Skocz do zawartości

Spooky82

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Spooky82's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok dzieki A jak mozna stworzyc w miare dobrze wygladajacy kosmos? bo z tego widocznego na screenie niejestem zbyt zadowolony
  2. tutaj jest do sciagniecia model Voyagera ze startrecka (znalazłem go gdzies w sieci) i jest tam własnie taki rodzaj oswietlenia który mogłby mnie interesowac ale mam prolbem: 1.Jak zrobic takie oswietlenie ? 2.Jak uproscic go aby czas renderingu animacji był znosny (pare godzin). link do modelu: http://rapidshare.de/files/19587154/VOYAGERERIC.RAR.html
  3. Wiem ale chodzi mi o zrobienie czegos na wzór takiego oswietlenia jakie wystepuje np w startreku gdzie wszytskie obiekty w kosmosie sa w miare dobrze widoczne. Moze niejest to zbyt realistyczne podejscie ale własnie o cos takiego mi chodzi.
  4. Witam jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds i mam problem z oswietleniem sceny. Jak sworzyc globalne oswietlenie sceny? przy zachowanym w miare sensownym czasie renderingu pojedynczej klatki tak aby rendering całej animacji nietrwał pare dni :) ? ponizej podaje przykładowy model statku który chciałbym uzyc w scenie (do jego oswietlenia wykorzystałem skylight i light tracera). Czy da sie zrobic szybsze oswietlenie o podobnej (lub lepszej) jakosci efektu ? a jesli tak to w jaki sposób ? statek: parametry light tracera tracera:
  5. Witam Jestem w trakcje pisania pracy dyplomowej, i potrzebuje materiałów : 1.modelowanie obiektów 3d: Ręczne budowanie siatki Rozciągnięcia do 3d (Extrude) CSG Constructive Solid Geometry 2.Metody oświetlenia: Śledzenie Promieni (raytracing ,light tracer) Metoda energetyczna (Radiosity) Szukałem, lecz nieznalzłem niczego konkretnego co prawda jest o tym na paru stronach www ale to niestety za mało dlamnie :/ z góry dziekuje za wszelka pomoc
  6. Wiem i macie racje, ale np w serii startrek i innych tego typu filmach kosmos jest na tyle jasny ze dobrze widac w nim statki i inne obiekty, i własnie narazie na czyms takim mi zalezy jak zrobic takie swiatło ? No i jak stowrzyc realistyczna teksture metalu (mam na mysli matowy metal pancerza)?
  7. Witam Jak poprawic ten statek, aby wygladał bardziej realistycznie ale przy nie zadługim renderingu gdyz chce stworzyc animacje . http://img344.imageshack.us/my.php?image=ship31yg.jpg http://img280.imageshack.us/my.php?image=ship6pc.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=ship22ug.jpg chodzi mi przedewszytskim o teksture. Mam tez pytanie odnosnie storzenia globalnego swiatła w scenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności