donMario- w pracy robię całą postać począwszy od bazy po tekstury, poprawiam również skina. A ile to zajmuje trudno jest powiedzieć gdyż każda postać przechodzi kilka cykli poprawek zanim można stwierdzić że jest "finalna" a kiedy upłynie odpowiednio dużo czasu poprawia się ją znowu.
Morte- całość hp stanęła na jakichś 33,5 mln poligonów. Przesyłam kilka siatek:
Jeżeli chodzi o ten model to użwałem Softimage do midpoly i lowpoly-niektórych elementów. UV, normalki i AO w Maxie. Textury photoshop + overlaye z XNormal. Rig + poza w Softimage. Beautyshot i prezentacja w Marmoset,hipoly-ZBrush z pluginami Decimation Master i Subtool Master, retopo w Zbrushu.Co do samego modelu musiałem zrezygnować z paru elementów gdyż wyglądały słabo na alphaie np. łańcuchy przy pasie czy cześć włósów musiała wylecieć gdyż zabrakło trisów. Pozdrawima