Skocz do zawartości

ZOIDBERG

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ZOIDBERG odpowiedział ZOIDBERG → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    nie... self.. jest na 0... a inne ustawienia mat. to np: ambient, diffuse, spec. wszystkie na czarno., spec. level na 50, gloss 2, soft 0,1, w MAPS: diffuse color 19 - bitmap jakis wood. Czyli tez sie domyslasz ze to moze byc wina materialu, a nie oswietlenia? Aha... i moze najwazniejsze.. nie jest to matereial mentala. I teraz tak: czy musi byc mentalowski, a jesli nie to co dalej z tym?
  2. dlaczego zaznaczone strzalkami powierzchnie obiektu nie sa zacienione? Domyslam sie tylko ze moze to byc wina zle ustawionego materialu, bo patrzac na cienie jkakie rzuca obiekt, swiatlo ustawione jest chyba dobrze.
  3. ZOIDBERG odpowiedział ZOIDBERG → na odpowiedź w temacie → Bitwa: Piękna i Bestia
    ... gora lodowa dopiero bedzie, szukam blueprintow;]
  4. ZOIDBERG odpowiedział ZOIDBERG → na odpowiedź w temacie → Bitwa: Piękna i Bestia
    Mysle ze to samo bys powiedzial o malunkach Picassa po 2 minutach tworzenia, co nieznaczy ze robilem to 2 minuty. Poczekaj na efekt koncowy i wtedy mozesz sie spuszczac. Mowisz gore lodowa brailem? Chciales...... masz:
  5. ZOIDBERG odpowiedział ZOIDBERG → na odpowiedź w temacie → Bitwa: Piękna i Bestia
    Pierwszy pokaz tego co do tej pory zrobilem: siatka:kadlub, poklad, troche wyposarzenia dzis troche jeszcze dodam.. na noc wyrenderuje jutro cos pokaze wiecej Wiem juz ze koncowa praca niebedzie kolorowa a forma koncowa to tajemnica. Pozdrawiam.
  6. Piękno - R.M.S. TITANIC, bestia - góra lodowa. Wszystko z lotu ptaka.... moze z pokladu.... to sie jeszcze zobaczy. Narazie zbieram dane statku, pierwsze postepy w pracy niebawem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności