Skocz do zawartości

LukaszZ

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

LukaszZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. LukaszZ

    Instalacja Vray-a

    Czy powinno to zadziałać, jeśli Max jest na dysku D:\, a nie C:\? No, a może to jest wina systemu zabezpieczeń windows, w którym automatycznie ustawiona jest zapora i nie da się tego nijak wyłączyć... :/
  2. Żebym to ja wiedział, jak rozłożyć UV na kanale... :/ A co do weld i stitch- jakies 100 kawałków mam n mapce, we większości nie wiem skąd są. :P OK, już wiem. :) Jak zaznacze punkt, pokazuje mi się na innym kawałku ten sam punkt, więc je trzeba złączyć. Dzięki. ;)
  3. Nom, dzięki. :) O to chodziło... Tylko te mapy wychozą strasznie rozczłonkowane i nie wiadomo co jest co :P jest na to jakis sposób? :/
  4. Tak, inaczej nie umiem... Jak już pisałem- bezpośrednio nie chce się przydzielić. No, a ta mapka wygląda tak: http://www.fantasyart1.republika.pl/mapa.jpg (kopia w jpg. białe- przezroczyste).
  5. Ech, a mógłby ktoś opisać co mam zrobić, żeby było dobrze? Nawet bmp z pliku się tak bezpośrednio nałożyć nie da... Jak dam teksturke ta do materiału to po prostu jest postac czarna w plamy takie jak- twarz, tors itd:P .
  6. Otóż: Użyłem opcji Render to texture, plik zapisał się w tga, wszystko ładnie, pięknie, edytowałem w PSie (tak, zapisałem jako tga, znam sie troche na tym:P) i zapisałem... No i teraz problem: jak przypisac objektowi tą grafikę? bezpośrednio tego tga jako mapki dodać nie można, więc nie wiem. :( Help...
  7. LukaszZ

    złączanie z mirrorem(?)

    To jest cytat z tego tutka: "3) Teraz skasuje jedna polowe naszej bryly i nadaje mirror w instance. Dzieki temu podzczas modelowania jednej polowy, druga automatycznie sie uaktualnia. Podstawowy ksztalt glowy wyznacza kula." Więc chyba pracuje na 1 połowie:) No to spróbuje z symmetry:P Ale da się zrobić z "symmetry" tak jak w przytoczonym fragmencie? Żeby symmetry się samo uaktualniało? Ok, już znalazłem:D Trzeba było tylko odznaczyć opcję "Slice along mirror" w "symmetry":) Wielkie dzięki Wam chłopaki:D (Nie powiem, że Was kocham, gejem nie jestem:P) Jeszcze takie dodatkowe pytanko: Jak zmienić tło w renderowaniu? Z czarnego na białe...
  8. LukaszZ

    złączanie z mirrorem(?)

    sugerujesz, że gościu kazał przeciąć na pół boxa i zrobić mirrora, żeby zaraz znowu mieć taką sytuację j ak na początku? :] raczej po to, żeby mieć uąłtwioną robotę: robić na raz 2 połowy... Poza tym nadal zostaje problem meshsmootha między połowami głowy...
  9. Chyba nie powinien być w tym załączniku napis "Genetic Lab Entrance", tylko scenka :P Chyba wcześniej była- wnioskując z postów moich poprzedników... PS: Bo ten napis to chyba nie jest cała scenka:D?
  10. LukaszZ

    złączanie z mirrorem(?)

    Chodziło mi raczej o jakieś takie wyjście, które nie zmuszałoby mnie do robienia czegoś inaczej niż w tym tutku...
  11. Mam problem. Robię sobie głowę ( tzn. ja swoją mam:D tą robię w 3dsm :P) według tutoriala Box modeling znajdującego się na max3d.pl. Wszystko idzie niby dobrze, ale tylko do czasu. 1. Kiedy zechciałem sprawdzic stan zrenderowany, wyszło mi takie coś: http://www.fantasyart1.republika.pl/abb.jpg Jak widać jest coś nie tak ze smoothem pomiędzy 2 połowami głowy... 2. według tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=65 (obrazek 3) extrudowałem szyję... Ale zamiast 1 szyji wyszły mi 2 oddzielne! :[ - www.fantasyart1.republika.pl/extrude.jpg (zaznaczyłem czerwonym przerwę między częściami szyji). Myślę, że sposób na te 2 problemy jest 1, coś typu złączenie połówek głowy (ale tak, żeby dalej można było edytować dwie połowy na raz pracując na jednej). Z góry thx :) pozdrawiam. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić, najlepiej niech pisze na gg. :) Ale tu też może być:P
  12. Kiedyś po wejściu w "TUTORIALE" i kliknięciu "3ds max" przenosiło do tej strony: http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_3dsmax Na tej teksturowanie głowy aliena "jest", ale po kliknięciu przenosi na główną max3d.pl. Teraz po wejściu w to samo przenosi tu: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0 A tu już "Teksturowania głowy aliena" nie ma...
  13. LukaszZ

    Jak narysować edge?

    ok, dzięki. Te krawędzie poboxie zaczeły sie poprawnie smoothować- Mesh smootha nie mialem zaznaczonego przy renderowaniu:]. No i zostaje mi ten problem- brak smoothowania pomiędzy tymi 2 połówkami głowy. Trzeba je najpierw jakoś złączyć w 1 obiekt? Jeśli tak, to jak :]? Póki co taki jest wynik: http://www.fantasyart1.republika.pl/abb.jpg :/
  14. Szukałem na forum, chyba nigdzie tego nie ma. w tutorialu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=64 każą mi narysować edge (looknijcie sobie, tam przy oczach na przykład:] No i teraz pytanie: Jak ja mam to narysować? OK już wymyśliłem:P Cut zastosowałem... Ale teraz inne pytanie: miałem na początku takie gizmo, w którym kliknełem linię np. y i tyklo po tej mi sie przesuwało. Teraz mam jakieś dziwne, tylko kreski z kierunkami x,y,z... Transform gizmo jest zaznaczone... Jak ustawić z powrotem na takie, jak miałem? I ostatnie pytanie: Jak zesmoothować nie zesmoothowane tu krawędzie: http://www.fantasyart1.republika.pl/aaa.jpg chodzi mi o krawędzie, które zostały po krawędziach BOXa (box modeling) i o krawędź między 2 stronami twarzy (stworzone przez mirror, wszystko tak jak w tutorialu http://www.max3d.pl/tut.php?id=64 )
  15. LukaszZ

    Edgeloopy i Edgeringsy

    a jak wstawić tego edgeloopa? Ja użyłem do tego slice plane (3ds max7) ale nie wiem, czy to dobrze:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności