-
Rotacja obiektu...
no tak... dzieki :) postaram sie nie zadawac wiecej takich pytan ;P
-
Rotacja obiektu...
Mam obiekt złożony z kilku części. Daje rotacje, żeby go obrócić. Problem sie pojawia, kiedy obracam i niektóre części tego obiektu obracają się każdy wokół własnej osi , czyli np. jak mam czlowieka i obroce go o 90stopni to ręka zostaje gdzieś za plecami a druga przed brzuchem :P Ale nie zawsze tak jest, czasem jest w porządku. Może coś naciskam i się coś wyłącza? Prosze o odp.
-
Ruchome tło
zrobilem tak: render->environment->wczytalem bitmape na tło potem ustawilem w view->viewport background->use environment background (zeby wogole bylo widac to tło... niestety tło, gdy kamera sie porusza nie zmienia swojej pozycji względem kamery, a wiec zwracam sie do was z pytaniem: JAK ZROBIĆ ŻEBY TO TŁO NIE SZŁO ZA KAMERĄ? MOŻE KTOŚ WIE? THX!
-
Ruchome tło
niestety to nie to... mam nadzieje ze mnie dobrze zrozumiano
-
Ruchome tło
Gdy wstawiam to przez views/vievport background tło, to gdy obracam kamerę wokol wlasnej osi to tło stoi w miejscu... jak ustawic zeby sie poruyszalo gdy ja poruszam kamerą?
-
Textury pływają
zrobilem to co napisales mkk3a a mianowicie PPM na viewporcie i zaznaczylem 'texture correction' i texturki ladnie sie "wyprostowaly" :P dzieki i pozdrawiam :) a jesli chodzi o karte graficzna to rzeczywiscie nie jest u mnie dobrze - riva2 (to tak jak bym z dzidą na czołg:) )
-
Textury pływają
Po pierwsze oswiadczam: -jestem poczatkujacy -przeszukalem faq, forum, i gdzie sie tlyko dalo nic nie znalazlem, dlatego... Po drugie: Mam problem polegajacy na tym ze kiedy naloze texturke na jakis model to przy przesuwaniu sie kamery wzgledem tego obiektu textura na nim "plywa". Mam nadzieje ze mnie rozumiecie. Prosze o odpowiedz bo zdaje sobie sprawe ze jest to banalne pytanie. Tylko nie bluzgajcie po mnie :P
michalbb
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta