak w temacie:mam na predkosci dla kogos zrobic renderek. Nie tyle,ze w 3d mialem dluga przerwe,to jeszcze w dziedzinie renderingu z 3d kuleje i to zupelnie. co zrobic aby zmniejszyc to ziarno/zwiekszyc ilosc fotonow/zmienic parametr fotonoziarna-nie-wiem-czego.pomozcie,a Bog wam w niebie wynagrodzi,a ja bede bardzo wdzieczny. link do rendera https://picasaweb.google.com/108350536611295122037/VnvuEH?authkey=Gv1sRgCLix0qTnxc_2uwE#5608206443718184930
  2. Mega,dzieki
  3. Daloby rady bys tamte filmiki tez umiescil na innych serwerach niz rapid? przyznam sie,ze mysle bardzo egocentrycznie;] : rapid nie wiedziec czemu przestal mi dzialac
  4. RENUAL

    zb>wings>zb

    niestety;nic z tego,mialem wczesniej poprawnie rozlozona uvałkę,sprawdzilem to
  5. RENUAL

    zb>wings>zb

    mam pytanie(nie moge sciagnac video klicka;zbyt wolny internet)o ta technike: chodzi o to,ze gdy robie sobie rzezbe w zbrushu na bazie modelu bez unfoldu,potem exportuje to do wingsa w minimalnym detalu,robie w wingsie unfolt,wracam do zbrusha,w zbrushu... masakra.Pierwszy poziom detalu spoko,wyglada jak wygladal,ale reszta to totalna rozsypka pointow.co zrobic,zeby tak nie bylo?
  6. Nie wiem czy to miejsce na takiego posta,zaryzykuje: Mam pytanie,nad ktorym sie odstatnio dluzej glowkuje itp. Moze ze mnie jest totalny matol,moze nie, ale bylbym wdzieczny za wszelaka pomoc. Mianowicie: o co, do jasnej Anieli, chodzi z tym poprawnym topology? Tzn. tyle com sie domyslam,to to, ze jest to z grubsza ustalony uklad edgow na twarzy i reszcie ciala w celu poprawnego schodzenia sie vertexow podczas animacji. Jednak mnie nurtuje taka sprawa: z grubsza zauwazylem w tzw poprawnych pracach, jak np na buzi sie ukadaja loopy itd. Zauwazylem jakies chrakterystyczne zbiegi edgow,polaczenia itp. Ale nie wiem,czy kiedy je nasladuje,to nie robie jakis blendow. Jeszcze jedno: nie wiem jak cialo w jakich miejscach powinno byc zloopowane. z gory za pomocne slowa dziekkkujeee
  7. przewielkie dzieki
  8. przewielkie dzieki
  9. wlasnie chodzi o to,ze chce tylko ustawic kamere.tyle,ze mapa jest bardzo detaliczna,potrzebuje wiekszej jakosci zdjecia w viewporcie
  10. pewnie duzo osob juz zadawalo podobne pytania,wielu tez sie stukalo w pewien sposob w glowe.Mam nastepujacy problem: otóż mam do pojutrza zrobic zlecenie,w ktorym perspektywe kamery musze dopasowac do tej z bitmapowego tla.Nie wiem co zrobic,by te tlo bylo lepszej jakosci. w 'render' nastawilem dosc duza rozdzielczosc,na takiej musze pracowac, i teraz sprawa sie jeszcze pogorszyla. co zrobic,by tlo i render nie stracilo rozmiarow i dobrze wygladalo w viewporcie?,jednym slowem,czy mozna zmienic standartowa ilosc wyswietlanych pixeli w oknie widokowym 400x400 na wiecej?jakby mogl ktos mi pomoc bylbym bardzo wdzieczny.
  11. wlasnie tez sie tego obawiam i jestem swiadomy ze max jest narzedziem 'innego typu' niz zbrush.dla tego sie pytam,bo nie jestem pewien
  12. zrobilem sobie calkiem przypadkiem material w zbrushu zupelnie sie na tym nie znajac,podoba mi sie i bedzie mi potrzebny do renderowania w 3ds maxie.Jako Laik Pytam: czy jest mozliwosc exportu tegoz materialu do 3ds maxa????!???? za pomoc z gory dziex
  13. RENUAL

    extrude po krzywej

    okeejjjjj;]sory,troche musialem przyspac przegladajac 'prawą stronę ekranu' dzieki
  14. witam,mam problem; mianowicie chcialbym zrobic geometryczne extrude. pomyslalem,ze tak jak w softimage,w 3dmaxie moze byc cos w rodzaju wyciagania edgow/poligonow po krzywej. jesli jest taka opcja w standartowym maxie(lub pluginie polyboost),to bylbym wielce rad,gdyby mnie mogl ktos pokierowac jak to zrobic.Z gory dzieki
  15. odstatnio zostalem zaciagniety do pracy w 3ds max,mam termin i trudno mi sie z tym wszystkim uporac.potrzebuje rady/odpowiedzi; co zrobic,zeby w viewporcie zostala wyswietlona environment mapa, lub abym sobie trzasnal poprostu tlo,z bitmapy( potrzebuje skadrowac perspektywe na podstawie zdjecia)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności