mate_karate
Members-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mate_karate's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Witam, Złożyłem reela z dotychcasowych prac i odświeżyłem portfolio:). Zapraszam do oglądania i komentarzy: http://www.mkmotion.com
-
Dobre! Przyjemny ten render i koncówka świetna. Jednak mi się nie podobają te rozmycia, a sczególnie to na końcu. Wydaje mi się, że są mocno przerysowane:)
-
Dzieki:) Tak, symulacja cieszy w RealFlow, render w Cinemie i duzo roboty w After Effects. Generalnie to chyba 2 albo 3 ciecze sa z symulacji, reszta to te same ale z innej strony albo inne ustawienia renderu i zmiana w postpro. Butelka to zwykly jpg ze zdjecia.
-
witam! Chcialem zaprezentować moje animacje, które zrobiłem jakiś czas temu na strone internetową. Animacje są użyte jako przejścia pomiędzy podstronami. Najbardziej jestem zadowolony z "wermutów" i wystrzału szampana :). Symulacje zrobiłem w RealFlow, wyrenderowałem w Cinemie4D a compositing odbył się w After Effects. Niestety ciasny deadline kazał iść na parę kompromisów, niemniej jednak zapraszam do oglądania: http://motionomate.com/pic2/cincin.html (lepszej jakości movy) http://odkrytepragnienia.pl (materiał wyjściowy)
-
No widzisz, znowu sam siebie podsumowałeś. Czy Ci co krytykują Twoje prace muszą mieć jakieś osiągnięcia typu najlepszych klientów w portfolio czy jakieś nagrody bądź pracować w jakimś znanym domu produkcyjnym? Tak jak powiedział ant-3d - krytykować może każdy. Jeśli chcesz się bronić to rób to, ale w godny sposób jak na twórcę dzieła przystało, a nie wyśmiewać się z innych (i w tym z samego siebie) i chować głowę w piasek prosząc o zamknięcie tematu. Co do kompleksów - pokazałem, że też tak potrafię, z tym ujęciem do którego sie przyczepiłem - to powinno Cię utwierdzić w przekonaniu, że nie jestem przysłowiowym dozorcom bloku, tylko jakąś tam wiedzę już na ten temat mam, swojego reela nie posiadam jeszcze - gdyż pracuje nad nim cały czas, nie chce wrzucać prac, które wykonywałem w agencjach bo są właśnie takimi pierdami, pod publikę, gdzie klient w 90% nakłada Ci jak ma wyglądać Twoje dzieło. Ja już swoje skończyłem, nie mam ochoty dalej rozmawiać z osobą która mnie nazywa debilem tylko dlatego, że skrytykowałem jego pracę (tym bardziej, że sam o to prosiłeś "proszę o ocenę"). Więc, powodzenia nie-polaczku. Huter, brawo:).
-
ole! podsumował.
-
hehe no i macie gościa:). Widzę, że odporny na krytykę jesteś, a czepiając się mojej "ksywki" (e? nie mam takiej ksywki, tylko tak nazwałem swoje portfolio...) to już się poniżasz trochę... ok w takim razie trzymaj "ziom": http://two.xthost.info/skil/take_01Med_Prog_001.mov jak widzisz "skillsy" to nie wszystko, bo takie coś to i nawet "motionomate" zrobi (fakt, niedopracowane, bo mi się nie chciało nad tym dłubać, ale idea ta sama). Jest cienka linia pomiędzy inspiracją a kopią:). Mogłeś przecież pokazać ten efekt, tylko, że w nieco inny sposób, nie wiem, może jakieś oświetlenie inne, animacja z literkami, coś tam w przestrzeni, nawet tekst inny (construkt, destrukt, podobieństwo...) To tylko tego ujęcia się czepiam bo jest niemalże kopią, reszta tez mocno inspirowane - czaje, że to trend, i że praktycznie wszystko już było i każdy powtarza schematy - więc się nie czepiam. A co do całości - jak dla mnie nieco nudnawa, mogłeś to bardziej przyciąć, żywszą muzyczkę nieco dać, za długie mi sie to wydaje. No ale pewnie i tak mnie zjedziesz... ziom.
-
Zazdrość to pojęcie nie adekwatne do moich uczuć co do tego demka, czy skillsów. Wiesz, gdy ja patrzę np. na inne animacje to myślę "aaa no tak, więc to tak zrobili" - teraz jak już wiem jak to wygląda to sam bym tak zrobił, tylko po co? Sęk w tym, że trzeba dojść samemu do pewnych efektów, które później są widoczne na ekranie. Jeśli robiłbym pracki BARDZO MOCNO wzorowane na innych (np. różnica tylko w kolorze i ruchu kamery), napewno bym na dole w rogu podpisał jakąś kredytke skąd patent zaczerpnąłem, a już na 100% bym nie wrzucał tego jako SWÓJ showreel (bo są to koncepty rzekomo autora, nie brał z tego kasy - nie było to na zlecenia). I co, teraz wg. Ciebie powinienem zrobić to samo, żeby Ci pokazać, że też tak potrafię? To się w ogóle mija z celem, wystawiając demko do oceny, autor liczy się i z pochwałami i z krytyką, a uważam, że moja krytyka jest konstruktywna... Pomijam fakt, że autor wykazał trochę gówniarskie zachowanie pisząc "dawaj sergio pokaz co potrafisz musisz być niezłym wyjadaczem skoro pracujesz 'w agencji reklamy'". To jest właśnie nie umiejętność przyjmowania krytyki, nic tylko głaskać po główce naszych speców od ruchomych obrazków a nadal nasze rodzime stacje TV, reklamy, itp. będą wyglądać tak jak wyglądają...rzemiosło i tyle (chociaż powoli się to zmienia i nie mowie o wszystkich - nie chce nie potrzebnie wdrażać dyskusji na ten temat). Czasami warto się zastanowić po co się wrzuca pracę do oceny, a jeszcze bardziej nad tym czy jest sens bronić autora, sam nie umie? A to, że dostał pierwsze zlecenie - gratuluję, czekam na efekty. A i jeszcze jedna notka - to nie lepiej np. wziąć te cudze prace, zmontować w całość i na końcu dać napis "TEŻ TAK POTRAFIĘ" ? :)
-
Nie to żebym był hejterem, bo skillsy masz ok, ale dawanie pracek zjechanych z videocopilota to niezbyt ciekawa opcja, mało tego, najciekwszy element w swoim reelu całkowicie podkradłeś z dstrukt - http://www.dstrukt.com/personal/fallout/ Ostatni napis jest taki jaki jest pewnie dlatego, że to jedyna pracka w której nie klonowałeś patentów... Pisze to dlatego, że nie mogłem już zdzierżyć tak perfidnego zjechania jednej z moich ulubionych studyjek. Popracuj nad orginalnościa man...
-
Witam! Połączyłem łatki, trochę się pomęczyłem z ustawianiem i jest:). Oto wynik: Nie jest do końca tak jak w oryginale ale to mało istotne. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam! mate.
-
Hmmm, dodałem UVW Mapping dla wszystkich łatek i w jaki sposób mam teraz ustawić teksturę? Mam materiał skóry - Diffuse - Fallof i Bump dodany, gdzie mam wrzucić teksturkę? W diffuse? Jak dodawałem na 4 łatki, to było nawet ok, tylko że był tiling, natomiast jak go wyłączyłem to tekstury wogóle nie było... teksturkę mam zapisana w tga z przeźroczystością. A co do drugiego sposobu - jak złączyć wszystkie siatki w jedną? Zaznaczyć całość i convert to editable mesh? Przepraszam za taką dociekliwość ale w sumie nie znam Maxa a muszę skończyć ten projekcik. Pozdrawiam i dzięki za komenty.
-
Witam! Zrobiłem model piłki (3ds max9, vray) złożony z NGonów (każdy NGon to jedna siatka). Nałożyłem na całość odpowiedni materiał skóry i pojawił sie problem, gdy chce na kilka łatek założyć teksturę. Chcę zrobić piłkę z loga Copa de America. Na piłce namalowane są dwie ameryki w trzech kolorach. Jako tekstury użyłem Amerykę Poł. Chcę aby zachowała ona odopwiednie proporcje na wybranych łatkach. Czy istnieje jakiś inny sposób niż mozolne ustawianie i kręcenie teksturami na każdej łatce? Poniżej podaję linka do obrazka na którym przedstawiam mój problem. pozdrawiam mate.
-
faktkycznie... nie wpadlem na to, dzieki za rady i proponuje zamknac watek, pozdrawiam:)
-
witam, mam taki problem, mam scene i mialem na niej swiatlo (vray_light). Jednak mi przeszkadzalo w viewportach wiec w object properties zaznaczylem Interactivity->Hide. Chcialbym zmienic teraz jego wartosci ale nie wiem jak go teraz zaznaczyc czy wejsc w jego wlasciwosci bo go nie ma hehe. W select by name tez go nie ma wiec nie wiem... dzieki za pomoc. pozdrawiam