Jest taka sprawa... Ucze siew technikum mechanicznym i jak to w technikach bywa, na zakończenie ostatniego roku szykuje się prace dyplomową. Tradycyjnie jest to albo przekrój siakiegos podzespołu, renowacja siakiegoś sprzentu, wykonanie przydatnego narzędzia, bądź pomocy naukowej dla potomnych. Wszystko generalnie wymaga kosztów oraz dobrze wyposażonego warsztatu. Tego niestety nie poisiadam, a w zwiazku z tym chciałbym na dyplom zrobić coś niematerialnego. Wydumałem sobie że dobrym pomysłem byłyby animacje pracy poszczególnych podzespołów samochodowych, ale moja wiedza o 3DS niestety nie jest nazbyt imponująca (delikatnie mówiąc)... Najgorszym problemem jest zmontowanie prostej animacji. Ruch obiektów umiem robić jedynei wpisujac współrzędne w curve edito'rze, recznie za pomocą auto key'a, lub wyznaczać tor ruchu linią. Problemu nie ma kiedy jest jeden obiekt i jeden tor, ale nie mam pojęcia jak stworzyc animacje pełnego obrotu walu korbowego tak by za pośrednictwem korbowodu przemieszczał tłok z góry na dół po linii prostej. Byłbym wdzieczny gdyby ktoś wyjaśnił mi jak wykonać taką animacje krok po kroku, jak dla typowego laika. Jeśli uda mi się zrobić tą animacje, to moze dalej jakoś to sam pciagne
Z dołu dziękuje za pomoc wszelaką
ps - mam 3DS 5