Witam
Teksturowanie idzie powoli bo mialem problemy z renderem.W brazilu pokazywaly sie bledy : 1.BUF:CRITICAL ERROR :Unable to allocate image sampling buffers.Render aborted. 2.MXT:CRITICAL ERROR : Unable to allocate memory for render primitives i trzeci blad w consoli 3.Unable allocate polygon data. Za kazdym razem pojawial sie inny na przemian z maxowym Out of memory.Robilem reinstall maxa (na chwile pomoglo),merga do nowej sceny, zakonczylem wszelkie procesy jakie sie dalo w windowsie (win xp),wylaczylem cienie pod ikonkami itd zjechalem do 10% uzytecznosci pamieci (768ddr),zmniejszylem liczbe polygonow i nadal to samo.Czy 2mln polygonow to duzo (wiem ze mozna jeszcze sporo sie pozbyc) czy problem lezy gdzies indziej?? Tydzien temu przeszedlem na Vray\'a i ten radzi sobie dobrze.
Z teksturami jest jeszcze troche zabawy. Dalem za duzego bumpa na kola i liny musze poprawic (miala byc rdza ale cos nie wyszlo :) ) Gasienica jest zrobiona Simbiont\'em, jeszcze trzeba ja wybrudzic troche. Smugi wczoraj robilem na probe i nie wiem czy zostana,ocencie sami jak to wyglada.
Dzieki za komenty.Pozdr