Skocz do zawartości

Galfaroth

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

Galfaroth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Galfaroth

    Noz wojskowy.

    Odbicia na noz do gry TPP w realtime? Raczej odbicia powinny byc generowane przez silnik... Turbosmooth tez odpada bo to musi byc obiekt lp. Prosze dalej o sugestie :).
  2. Galfaroth

    Noz wojskowy.

    Pozostawmy moze jednak temat pracy na boku :] a skupmy sie na wykonaniu samej tekstury. Co w niej poprawic, glownie o to prosze :).
  3. Witam serdecznie. Robie nozyk do FPP. Prosze o sugestie co moglbym zmienic w teksturze jeszcze by efekt byl rewelacyjny. Noz ma byc nowy, dla komandosa, czyli bez brudów, rdzy etc. Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem rewelacyjne community max3d.pl!
  4. Witam serdecznie. Tworzymy animację dla osoby indywidualnej. Do zrobienia są 3 modele w stylu kreskówkowym: * główny bohater * jego żona * ich pies Dostarczamy koncepty od przodu i boku. Modele mogą być machnięte w 3d studio, zBrushu, maxie, maya, mudbox'ie, blenderze etc. w 2-3 godziny, ważne żeby były na poziomie. Cena za model 100-150zł. Mile widziane portfolio. Kontakt na gg: 3195475, email: [email protected] (można również: [email protected]), skype: luke.skavinsky (można również galfaroth).
  5. Witam serdecznie. Tworzymy animację dla osoby indywidualnej. Do zrobienia są 3 modele w stylu kreskówkowym: * główny bohater * jego żona * cheerliderka * (gracz footboolowy) Dostarczamy koncepty od przodu i boku. Styl taki jak na rysunku: http://www.zbrushcentral.com/zbc/attachment.php?attachmentid=114399 Modele mogą być machnięte w zBrushu, maxie, maya, mudbox'ie, blenderze etc. w 2-3 godziny, ważne żeby były na poziomie. Cena w zależności od prezentowanego poziomu prac. Mile widziane portfolio. Kontakt na gg: 3195475, email: [email protected] (można również: [email protected]), skype: luke.skavinsky (można również galfaroth).
  6. Witam serdecznie. Poszukiwany jest: Animator postaci. Zakres obowiązków: *Animacja postaci w 3dsmax, dowolnie rigiem lub szkieletowo. Postacie mają mieć kreskówkowy styl poruszania się, odpada więc animowanie sztywno odwzorywujące ludzkie zachowania. * Animacja mimiki twarzy Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności. Animator potrzebny jest od zaraz, praca będzie trwać około tygodnia. Kontakt: [email protected] lub [email protected]
  7. Galfaroth

    Shader trawy (.fx)

    Tak więc - ma ktoś może jakieś tutoriale co do pisania shaderów, ponieważ z chęcią zająłbym się tym, ale nie mam stosownych materiałów. Z góry dziękuję :).
  8. Witam wszystkich. Wiem, że tak nie powinien wyglądac mój pierwszy post, no ale co poradzic... Poszukuję shadera trawy do karty graficznej w pliku .fx (otwieralny przez FX Composera). Niżej zamieszczam kody rzeczonego: http://www.ati.com/developer/shaderx/ShaderX_AnimatedGrass.pdf http://download.nvidia.com/developer/Third_Party/Nature/Nature.pdf Byłbym naprawdę wdzięczny, jeżeli ktoś z Was mógłby mi pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności