zrobiłem ale sa bugi nie wiem coś jest źle bo zamiast kropli jest taki ciurek jakby wydłuzona ta kropla mocno i przelatuje przez deflector
ważny jest dla mnie ten deflector bo musi sie odbijać :]
bo zamiast ciurka potrafie zrobic tylko wiele kropli leca cych obok siebie (nadal nie wiem jak zrobic jedną :( ) poprzez zmiane rozmiarów emitera
dzieki leru ale nie zabradzo moge to poznajdywac
tam jest na pewno particle flow a nie snow ?? zapomniałem ze dodac ze lama jestem i potrzebuje opisu w jakich zakładkach co znaleźc
aha i mam maxa 6 ;] jesli to ma znaczenie a pewnie ma :]
mam pytanko jak wykonac pojedyncza krople , cząstke wody spadająca ,
Kiedy ja próbuje zawsze mam strumień
Jak nakłada sie texturki na te ciecze zrobione w glu ??
dzikei za pomoc ;]
wielkie dzikieki :] za szybka odpowiedź ale wybaczcie pojawił sie problem drgania sa i to piękne ale obiekt ustawił mi sie na x0y0z0 i nie moge go przesuąć sklonować ani nic :(
Witam wszytskich forumowiczów :]
mam problem pracuje teraz w 3dsmax6 i che zrobic malutką animacje(200klatek) z drgajacymi cząsteczkami (małe sfery obrazujace wode w stanie stałym) jak to wykonac pomocy ;/
możeczie piasac naGG -czesto ukryty jestem :]