Skocz do zawartości

formatb

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gliwice

formatb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. materiały szkła vraya - vraymtl - i reflection > falloff>fresnel próbowałem już inaczej na różne sposoby - bez efektu ten materiał jest przypisany dla szkła w oknach i dla powierzchni dachu - na dach dałem - po to aby było to czytelne, co się dzieje - generealnie jakiegokolwiek elementu bym nie zaznaczył - część z nich zachowuje się jak szkło, cześć odbija wszystko w całości, część jest poprostu czarna zamiana geometri na poly -wg poprzedniego posta- coś dała, ale nie bardzo o to chodzi
  2. konwersja do POly pomogła częściowo - tzn na dachu jest odbicie tylko ale obiekty - szkło w oknach - prostokąt bez grubości pozostały czarne .. czy to faktycznie konwesrja geometrii - moge dodać , ze standardowo - na eksporcie z tego CAD - wszystkie materiały wymagają double sided - bo inaczej widzi jeden tylk powierzchnie ścian i brył; po konwersji do POly - dach totalne odbicie - bez przesorczystosci, okna czarne
  3. wstawiłem - render sceny - generalnie problemy czyli porzejscie od szkła do czarnego wychodzą w miejscach dziwnych - nie zależą od geometrii ..
  4. To chyba jest małe wyzwanie : chodzi o renderowanie vraye'm obiketów eksportowanych z nemetschka - programu CAD - generalnie jest problem ze szkłem - na szkle vrayowskim - sie to po prostu wykłada dając efekt odbicie, przełamanie na bryle i czerni jednocześnie - eksportuję to przez 3dsa - do poniższego wstawiłem sferę i boxa z maksa - wszystko jest ok ... pytałem już wielu osób i nikt nie wie - ustaliłem, że nie zależy to od geometrii..tylko od czego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności