Skocz do zawartości

Ugh

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ugh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam , powodzenia all. Pierwsze wipy: 200 tris 400 tris:
  2. Ugh

    Minibitwa #6 Kibelek - Ugh

    Thx, tak te ciecia sa na teksturki. Powoli sobie cos tam robie przy tej lokacji:
  3. Ugh

    Minibitwa #6 Kibelek - Ugh

    Mały update dodalem kilka elementow, podzielilem sciany itp. Narazie jeszcze pusto ale dojda "lokatorzy", jakies smieci. no i na koncu postaram sie wszystko poniszczyc:p.
  4. No to ja tez sprobuje cos zrobic w tej bitwie narazie 1/2h modelowania. Wstepny model: ~3k trisow. Czas na detale itp. Tym razem postaram sie dokonczyc:/.
  5. Ugh

    budynek (in progress)

    Nie wiem o jakim pluginie mowisz, ale z uzyciem vertex paint: 1.Robisz texturke dla np. trawy i skaly. 2.Uzywajac vertex paint malujesz gdzie maja "przenikac" texturki. 3.Teraz mozesz to odrazu exportnac do jakiego kolwiek enginu (np. jako ase wrzucic do unreala/quake albo hl to sa 2 minuty roboty) albo jesli chcesz sprawdzic jak to wyglada w maxie, poprostu uzywajac materialu blend i vertex color jako maski (tutaj nie jestem pewien czy czegos tam jeszcze nie trzeba ustawic nie uzywalem dawno maxa). Nie jestem tylko pewien czy o to pytales:?.
  6. kurt pokaz texture na modelu bo tak jak powiedzial Por@szek moze to wygladac zupelnie inaczej na modelu i jak tu ci podac jakies konkretne pomysly:?. Ja sie tam nie znam na texturach ale imo : 1. Mozesz troche poprawi deski, na tej teksturze jest duzo za duzo czerni, a deski wygladaja jak by byly spalone a chyba nie taki byl cel:? 2. Zeby troche urozmaicic texture moglbys troche detalu na kolach dodac. W tym momencie masz identyczny kolor co na reszcie modelu a wystarczy np. namalowac troche blota,ziemi czy czegokolwiek po czym poruszala sie wczesniej ta maszyna i juz nie bedzie to sie tak bardzo zlewalo z reszta modelu. 3. Co do detali moglbys tez troche nad tymi linami posiedziec w tym momenie masz 7 zeskalowanych identycznych linek a wystarczy dodac w niektorych jedna skrzyzowana zeby cos sie dzialo (ale tak jak mowie to juz detale). 4. Te deski na srodku texturki (i druga deska od lewej na texturce) wygladaja jak bys je bluerem potrakowal, nie znalazlem ich na wczesniejszym modelu ktory pokazywales wiec w sumie nie wiem jak sie na modelu prezentuja ale zajmuja ci tyle miejsca a na wejsciu sa kiepskiej jakosci. 5. No i to co zauwazyl Por@szek masz bardzo dziwnie to wszystko zmapowane np. jakis mały zawias metalowy zajmuje ci taka sama szerokosc na teksturce co cale kolo. 6. Jeszcze co do tego kola to juz ktos wczesniej zauwazyl chyba, za maly jest ten metal na obramowaniu kola i dziwnie to wyglada, imo powinien byc troche "masywniejszy". 7. Ostatnia sprawa ta czesc na srodku teksturki z 4 obwiazanymi linami faktura przypomina mi kamien a chyba to tez mialo byc drewno:? (jesli kamien to nie rob go w takich samych kolorach co deski). 8. Co do tego pomyslu z rtsowymi wariacjami kolorow to nadawaly by sie do tego te 2 wystajace metalowe "kolce". No i jesli zostalo ci troche poligonow mozna by na alphie zrobic "mini flagi" dolaczone do tych poprzecznych desek z metalowymi zakonczeniami.
  7. Ugh

    Minibitwa 2: Maszyna Bojowa [Ugh]

    Ardeni,empeck,ziomuś,kurt_hectic: super ze sie podoba:o . empeck: licze tris. Maly update,dodalem troche detali. Zostalo mi 40 poly na wykonczenie tego stworka(plus pewno zrezygnuje z czesci desek na katapulcie zeby dodac mu troche odstajacej siersci), dzisaj mam nadzieje ze uda mi sie dokonczyc potwora i zaczne meczyc texturki. Jak narazie 1957 tris:
  8. Pierwszy post wiec witam wszystkich.Nie wiem czy dobrze zrozumialem ze ta bitwa dzisiaj sie zaczyna:?.Jak narazie nic wielkiego, maly wip z tego co dzis udalo mi sie zrobic, wzoruje sie na obrazie figurki z Warhammera(jak narazie 1382 poly): A tak mniej wiecej chcialbym zeby wygladal: http://www.hillcity-comics.com/role_play/gw/95-16a.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności