kurt pokaz texture na modelu bo tak jak powiedzial Por@szek moze to wygladac zupelnie inaczej na modelu i jak tu ci podac jakies konkretne pomysly:?.
Ja sie tam nie znam na texturach ale imo :
1. Mozesz troche poprawi deski, na tej teksturze jest duzo za duzo czerni, a deski wygladaja jak by byly spalone a chyba nie taki byl cel:?
2. Zeby troche urozmaicic texture moglbys troche detalu na kolach dodac. W tym momencie masz identyczny kolor co na reszcie modelu a wystarczy np. namalowac troche blota,ziemi czy czegokolwiek po czym poruszala sie wczesniej ta maszyna i juz nie bedzie to sie tak bardzo zlewalo z reszta modelu.
3. Co do detali moglbys tez troche nad tymi linami posiedziec w tym momenie masz 7 zeskalowanych identycznych linek a wystarczy dodac w niektorych jedna skrzyzowana zeby cos sie dzialo (ale tak jak mowie to juz detale).
4. Te deski na srodku texturki (i druga deska od lewej na texturce) wygladaja jak bys je bluerem potrakowal, nie znalazlem ich na wczesniejszym modelu ktory pokazywales wiec w sumie nie wiem jak sie na modelu prezentuja ale zajmuja ci tyle miejsca a na wejsciu sa kiepskiej jakosci.
5. No i to co zauwazyl Por@szek masz bardzo dziwnie to wszystko zmapowane np. jakis mały zawias metalowy zajmuje ci taka sama szerokosc na teksturce co cale kolo.
6. Jeszcze co do tego kola to juz ktos wczesniej zauwazyl chyba, za maly jest ten metal na obramowaniu kola i dziwnie to wyglada, imo powinien byc troche "masywniejszy".
7. Ostatnia sprawa ta czesc na srodku teksturki z 4 obwiazanymi linami faktura przypomina mi kamien a chyba to tez mialo byc drewno:? (jesli kamien to nie rob go w takich samych kolorach co deski).
8. Co do tego pomyslu z rtsowymi wariacjami kolorow to nadawaly by sie do tego te 2 wystajace metalowe "kolce". No i jesli zostalo ci troche poligonow mozna by na alphie zrobic "mini flagi" dolaczone do tych poprzecznych desek z metalowymi zakonczeniami.