Skocz do zawartości

elbi

Members
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ziębice

elbi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. W maxie siedzę od lekko ponad dwóch lat... z dwuletnią przerwą :D Jakoś się na początku szybko zniechęciłem i kompletnie nie ruszałem maksa przez duuuużo czasu ( http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=29237 ). Ale teraz mnie jakoś wzięło od nowa, ze zdwojoną siłą :) Modelling mi poszedł nawet nieźle (jeszcze zostało parę szczegółów), ale nie daję rady z materiałami. Męczę się nad brushed metalem na ten panel i nic nie mogę wymęczyć. Tutaj wstawiłem tylko tą teksturę: http://www.voila.pl/209/xitvj/?1 na diffuse: [/url] Myślałem że jak dodam jako bumpa (na 30%) tą samą teksturę tylko czarno-białą ze zwiększonym kontrastem i trochę zwiększę odbicie to wyjdzie ładny metal. A tu wyszło całkiem niezłe drewno :D Tragedia. Przede wszystkim: czemu mi tak mocno odbija światło? A obiektów w ogóle? Przez to wygląda niesamowicie sztucznie (jak scanline :P ). Ze śrubkami mam ten sam problem. Dałem ciemny złoty materiał, a tu wyszły jasnożółte. Ustawienia materiału (i przy okazji pokażę scenę, tak ma wyglądać scena studyjna? światła są wszystkie po 9)) mam takie: Co byście z tym zrobili? Walczę z tym już od paru dni i im bardziej kombinuję tym gorzej wychodzi. Tutaj marshall w rzeczywistości. czemu ten panel tak ładnie wygląda? :( http://www.allegro.pl/item402777384_wzmacniacz_gitarowy_marshall_mg10cd_kurier_gratis.html
  2. elbi

    spline -> editable poly (znika)

    Dzięki wielkie, tak właśnie planowałem zrobić, ale jak zobaczyłem że przecinające się splajny tak się kaszanią to byłem pewny że ten napis w wektorach też tak zrobi. A tu pięknie się wyekstrudował. Gorzej z bevelem, siatka jest tak zrypana, że wychodziły cuda jak próbowałem go zwęzić. Ale mniejsza z tym, będzie bez zwężenia ;)
  3. elbi

    spline -> editable poly (znika)

    niestety nic mi to nie da. Ale dzięki :) Chodzi mi o ten napis "Marshall": http://www.allegro.pl/item402777384_wzmacniacz_gitarowy_marshall_mg10cd_kurier_gratis.html Myślałem że mam fajny pomysł jak go wykonać, a tu klops. I pomysły się skończyły. Pomożecie? Edit: Mam też coś takiego: http://wtf2.myfonts.com/uploads/images/a9/a9d24ac9b96d83d5fad0e0332881bfcd.20426.jpeg Mógłbym displacementem, ale ten napis się zwęża ku górze: http://www.esc.nazwa.pl/pasja/images/marshallC_10cdl.jpg ... hmm, właśnie, jak ja zrobię to zwężenie... :/
  4. Mam dość duży problem, pewnie typowy dla początkującego. Jak próbuję jakiegoś przecinającego się splajna przekonwertować do poly (albo nadać modyfikator edit poly) to cały obiekt mi znika. Tu przykład takiego splajna: Jak przesunę tego vertexa tak żeby się nie przecinał to już normalnie mi się konwertuje. Chodzi mi o to, że mam skomplikowanego wektora w .ai, który po imporcie do maksa też odpierdziela takie akcje jak ten splajn :) Może to wszystko załatwić w jakiś inny sposób? Ten wektor to ozdobny napis, który potrzebuję wybewelować.
  5. elbi

    Connect

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Z tego co widzę, to connect jest przyszłością 3d ;)
  6. elbi

    Connect

    Mam takie dziwne pytanie. Otóż zrobiłem tego tutka : http://67.15.36.49/team/Tutorials/toaster/toaster_01.asp Tam główną techniką modelowania jest funkcja "connect". Mi to bardzo odpowiada, i teraz wszystko modeluję w podobny sposób jak ten toster. Ale nie wiem, bo z tego co widzę, to do dodawania nowych edgów każdy używa cut albo slice. Może connect jest jednak do niczego?
  7. elbi

    Nie radzę sobie z oświetleniem.

    Dobrze oświetlenie wygląda? Czy jeszcze o czymś musze pamiętać? Może powinno być lekko żółte z racji że to ma być sztuczne oświetlenie? Materiały oczywiście tymczasowe. Sorry że nie edytuję, ale nikt by nie zobaczył.
  8. elbi

    Nie radzę sobie z oświetleniem.

    O, dzięki. Właśnie chyba tego mi było trzeba :) Chodzi mi o oświetlenie sztuczne, jedna lampa, w kiblu ani w jego pobliżu nie ma okna
  9. max7+Vray. Jedno Vray light (sphere) koło kamery, mult. 900 (hmmm :/ ), GI włączone. Już nie mam całkowicie pomysłów jak to oświetlić. Jak zmniejszę mult. to dalsze elementy są za ciemne, a jak zwiększe, to znowu przepala pierwszy plan, jak na screenie. Pomocy.
  10. Ładne, szczególnie druga wersja. Co do blura spróbuj skopiować warstwę w photoshopie, na tej wyższej lekki gaussian i styl warstwy na "nakładka" albo zostaw zwykły, ale zmniejsz krycie. No, chyba że tak właśnie zrobiłeś :P Jeśli tak, to zdecydowanie za duży blur.
  11. Myszki nie dam na razie rady wymodelować. O klawiaturze już nie wspomnę :P O tym coverze nic nie słyszałem, ale poprzednie płyty/utwory znam tylko pobieżnie. Tylko BoooM znam na wylot :D Ale zrobili parę takich "dziwnych" coverów, więc może bailando też :)
  12. Jeszcze zostały proporcje :D
  13. Ślicznie dziękuję.
  14. Pewnie było, ale szukam już na forum i w necie dobre kilkanaście minut. Etykiety piw, win, napoi itp. Pobawiłbym się w jakąś studyjną scenkę z butelką żywca czy czegokolwiek innego... :)
  15. Pierwsza poważniejsza scenka. Wiem, że jeszcze duuużo pracy przede mną, ale od czegoś trzeba zacząć. Materiał monitora chyba najbardziej kuleje. Poza tym jestem całkiem zadowolony z pracy. 3ds7 + Vray
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności