Skocz do zawartości

ar_

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    zabrze

ar_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. w maxwell studio jak naciskam prawym przyciskiem myszy aby zaimportowac nowy materiał który umieściłem w folderze gdzie są mxm-y, to go wogóle nie importuje- zwyczajnie nic sie nie dzieje, jakby nie istniał ten plik. Nie używam polskich znaków. Po kolei: 1. Sciągam plik, rar. 2. Wypakowuję. 3. Umieszczam w folderze C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\mxm files folder o nazwie dajmy na to wood, w którym znajduje się plik mxm. 4. W folderze C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\textures umieszczam wypakowane tekstury. 5. Otwieram maxwell studio 1.0 6. Otwieram maxwell material browser 7. Staram się przeciągnąć ściągnięty plik na scenę, ale się nie da. Material browser wogóle go nie widzi, zamias kulki ciemna plama, z kótą nic się nie da zrobić. Co robię źle?
  2. Wypakowałem materiał do C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\mxm files a tekstury do C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\textures i nic, jak klikne na materiał otwiera się material editor w którym nic nie ma, to samo po załadowaniu materiału z maxa :/
  3. Witam, mam z tym mały problem- jak się ustawia ścieżkę do tekstury po ściągnięciu materiału ze stronki maxwellowskiej?
  4. Witam. Mam taki mały problem, mam model wykonany w sketchupie, eksport do dwg, potem import do maxa. Używam maxwella, staram sie mapować z uvw map, ustawione na box. W viewporcie 3ds wszystko wygląda ok, dopiero przy renderze wychodzą cuda. Jak to naprawić? I jeśli można drugie pytanie, ostatnio używałem teksturki paneli, na złączu pomiedzy ścianą a podłogą używając uvw map przerwy pomiędzy panelami się zgadzały, a podczas renderu pojawiało się przesunięcie. Co może być tego przyczyną? pzdr ar
  5. ar_

    alpha channel in maxwell

    idzie, dzieki :)
  6. ar_

    alpha channel in maxwell

    mam 1.0. tekstura jest w 8 bitowej skali szarości, jeśli maxwell takich nie obsługuje to w takim razie jakie obsługuje? W PS CS2 mam 8, 16, i 32 bitowe, jednak tych wyższych nie da sie zapisać jako jpegi.
  7. Witam. Mam dwa jpegi, jeden rgb- tekstura z białymi dziurami, drugi grayscale czary z białymi dziurami ( albo biały z czarnymi dziurami, myli mi się to - próbowałem tak i tak) Tworzę materiał maxwell diffuse, rgb idzie do color, a czarnobiały do clipmap. Przypisuję materiał do obiektu, włączam uvw map i przeźroczystości dalej nie ma, zwykłe białe plamy+ tekstura. Co robię źle, albo czego jeszcze brakuje do uzyskania przeźroczystości w maxwellu? http://img409.imageshack.us/my.php?image=11cn6.jpg pzdr ar
  8. ar_

    biała obwódka na postaciach

    eee, bez przesady ;). Ja to wziołem z obszernych bibliotek. Szkoda mi czasu na wycinanie, robię to sporadycznie, wiadomo wtedy gdy nie znajdę w nich tego czego szukam. Widać średnie te biblioteki.
  9. ar_

    biała obwódka na postaciach

    działa, dzięki javor :) załaczam skrina dla zaspokojenia Twojej ciekawości xeav. Zamieściłem fragment drzew z renderu, tam dosadniej widać problem, biała obwódka wokół korony drzewa. Generalnie pojawiała mi się na tiffach z kanałem alpha umieszczanych w scenie. vv3k70r, marograf - ahaa, dzięki.
  10. Witam. Jakie macie sposoby na pozbycie się białej obwódki powstałej na postaciach( RGB, tiff, kanał alpha) umieszczanych w scenach podczas renderingu( v-ray)? Jedyne na co ja wpadłem, to wyłaczyć je z oświetlenia, albo poprawa w ps. Choć patrząc po renderach w sieci mam wrażenie, że są dużo lepsze sposoby. pzdr ar
  11. ar_

    termowizja wnętrze

    Dzięki Wam za pomoc, chyba jednak ps to najlepsze rozwiązanie. Master Kiełbaster, własnie do tego doszedłem - działa :)
  12. ar_

    termowizja wnętrze

    Heyka. Możecie mi poradzić jak wyrenderowac( v-ray) wnętrze tak aby uzyskać efekt termowizji? Aby najjaśniejsze partie wnętrza były czerwone, a najzimniejsze niebieskie, pomiędzy nimi "tęczowe" przejście. przykład: http://img226.imageshack.us/img226/5258/rysunek14sj.jpg
  13. wielkie dzięki :)
  14. Jak wyłaczyć jeden obiekt z pola widzienia kamery( przesłania widok)? Nie mogę go zwyczajnie schowac bo musi być widoczny w odbiciu lustra umieszczonego po drugiej stronie. Funkcja clipping planes chowa mi za dużo obiektów na raz.
  15. ar_

    światło domyślne

    dzięki bardzo( wypróbowane), ale problem jest chyba bardziej skąplikowany, ctrl+l działa rewelacyjne na obiekty powstałe w maxie, natomiast u mnie znaczna część projektu jest importowana ze sketchupa i na nią ta funkcja niestety nie działa. Nie rozumiem tego za bardzo, mapy nałożone juz w maxie, rendery wygladaja ok, tylko ta praca "na czarno" jest bardzo uciążliwa i nie wiadomo czemu defaul lights nie działa. dodam tylko, że przed umieszczeniem świateł w scenie wszystko było doskonale widoczne dzieki owemu swiatłu domyślnemu. gdybyście mieli jeszcze jakieś pomysły..z góry dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności