Skocz do zawartości

dr.ux

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

dr.ux's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Zobacz na www.suurland.com
  2. Ogolnie jest super.Poprawil bym troche klawiature zeby krawedzie przyciskow nie byly tak zaokraglone i zeby sama klawiatura tak gladko nie przylegala do biurka. Zawsze sa troche wyprofilowane zeby wygodniej bylo je podnosic. Kipy od fajek troche powyginac od gaszenia i to co jest w kubku porozrzucac tego troche tez na biurko. Pozdro
  3. Witam Cezar: Co do okreslenia dokladnego modelu moge powiedziec ze jest to napewno Tiger I a czy wersja H czy E to trudno powiedziec bo w przypadku tygrysow nie jest to jednoznacznie okreslone. Ja bym sie sklanial ku wersji H bo sa np gumowe kola chociaz mozna tez spotkac taka wersje z oznaczeniem E rozniaca sie gornym wlazem. Drugiej uwagi nie rozumiem za bardzo. Kilku milimetrowe nierownosci to nie jest chyba tak duzo i z daleka nie bylo by widac Przejzalem kilka zdjec i jedyne co wydawalo mi sie nie rowne to krawedz pancerza nad karabinem. Pablo:Sceneria bedzie ale nic szczegolnego.Polna droga z wysoka trawa po bokach. Moze jeszcze dodam oficera stojacego na zewnatrz przegladajacego mape ale to sie jeszcze zobaczy. heh co do pierwszego modelu to jest tak faktycznie tylko ja go nie zrobilem w tydzien :) . Gasienice robilem okolo 5-6 razy zanim wyszlo to co jest ,a nie jest to nic szczegolnego tylko kilka extrudow. Maxa ucze sie od poczatku na tym bo wole zrobic jeden model w miare przyzwoicie niz 5 kiepskich. Teksturki zrobie od poczatku tym razem sprobuje w moro tak jak planowalem 2 miesiace temu tylko ze wtedy zupelnie nie umialem photoshopa i wychodzilo to gorzej niz zle mam nadzieje ze teraz pojdzie lepiej. Dzieki za komenty.Pozdro
  4. Witam Teksturowanie idzie powoli bo mialem problemy z renderem.W brazilu pokazywaly sie bledy : 1.BUF:CRITICAL ERROR :Unable to allocate image sampling buffers.Render aborted. 2.MXT:CRITICAL ERROR : Unable to allocate memory for render primitives i trzeci blad w consoli 3.Unable allocate polygon data. Za kazdym razem pojawial sie inny na przemian z maxowym Out of memory.Robilem reinstall maxa (na chwile pomoglo),merga do nowej sceny, zakonczylem wszelkie procesy jakie sie dalo w windowsie (win xp),wylaczylem cienie pod ikonkami itd zjechalem do 10% uzytecznosci pamieci (768ddr),zmniejszylem liczbe polygonow i nadal to samo.Czy 2mln polygonow to duzo (wiem ze mozna jeszcze sporo sie pozbyc) czy problem lezy gdzies indziej?? Tydzien temu przeszedlem na Vray\'a i ten radzi sobie dobrze. Z teksturami jest jeszcze troche zabawy. Dalem za duzego bumpa na kola i liny musze poprawic (miala byc rdza ale cos nie wyszlo :) ) Gasienica jest zrobiona Simbiont\'em, jeszcze trzeba ja wybrudzic troche. Smugi wczoraj robilem na probe i nie wiem czy zostana,ocencie sami jak to wyglada. Dzieki za komenty.Pozdr
  5. Witam wszystkich Skonczylem swoj pierwszy model.Brakuje kilku elementow, ale chcem ruszyc z nauka maxa do przodu. Jest 2,5M facow,poczatkowo jedna gasienica z 1 powtorzeniem w meshsmoothu tyle miala i po probie renderu komputer ratowal tylko reset, ostatecznie gasienice sa w low poly. ....i siatka,bez gasienic bo i tak by nie bylo nic widac Dzisiaj wzialem sie za nauke teksturowania. Co do modelowania to nie rozwiazalem jednego problemu. Jak mozna wyciac w polygonie np kolo albo nieregularne ksztalty?? Chcialbym zrobic extruda kola w kadlubie tak zeby umiescic w nim wieze bo teraz wyglada nie ciekawie. Z gory dzieki za odpowiedz i komentarze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności